Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza chaotického chování dvojitého kyvadla
Brázda, Tomáš ; Lošák, Petr (oponent) ; Sosna, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá představením základních poznatků ohledně teorie chaosu. Je zmíněno několik základních metod výpočtu dimenze a také celkové využití této teorie v různých vědních disciplínách. Hlavní část je věnována celkové analýze dvojitého kyvadla, kde pro uvedení do problematiky byla tato situace nastíněna na jednoduchém matematickém kyvadle. Díky výpočetnímu programu Matlab se povedlo vytvořit fraktál, který reprezentuje chaotické chování dvojitého kyvadla. Nabyté znalosti z výpočtu dimenze zde byly použity pro klasifikaci tohoto fraktálu a vypočítání jeho dimenze. Navíc byla provedena analýza vlivu parametrů na chování systému. Pro identifikaci oblastí, kde se dvojité kyvadlo chová chaoticky a kde stabilně, bylo použito metod výpočtu největšího Ljapunovova exponentu a 0–1 testu.
Zavedení nového druhu piva na trh v České republice
Brázda, Tomáš
Brázda, T. Zavedení nového druhu piva na trh. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s pivem v Jihomoravském kraji a v Praze. Hlavním cílem práce je zjištění možnosti uplatnění nového druhu piva zrajícího v dubovém sudu od pravého třtinového rumu na trhu a následné doporučení nejvhodnějšího způsobu jeho uvedení na trh. Dalším cílem je poznat charakteristiky chování spotřebitelů, vztah spotřebitelů k pivu a také rozhodovací proces na trhu s pivem v Jihomoravském kraji a v Praze s uvedením odlišností ve zkoumaných krajích. Chování spotřebitelů na trhu s pivem bylo zkoumáno pomocí dotazníkového šetření (n=465), které je vyhodnoceno pomocí statistických metod. Z výsledků dotazníkového šetření jsou navrhnuty cílové segmenty s potenciálními zákazníky, positioning výrobku a další marketingová doporučení pro uplatnění nového produktu. Výsledky diplomové práce poslouží managementu brněnského minipivovaru Pegas při jeho rozhodování, zda nové pivo uvést na trh.
Zavedení nového druhu piva na trh v České republice
Brázda, Tomáš
Brázda, T. Zavedení nového druhu piva na trh. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s pivem v Jihomoravském kraji a v Praze. Hlavním cílem práce je zjištění možnosti uplatnění nového druhu piva zrajícího v dubovém sudu od pravého třtinového rumu na trhu a následné doporučení nejvhodnějšího způsobu jeho uvedení na trh. Dalším cílem je poznat charakteristiky chování spotřebitelů, vztah spotřebitelů k pivu a také rozhodovací proces na trhu s pivem v Jihomoravském kraji a v Praze s uvedením odlišností ve zkoumaných krajích. Chování spotřebitelů na trhu s pivem bylo zkoumáno pomocí dotazníkového šetření (n=465), které je vyhodnoceno pomocí statistických metod. Z výsledků dotazníkového šetření jsou navrhnuty cílové segmenty s potenciálními zákazníky, positioning výrobku a další marketingová doporučení pro uplatnění nového produktu. Výsledky diplomové práce poslouží managementu brněnského minipivovaru Pegas při jeho rozhodování, zda nové pivo uvést na trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.