Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  začátekpředchozí67 - 76dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie příležitosti a studie proveditelnosti
Černá, Kristýna ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Obsahem této diplomové práce je analýza realizovatelnosti plánovaného projektu týkajícího se výstavby ekologického hotelu v českém prostředí na příkladu společnosti Yves Rocher. Důvodem výběru tohoto tématu je můj zájem o ochranu životního prostředí a snaha upozornit na výhody implementace principů ekologického chování v rámci podnikové strategie. Obsah práce je soustředěn na zájem potenciální klientely, a míru vybudované životaschopnosti budoucího ubytovacího zařízení s cílem ověřit, zda se investice výstavby ekologického hotelu v českém prostředí vyplatí. Pro zjištění zmíněných požadovaných aspektů je celá analýza uskutečněna v předprojektové fázi, jejíž hlavní činností je studie příležitosti a proveditelnosti. Informace týkající se veřejného mínění byly zjišťovány prostřednictvím dotazníkového šetření, na němž se podílelo 160 nezávislých respondentů. K podrobnému rozboru vnějšího prostředí ekologického hotelu byla použita SLEPT analýza. Její technická funkčnost umožňuje detailní charakteristiku jednotlivých segmentů obsahující vlivy působení, které mohou být zásadním ukazatelem pro vybudování požadované stability na trhu. Pro finální shrnutí získaných výsledků byla použita SWOT analýza, jejíž sumarizace byly zaneseny do metody logického rámce za účelem celkové rekapitulace zadání projektu.
Zhodnocení vnějšího prostředí vybrané organizace
BARTÍKOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím vhodných metod zhodnotit současný stav vnějšího prostředí vybrané organizace Opatov-Market, s. r. o. Na základně dosažených výsledků následně navrhnout vhodná opatření směřující k rozvoji organizace.
Strategická analýza společnosti Rodinný pivovar Bernard, a. s.
Hrabáková, Monika ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Předmětem této diplomové práce je provedení strategické analýzy podniku Rodinný pivovar Bernard a. s. Práce je rozdělena na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, jako je mise, vize, strategie a strategické řízení. Dále vysvětluje jednotlivé metody strategické analýzy, které jsou následně aplikovány v praktické části. Praktická část této práce zahrnuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí. Součástí analýzy vnějšího prostředí je vymezení trhu, identifikace konkurentů a dalších vlivů, které na podnik působí. Analýza vnitřního prostředí zahrnuje zkoumání a zhodnocení vnitřních zdrojů podniku a jeho kompetencí. Všechny poznatky jsou na konci práce shrnuty ve SWOT analýze, na základě které jsou pro podnik zformulována doporučení do budoucna.
Analýza marketingového prostředí firmy Pekárkův mlýn
Dvořáková, Veronika ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Frendlovská, Dagmar (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje části marketingového plánu vybrané společnosti. Cílem bakalářské práce je provedení analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy Pekárkův mlýn a následné stanovení marketingových cílů firmy. V teoretické části jsou definovány jednotlivé kroky a analýzy, pomocí kterých mar-ketingový plán sestavujeme. V praktické části je popsána vybraná firma, její cíle a poslání, provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, které byly uvedeny v teoretické části práce.
Strategická analýza podniku zabývajícího se obchodem a distribucí hasicí techniky a návrhy na jeho další rozvoj
Holčapková, Zuzana
Holčapková, Z. Strategická analýza podniku zabývajícího se obchodem a distribucí hasicí techniky a návrhy na jeho další rozvoj. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou vybraného podniku. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Literární rešerše je vypracována na základě studia odborné literatury a je zde shrnuta problematika týkající se tématu práce. Tyto poznatky jsou následně využity v praktické části. Po představení pod-niku je pomocí PESTE analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil provedena analýza vnějšího prostředí podniku a jsou popsány příležitosti a hrozby, které na podnik působí. Následuje analýza vnitřního prostředí podniku, vypracovaná na základě interních zdrojů, a jsou shrnuty silné a slabé stránky podniku. Po dokončení analýzy vnějšího a vnitřního prostředí je provedena analýza SWOT, která kombinuje příležitosti a hrozby okolí se silnými a slabými stránkami podniku, a na jejímž základě jsou na závěr podniku předloženy návrhy na jeho další rozvoj.
