National Repository of Grey Literature 630 records found  beginprevious621 - 630  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje
Svobodová, Zdeňka ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Černá, Jitka (referee)
Práce se zabývá loajalitou a jejím postavením v dnešní společnosti. V teoretické části jsou zdůrazněny hlavní zlomové okamžiky ve vývoji loajality a vymezení jednotlivých druhů loajalitních programů. Praktická část je zaměřena na deskripci věrnostního programu České spořitelny ? Bonus program. Následuje průzkum mezi členy tohoto programu a jejich následná segmentace do několika segmentů, dle kterých jsou pak navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení programu. [cs]
Lifestyle - A Research Topic And a Criteria for Market Segmentation
Kuncová, Jana ; Koudelka, Jan (advisor) ; Udatný, Jiří (referee)
The thesis considers lifestyle with emphasis on its applicability in marketing practices. The first part characterises the social research projects that took place recently in the Czech Republic. The second part concentrates on the principles and methods of market segmentation, followed by an example of financial market segmentation based on features of lifestyle. The final part contains recommendations related to marketing strategies towards chosen segments.
Analýza marketingového mixu s využitím segmentovaného přístupu společnosti Simcar v.o.s. 2004 - 2007
Černý, Tomáš ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee)
Analýza marketingového mixu s využitím metod segmentace trhu a benchmarkingu. Nalezení slabých míst a jejich eliminace. Přehodnocení dosavadní marketingové strategie.
Analýza trhu pojištění odpovědnosti z provozu vozidla 2007
Borová, Martina ; Dědková, Eva (advisor) ; Daňhel, Jaroslav (referee)
Teoretická část je věnována vymezení právního rámce pojištění odpovědnosti z provozu vozidla a navrhovaným změnám zákona v souvislosti s 5.směrnicí. Praktická část se zabývá analýzou poptávky a nabídky na trhu s tímto pojistným produktem a používané segmentaci.Závěr shrnuje získané poznatky.
Yoghurt market segmentation
Nováková, Martina ; Koudelka, Jan (advisor) ; Semrád, Jan (referee)
Cílem práce je odhalit segmenty na českém trhu jogurtů. Práce obsahuje charakteristiku produktu a jednotlivých tržních subjektů. Data jsou zpracována na základě primárních dat (dotazníkové šetření). Práce obsahuje primární analýzu, křížovou a shlukovou analýzu. Výsledkem je charakteristika jednotlivých segmentů včetně marketingového doporučení.
Strategické řízení značky v oblasti bankovnictví
Bukovská, Romana ; Hesková, Marie (advisor) ; Hesková, Marie (referee)
Cílem práce je provedení analýzy znalosti značky banky GE Money Bank. Na základě této analýzy bude sestaven návrh na opatření pro komunikační strategii banky. Hlavním cílem strategie je zvýšení znalosti značky mezi jejími potenciálními zákazníky a posílení pozice banky na relevantním trhu.
Marketingové strategie kosmetických firem na trhu České republiky
Dvořáčková, Barbora ; Bílková, Jana (advisor) ; Týra, Karel (referee)
Diplomová práce analyzuje situaci na českém kosmetickém trhu, definuje hlavní hráče na trhu, jejich strategie, hlavní značky a produkty v jednotlivých kategoriích kosmetiky. Odkrývá potenciální cílové skupiny pro jednotlivé oblasti trhu, které na základě kvalitativního výzkumu dále charakterizuje dle jejich nákupního a spotřebního chování.
Charakteristika na trhu v oblasti přepravy zásilek
Hermanová, Helena ; Grossmutová, Jana (advisor) ; Sedlák, Jaromír (referee)
Charakteristika přepravy balíkových zásilek v oblasti vnitrostátního styku. Byly osloveny vybrané logistické firmy s přesně specifikovanými požadavky zákazníka, požadavky byly zaslány e-mailem a odpovědi na zasláné otázky byly následně zpracovány do tabulky a vyhodnoceny. Cílem práce byla charakteristika jednotlivých logistických společností a vyhodnocení jejich nabídky k zaslané poptávce.
Czech Retail Chain's Competitive Position Development
Häuser, Vít ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Analýza konkurenční pozice Jednoty Opava s.d. za pomoci sekundárních dat a nástroje analýzy SWOT. Identifikace tržních výzev a mezer, provedení zákaznického výzkumu trhu za účelem nalezení slabých míst v marketingovém mixu firmu. Segmentace zákaznických skupin. Porovnání s konkurencí.
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.

National Repository of Grey Literature : 630 records found   beginprevious621 - 630  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.