Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza lokálních struktur DNA
Kratochvíl, Jaromír ; Trenz, Oldřich (oponent) ; Šťastný, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na popis a realizaci uživatelského rozhraní jako webové aplikace ve frameworku Vue.js pro analýzu lokálních struktur DNA. Lokální struktura se dá popsat jako alternativní struktura DNA, která vzniká ve specifické sekvenci DNA, která se vyskytuje v důležitých oblastech genomu. První část práce se skládá z teoretické části, která prozkoumává oblast výzkumu DNA a popisuje zvolené technologie. Druhá část práce se zabývá realizací a testováním uživatelského rozhraní na konkrétních sekvencích DNA.
Webová aplikace pro výdejní okénka a rozvozy v době koronavirové pandemie
Žák, David ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit webovou aplikaci pro správu nabídky a objednávek prodejnám ovlivněným koronavirovou pandemií. Aplikace je implementována pomocí Vue.js, PHP a MySQL. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány aktuální možnosti vývoje webových aplikací a použitých technologií v této práci. Praktická část obsahuje návrh, implementaci a testování aplikace. Výsledná aplikace umožňuje zákazníkům vytvořit objednávku produktů z nabídky prodejny. Jednotlivým prodejnám prostřednictvím administrace poskytuje možnost správy nabídky, objednávek a nastavení.
Uživatelské rozhraní pro Active Learning detekce a klasifikace v obraze
Bureš, Tomáš ; Šůstek, Martin (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Při aktivním učení doménový expert nemusí anotovat veškerá data, ale pouze ta, která umožní model trénovat postupně. Příkladem aktivního učení je například detekce a následné odstranění špatných anotací. Dalším příkladem je detekce a rozšíření trénovacích dat, na kterých model selhává. Součástí práce je popis knihoven, frameworků a programů, které lze pro aktivní učení integrovat. Hlavní částí je návrh a popis uživatelského rozhraní webové aplikace pro aktivní učení. Aplikace umožňuje uživateli prohlížet dataset, řadit anotace a obrázky na základě vícero kritérií a upravovat anotace generované modelem aktivního učení. Grafické uživatelské rozhraní aplikace bylo implementováno s použitím frameworku Vue.js a knihovny Paper.js. V závěru práce je diskutována funkčnost a možnosti budoucícho rozšíření.
Modulární systém pro hlášení a správu problémů v obci
Kotas, Jan ; Orság, Filip (oponent) ; Semerád, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou systému pro hlášení a správu problému v obcích. Tento systém demonstruje možnosti pro zefektivnění procesu hlášení problémů za pomoci moderních technologií a aktivního zapojení občanů obcí. Systém se skládá z mobilní aplikace, webové administrace a aplikačního serveru. Po seznámení se se systémem vývoje Android aplikací byl proveden průzkum existujících řešení a analýza mínění potenciálních uživatelů. Následně byla vytvořena specifikace systému, podle které byl systém navržen a implementován. Po dokončení implementace bylo provedeno testování na skupině uživatelů, kteří posléze systém hodnotili.
Virtuální prohlídka ve VR
Pelánek, Lukáš ; Matýšek, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou virtuálních prohlídek ve virtuální realitě. Věnuje se panoramatickým fotografiím a jejich využití při tvorbě virtuálních prohlídek. V rámci této práce byly navrhnuty a implementovány dvě aplikace. První z nich jako webový editor pro vytváření a druhá jako mobilní aplikace pro prohlížení virtuálních prohlídek. Vytvořené řešení poskytuje komplexní nástroj pro práci s virtuálními prohlídkami.
Platforma pro interaktivní výstavy založené na aktuální poloze
Čonka, Filip ; Kreslíková, Jitka (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá tvorbou webovej aplikácie na zobrazovanie interaktívnych výstav založených na aktuálnej polohe v interiéroch. V práci predstavujem aplikáciu neviazanú na konkrétnu implementáciu zdroju zobrazovaných dát. Aplikácia využíva moderné technológie pre tvorbu dynamických webových aplikácií. V práci sa zaoberám aj problematikou nasadenia aplikácie s využitím cloud computing. Samotná implementácia aplikácie zahŕňa využitie JavaScript frameworku Vue.js, ako zdroj dát sa využíva REST API naprogramované v PHP s využitím Laravel Framework a October CMS. Na polohovanie v interiéroch využívam RTLS platformu spoločnosti Sewio. Aplikácia beží v prostredí Docker kontajnerov s využitím technológie Kubernetes pre orchestráciu týchto kontajnerov. V práci som vytvoril platformu, ktorá prináša do prostredia výstav interaktivitu a možnosť zobrazenia dodatočných informácií k vystavovaným exponátom. Na základoch tejto práce je možné nasadiť aplikáciu vo vybranej výstave, galérii, či múzeu a tým zvýšiť atraktivitu daného miesta.