Návrh vhodné strategie pro Klub Kostka
Chvátal, Tomáš
Tato bakalářská práce se zaměřuje na posouzení současné situace a návrh vhodné strategie pro hudební Klub Kostka. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část, která je vypracována na základě odborné litera-tury, předkládá poznatky, které jsou následně použity při vyhotovení částí praktické. Praktická část obsahuje strategickou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí pomocí vybraných metod, jejich cílem je určení příležitostí, hrozeb a silných a slabých stránek podniku. Poté bylo prostřednictvím matice IE a SPACE matice posouzeno současné postavení hudebního klubu na trhu a následně byla sestavena matice SWOT, navrhující možné typy strategií. Výsledkem veškerých analýz je návrh vhodné strategie, jejímž cílem je zvýšení zisku a zajištění dlouhodobé konkurenceschopnosti podniku.
Návrh strategií pro zemědělskou společnost AGROSEV spol. s r.o.
Anděl, Karel
Bakalářská práce je zaměřena na navržení strategií pro zemědělskou společnost AGROSEV spol. s r.o. Strategie jsou formulovány na základě Ansoffovy matice Vý-robek -- trh. Návrhy strategií vycházejí z analýz prostředí, které jsou uskutečněny pomocí metody PESTEL, Porterova modelu pěti hybných sil, modelu 7S firmy McKinsey a matice BCG. Na závěr práce je nejvhodnější strategie ekonomicky zhodnocena a uvedeny doporučení pro její implementaci.
Návrh strategií pro společnost podnikající v pohostinství
Hájková, Martina
Cílem bakalářské práce je navržení vhodných strategií pro společnost podnikající v pohostinství. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část je zpracována s využitím odborné literatury. V praktické části jsou na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí identifikovány příležitosti a hrozby, silné a slabé stránky podniku. Vnější prostředí je charakterizováno pomocí PESTE analýzy a Porterova diamantu. Vnitřní prostředí je zkoumáno modelem 7S, finanční analýzou a pomocí marketingového výzkumu. Výsledkem bakalářské práce je formulace vhodných strategií, které vedou ke zlepšení nynější ekonomické situace podniku. Jedná se konkrétně o strategie: zviditelnění podniku, vybudování bowlingové dráhy, zřízení WIFI připojení zdarma a přilákání nových zákazníků.
Návrh strategie společnosti XY a.s.
Kryštofová, Marcela
KRYŠTOFOVÁ, M. Návrh strategie společnosti XY a.s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2015. Cílem této bakalářské práce je navržení vhodných podnikových strategií pro společnost XY a.s. Činnost podniku je zaměřena na výrobu a prodej plastových dílů zejména pro automobilový průmysl. Práce je rozdělena do dvou částí. První část představuje teoretická východiska a metody použité v práci. Druhá část obsahuje analýzu vnějšího prostředí, analýzu vnitřního prostředí a souhrnnou matici IE a analýzu SWOT. Výsledkem práce je výběr nejvhodnější strategie, která je následně posouzena z ekonomického hlediska.
Návrh strategie pro stavební firmu Kaláb, s.r.o.
Mládková, Šárka
Mládková, Š. Návrh strategie pro společnost Kaláb - stavební firma, spol. s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zaměřuje na návrh vhodné strategie pro společnost Kaláb - stavební firma, spol. s.r.o. Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část, literární rešerše, je zaměřena na definování základních pojmů, které jsou následně prakticky využity v druhé části bakalářské práce. Pro vyhodnocení vhodné strategie byla provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí, doplněná analýzou zájmových skupin. K posouzení faktorů vnějšího prostředí byla využita analýza PESTE a Porterův model pěti konkurenčních sil. Faktory vnitřního prostředí byly posouzeny situační analýzou vnitřního prostředí a prostřednictvím finanční analýzy. Výsledkem provedených analýz je identifikování příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek podniku. Pomocí SWOT analýzy byla navržena výsledná strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   začátekpředchozí67 - 76dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.