|
Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje
Svobodová, Zdeňka ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Černá, Jitka (referee)
Práce se zabývá loajalitou a jejím postavením v dnešní společnosti. V teoretické části jsou zdůrazněny hlavní zlomové okamžiky ve vývoji loajality a vymezení jednotlivých druhů loajalitních programů. Praktická část je zaměřena na deskripci věrnostního programu České spořitelny ? Bonus program. Následuje průzkum mezi členy tohoto programu a jejich následná segmentace do několika segmentů, dle kterých jsou pak navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení programu. [cs]
|
|
Lifestyle - A Research Topic And a Criteria for Market Segmentation
Kuncová, Jana ; Koudelka, Jan (advisor) ; Udatný, Jiří (referee)
The thesis considers lifestyle with emphasis on its applicability in marketing practices. The first part characterises the social research projects that took place recently in the Czech Republic. The second part concentrates on the principles and methods of market segmentation, followed by an example of financial market segmentation based on features of lifestyle. The final part contains recommendations related to marketing strategies towards chosen segments.
|
| |
| |
|
Yoghurt market segmentation
Nováková, Martina ; Koudelka, Jan (advisor) ; Semrád, Jan (referee)
Cílem práce je odhalit segmenty na českém trhu jogurtů. Práce obsahuje charakteristiku produktu a jednotlivých tržních subjektů. Data jsou zpracována na základě primárních dat (dotazníkové šetření). Práce obsahuje primární analýzu, křížovou a shlukovou analýzu. Výsledkem je charakteristika jednotlivých segmentů včetně marketingového doporučení.
|
| |
| |
|
Charakteristika na trhu v oblasti přepravy zásilek
Hermanová, Helena ; Grossmutová, Jana (advisor) ; Sedlák, Jaromír (referee)
Charakteristika přepravy balíkových zásilek v oblasti vnitrostátního styku. Byly osloveny vybrané logistické firmy s přesně specifikovanými požadavky zákazníka, požadavky byly zaslány e-mailem a odpovědi na zasláné otázky byly následně zpracovány do tabulky a vyhodnoceny. Cílem práce byla charakteristika jednotlivých logistických společností a vyhodnocení jejich nabídky k zaslané poptávce.
|
| |
|
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.
|