Webová aplikace pro správu databáze koncertů
Scholleová, Klára ; Nečaský, Martin (vedoucí práce) ; Kopecký, Michal (oponent)
Název práce: Webová aplikace pro správu databáze koncertů Autor: Klára Scholleová Katedra: Katedra softwarového inženýrství Vedoucí bakalářské práce: doc. Mgr. Martin Nečaský, Ph.D., Katedra softwaro- vého inženýrství Abstrakt: Cílem práce je vytvoření webové aplikace pro správu databáze kon- certů Komorní filharmonie Pardubice, která bude vedení orchestru umožňovat přidávání záznamů koncertů a údajů o nich, jejich zobrazování dle různých fil- trů a agregaci potřebných dat v uživatelsky přívětivém prostředí. Na základě požadavků filharmonie byl zpracován konceptuální model databáze. Aplikace je implementována ve frameworku pro web development Django ve spojení s dalšími technologiemi (HTML, CSS, JavaScript a knihovna Vue.js) a je připravena pro další vývoj v budoucnu. Její stav k odevzdání této práce byl otestován z hlediska uživatelského a výkonnostního. 1
Grafické uživatelské rozhraní pro správu výkonnostních profilů
Grzybowská, Martina ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Fiedor, Tomáš (vedoucí práce)
Jedným z najčastejších spôsobov testovania výkonu systému je technika profilácie programu vykonávajúca zber údajov o spotrebe zdrojov a ich následné vyhodnotenie vedúce k detegovaniu potenciálnych výkonnostných zmien, ktorých existencia môže mať negatívny dopad na vyvíjaný systém. Pre realizáciu procesu profilácie a komplexnejšej správy výkonu aplikácie už existuje niekoľko zavedených riešení. Perun patrí medzi novších správcov výkonnosti, sprostredkováva ako automatizáciu vytvárania, tak aj správu výkonnostných profilov projektov. Súčasná verzia však poskytuje len terminálové užívateľské rozhranie a nie je tak vhodná pre nasadenie do napr. cloudu. Cieľom tejto práce je špecifikovať, navrhnúť a implementovať grafické užívateľské rozhranie pre nástroj Perun. Výsledné užívateľské rozhranie cieli ako na možnosť vykonávať základnú funkcionalitu nástroja, ako je zber profilovacích dát podľa zadanej konfigurácie, ich následné spracovanie či efektívnu vizualizáciu, tak aj na možnosť prehľadne informovať o stave degradácie výkonu medzi jednotlivými verziami zobrazovaných projektov. Riešenie je demonštrované na troch netriviálnych verziovacích systémoch anotovaných výkonnostnými profilmi.
Platforma pro správu pozvánek uživatelů software
Kopec, Maroš ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Táto práca popisuje návrh a~implementáciu platformy pre správu používateľských pozvánok softvéru realizovanú ako webovú aplikáciu. Aplikáciu umožňuje zakladať programy, v~rámci ktorých je možné zasielať pozvánky, prijímať používateľov zo zoznamu čakateľov alebo spravovať stav pozvánok používateľov. V~úvode sú špecifikované požiadavky na platformu. Následne je vytvorený návrh a~implementácia aplikácie.
Application for Bank Payment Approval in SAP S/4HANA
Bečka, Petr ; Rychlý, Marek (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
The main goal of this thesis is to develop user interface and database queries to gain necessary business data for an application for the approval of bank payments using modern technologies and technologies provided by SAP company. The first part describes bank payment issues in general, key concepts are explained and some problems are mentioned from this area, with which companies struggle today. The SAP S/4HANA architecture, for which the application is developed, is also described. Last but not least, there are mentioned technologies for creating user interfaces that are suitable for this development or are one of the most used today. The application design process describes its requirements, the creation of a prototype application that visualizes the way the user sees the data and the design of the data model. The resulting application allows you to retrieve the correct data from the database, display it in a predefined way, and offers the option of editing and managing it.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.