Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Kloiberová, Veronika ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro malé nově vznikající sportovně-informační centrum na Jihu Čech. Plán vychází z provedených analýz a obsahuje vymezenou oblast podnikaní, marketingový mix, organizační a finanční plán včetně hodnocení rizik. Výsledkem práce jsou informace potřebné pro otevření nového podniku včetně ekonomického zhodnocení.
Vyhodnocení a návrh na zlepšení marketingové strategie hotelu Joseph 1699 v Třebíči po roce provozu
Pošvař, Josef ; Dano, Dušan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je vyhodnocení a návrh na zlepšení marketingové strategie hotelu Joseph 1699 v Třebíči po roce provozu. Pro hotel Joseph 1699 je důležité vypracovat kvalitní návrh na zlepšení marketingové strategie, aby byl konkurenceschopný a životaschopný na trhu ubytovacích služeb v Třebíči a okolí. V teoretické části jsou vysvětleny ekonomické oblasti, které byly použity v praktické části. Praktická část je zaměřena na zpracování marketingových analýz a vytvoření návrhu změny na zlepšení marketingové strategie. Díky těmto návrhům na změny by měl hotel Joseph 1699 upevnit svou pozici na trhu ubytovacích služeb v Třebíči.
Model e-reklamy ve zvoleném segmentu elektronického obchodu
Smrž, Marek ; Kovář, Libor (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje a hodnotí malou firmu, která se zabývá výrobou a prodejem keramických produktů. Práce je rozdělena na několik částí, ve kterých se zaměřuje zejména na analýzu elektronického obchodu, který firma používá a na jeho nedostatky, převážně v oblasti e-reklamy. Hlavní částí a náplní práce je navrhnout model e-reklamy, který bude v souvislosti s jeho náklady realizovatelný.
Project management v praxi
Králová, Eliška ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Borovička, Adam (oponent)
Pro plánování a realizaci podnikatelských záměrů se běžně využívá principů projektového řízení. Tato práce využívá standardní nástroje a metody projektového řízení pro zpracování projektu, jehož cílem je vylepšení vlastností nabízeného produktu (online vzdělávací hra). Tento projekt je specifický tím, že je založen na bázi dobrovolnosti, disponuje malým počtem zdrojů a je velmi citlivý na požadavky trhu. Řízení projektu je rozčleněno podle fází jeho životního cyklu: koncepční fáze, fáze plánu, řídící fáze a fáze předání. V rámci této práce jsou rozebrány pouze první tři fáze, přičemž největší důraz je kladen na plánovací fázi, která za využití různých metod (CPM, PERT) hledá odpověď na otázku, zda je možné projekt dokončit včas. Výstupy časových analýz jsou doplněny analýzou zdrojů, která upřesňuje celkovou dobu trvání projektu. Řídící fáze využívá metod teorie rozhodování pro řešení problémů při realizaci projektu a hodnotí využití plánů při realizaci projektu.
Reporting výkonnosti pobočkových pracovníků
Klepetko, Vítězslav ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací systému pro řízení podnikové výkonnosti v oblasti retailového bankovnictví. Práce předkládá návrh stromu výkonnostních metrik na základě Dupontovy pyramidy. Díky obohacení o nefinanční ukazatele provazuje tento strom všechny úrovně řízení a ukazuje, jak operativní činnosti jednotlivce vedou k dosažení podnikové strategie. Model pracuje s finančními metrikami jako úroková marže, zůstatky na účtu, poplatky, mzdové náklady a propojuje je s nefinančními ukazateli, jako jsou aktivity klientských pracovníků, ukazatele úspěšnosti marketingových kampaní či stížnosti klientů. Implementace systému je řešena pomocí obvyklých nástrojů Business Intelligence. Zdrojem dat je datový sklad ve třetí normální formě, pro potřeby systému řízení podnikové výkonnosti práce navrhuje datové tržiště na platformě Teradata. Do něj jsou pomocí SQL transformována data z datového skladu a nad ním vytvořena metadata v aplikaci Microstrategy pro distribuci dat mezi uživatele.
Analýza, výběr a zavedení CPM řešení pro malou firmu
Dyntar, Ladislav ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Diplomová práce se věnuje modernímu konceptu řízení společnosti Corporate Performance Management (CPM, řízení podnikové výkonnosti) a jeho implementaci do vybraného malého podniku. První část práce je zaměřena na popis konceptu CPM a jeho jednotlivých komponent (procesů, metodik, metrik a aplikací). Teoretická část se dále zaobírá vybranými implementačními postupy a dostupnými zralostními modely pro CPM. V druhé části práce je čtenář seznámen s konkrétním malým podnikem, jeho aktivitami, organizační strukturou a důvody pro zavedení CPM. Následuje analýza zralosti podniku pro zavedení CPM a navržení kroků pro implementaci CPM. Tyto kroky vychází z frameworku představeného v této práci, který byl vytvořen spojením jednotlivých přístupů implementace s dostupným zralostním modelem pro CPM. V rámci třetí části práce, věnované implementaci CPM, je nejprve provedena analýza trhu s CPM aplikacemi v cloudu, následovaná recenzí dvou vybraných řešení. Pro výběr vhodného nástroje je sestaven multikriteriální model. Samotná implementace, její výsledky a zhodnocení jsou součástí poslední kapitoly praktické části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.