Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí60 - 69další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Měření průhybu filtrační tkaniny
Baňoch, Ondřej ; Gajdoš, Petr (oponent) ; Brandejs, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá měřením průhybu filtračních tkanin segmentu rotačních diskových filtrů. Výstupem práce je závislost průhybu tkaniny na tlaku při různém předpětí. První část pojednává o typech používaných filtračních zařízení a jejich funkci. Dále se práce zaměřuje především na rotační diskové filtry a zejména pak na rotační část zařízení. V následující části jsou popsány materiály filtračních tkanin, způsoby jejich výroby a zkoušení některých vlastností. Dále je provedeno samotné měření průhybu tkanin s popisem použitého měřícího přípravku a postupu měření. Poslední část je věnována zhodnocení výsledků měření a jejich aplikaci při výrobě.
Přestavba objektu pro skladování
Heger, Petr ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Hron, Lukáš (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je přestavba objektu pro skladování. Úkolem je zdvojnásobit půdorysnou plochu ze stávajícího rozměru 18x18 m na plochu 36x18 m při výšce 7,5 m z původních 16 m. Požadavkem je maximální využití stávajícího materiálu při přestavbě. Objekt se nachází ve Znojmě. Původní konstrukce střechy je řešena pomocí příhradových nosníků se segmentovým zakřivením dolního pásu, délka těchto nosníků je 18 m a osová vzdálenost činí 6 m. Všechny vazníky jsou kloubově uloženy na sloupy. Pro rozšíření haly byly použity vazníky z plnostěnných válcovaných I profilů. Prostorová tuhost je zajišťována pomocí stěnových a střešních ztužidel. Pro konstrukci byl zpracován statický výpočet hlavních nosných částí konstrukce včetně spojů a vybraných detailů. Byla zpracována technická zpráva a výkresová dokumentace dle specifikace vedoucího práce. Pro návrh a posouzení konstrukce byly použity platné normy ČSN EN.
Risks of cloud computing use in industrial enviroment
Hrnčárová, Iveta ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tato práce je zaměřena na cloudové technologie a jejich stále větší nasazování do podnikové sféry napříč odvětvími. Vychází z vymezených a pojmenovaných rizik cloudových technologií jako celku. Na tuto část navazuje samotné rozdělení segmentů podnikání s vymezenými specifiky pro dané oblasti, jejich výzvami, možnostmi jejich řešení v cloudu a riziky, s nimiž se společnosti v takovém případě velmi pravděpodobně setkají. Každá kapitola obsahuje shrnutí zjištěného a návrh přijatelných řešení.
Zavedení nového druhu piva na trh v České republice
Brázda, Tomáš
Brázda, T. Zavedení nového druhu piva na trh. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s pivem v Jihomoravském kraji a v Praze. Hlavním cílem práce je zjištění možnosti uplatnění nového druhu piva zrajícího v dubovém sudu od pravého třtinového rumu na trhu a následné doporučení nejvhodnějšího způsobu jeho uvedení na trh. Dalším cílem je poznat charakteristiky chování spotřebitelů, vztah spotřebitelů k pivu a také rozhodovací proces na trhu s pivem v Jihomoravském kraji a v Praze s uvedením odlišností ve zkoumaných krajích. Chování spotřebitelů na trhu s pivem bylo zkoumáno pomocí dotazníkového šetření (n=465), které je vyhodnoceno pomocí statistických metod. Z výsledků dotazníkového šetření jsou navrhnuty cílové segmenty s potenciálními zákazníky, positioning výrobku a další marketingová doporučení pro uplatnění nového produktu. Výsledky diplomové práce poslouží managementu brněnského minipivovaru Pegas při jeho rozhodování, zda nové pivo uvést na trh.
Vývoj bezpečnostní situace v Egyptě a jeho vliv na rozhodování spotřebitele při výběru dovolené
Nejedlá, Jaroslava
Práce se zabývá vývojem bezpečnostní situace v Egyptě a reakcemi příjezdového cestovního ruchu na tento vývoj. Spojitost mezi příjezdovým cestovním ruchem a bezpečností v této zemi je zkoumána na základě událostí ovlivňujících bezpeč-nost Egypta a na základě zhodnocení vývoje příjezdového cestovního ruchu za posledních deset let. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, zda je bezpečnost destinace pro spotřebitele důležitým faktorem při výběru dovolené. Následně byly identifikovány segmenty s různým přístupem k riziku. V závěru práce jsou interpretovány výsledky a jsou navržena doporučení pro ces-tovní kanceláře, na který segment zacílit svoji nabídku.
