Original title: Segmentace trhu jogurtů
Translated title: Yoghurt market segmentation
Authors: Nováková, Martina ; Koudelka, Jan (advisor) ; Semrád, Jan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem práce je odhalit segmenty na českém trhu jogurtů. Práce obsahuje charakteristiku produktu a jednotlivých tržních subjektů. Data jsou zpracována na základě primárních dat (dotazníkové šetření). Práce obsahuje primární analýzu, křížovou a shlukovou analýzu. Výsledkem je charakteristika jednotlivých segmentů včetně marketingového doporučení.
Keywords: dotazníkové šetření; marketingový výzkum; Segmentace; shluková analýza; tvorba segmentů

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2284

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1295


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share