Perspektivy slevových portálů v oblasti cestovního ruchu v České republice
Bornová, Kateřina
BORNOVÁ, K., Perspektivy slevových portálů v oblasti cestovního ruchu v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Práce se zabývá problematikou cestovního ruchu na slevových portálech, s ohledem na profil segmentu, který jej využívá. Cílem je analyzovat potenciál a případná rizika na trhu slevových portálů z pohledu zákazníka i z pohledu poskytovatelů služeb cestovního ruchu a na základě zjištěných výsledků navrhnout konkrétní doporučení.
Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce
GORYLOVÁ, Jana
Marketing našel široké uplatnění také mimo své původní využití ve výrobní sféře a je aplikován do mnoha dalších oblastí života. Je úspěšně využíván také při rozvoji obcí a regionů. Tento speciální druh marketingu v sobě spojuje několik odvětví. Jedná se o marketing neziskového sektoru, marketing služeb, marketing cestovního ruchu a mimo jiné také o regionální marketing. Využití marketingu pro rozvoj regionu nebo obce může mít několik různých forem. Může se jednat o propagaci obce pro různé cílové skupiny (segmenty) nové obyvatele, turisty, potencionální investory. Cílem marketingu může být vymezení jedinečnosti obce, její diferenciace vzhledem k okolnímu prostředí. Může se jednat o vytváření pracovních příležitostí, zlepšení infrastruktury, občanské vybavenosti, vytváření podmínek pro zahájení podnikání, přijímání rozhodnutí s ohledem na životní prostředí a zdraví obyvatel města. Zdaleka se však nejedná jen o pouhou propagaci, jde o jiný náhled na lokalitu jako na nabízený produkt a na spotřebitele jako na zájmové skupiny, kterým by měl tento produkt poskytovat uspokojení jejich potřeb. Propagace však nemůže být opomenuta, kromě reklamy se jedná zejména o vytváření značky obce, budování jejího image a pozitivního public relation. Komplexní městský marketing jako nejvyšší forma marketingu města je koncept rozvoje města, který využívá partnerství všech aktérů, kteří mají vlastní zájem na rozvoji města. Kooperace a komunikace mezi partnery ze soukromého, veřejného a podnikatelského sektoru umožňuje výměnu znalostí a využívání zkušeností všech zúčastněných stran, prosazování shodných cílů, stanovování jejich priorit a vyhodnocení zvolených postupů z několika nezávislých úhlů pohledu. Společným cílem je zvýšení atraktivity města, jeho konkurenceschopnosti a také posílení identity občanů města.
Spotřební chování segmentu seniorů
Ryznerová, Hana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Žilková, Alena (oponent)
Diplomová práce popisuje specifika spotřebního chování segmentu seniorů v oblasti finančních produktů. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé základní pojmy, které se k problematice spotřebního chování segmentu seniorů vztahují. Následuje popis aktuální nabídky finančních produktů pro seniory. Praktická část je zaměřená na výzkum trhu, analýzu dat vybraného segmentu a předloţení závěrů, které jsou na základě provedeného výzkumu zjištěné. Pro doplnění jsou uvedeny výsledky výzkumu konkrétní české společnosti působící v této oblasti. Výzkum se konkrétně týká finančních produktů sjednaných u seniorů.
Repositiong and marketing comunications of Fatra brand
Pribilová, Petronela ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kočner, Tomáš (oponent)
Tématem bakalářské práce je repositioning slovenské minerální vody Fatra, která prošla v roce 2008 inovacemi v rámci změny strategie s focusem na diametrálně odlišnou cílovou skupinu. Práce obsahuje dvě hlavní části, teoretickou, ve které jsou základní pojmy a jejich vysvětlení a praktickou část, ta je těžištěm celé práce. Postupně rozebírá marketingový mix "nové" Fatry, kde hlavní zájem spadá na komunikaci směrem k novému uživatelovi, rozpočet a mediální plánování. Na závěr jsem připojila dotazník s vyhodnocením, který posloužil jako ověření spotřebitelského vnímání značky a na základě kterého jsem zhodnotila tento krok společnosti a návrh na vylepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí60 - 69další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.