Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí60 - 69další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metodika a standardy modelování podnikových procesů
Cenigová, Ivana ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Skalická, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou procesního řízení a modelování. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. První kapitola teoretické části je věnována metodikám procesního řízení. Druhá kapitola popisuje standardy procesního modelování. Třetí kapitola je věnována metodice MMABP vyvíjené na VŠE, která se zabývá procesním řízením a modelováním. Praktická část práce obsahuje dvě kapitoly. První z nich se zabývá dotazníkovým šetřením v oblasti procesního modelování včetně jeho vyhodnocení. Druhá kapitola praktické části je zaměřena na reengineering firemních procesů v oddělení nadnárodní společnosti.
Organizační zabezpečení provozu v pobočkovém systému
Martynau, Pavel ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Mikhailau, Aliaksandr (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na návrh podnikových procesů s návazností na konkrétní společnost ze segmentu malých podniků. Cílem práce je návrh vybraných významných procesů společnosti. V teoretické části je vysvětlen rozdíl mezi procesním a funkčním řízením, jsou zde popsány základní metody modelování procesů, standardy modelování procesů a výběr vhodné metody pro účely praktické části s přihlédnutím k charakteru společnosti. V praktické části je zpracována analýza trhu, analýza požadavků okolí společnosti a proveden návrh jednotlivých procesů dle vybrané metody modelování.
Procesní analýza internetového obchodu s designovými doplňky
Červenka, Radek ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Cvachová, Renata (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat procesy internetového obchodu s designovými doplňky. V teoretické části jsou v krátkosti popsány podnikové procesy a historie procesního řízení. Dále jsou stručně charakterizovány notace a software, ve kterých se podnikové procesy modelují. V praktické části je analyzováno několik nejdůležitějších procesů společnosti (internetového obchodu) a následně je navrženo, jak tyto procesy optimalizovat. Celá praktická část je zaměřena na reálný podnik, který je velmi specifický, takže navržené změny pravděpodobně nemohou být využity pro širší spektrum společností zabývajících se prodejem zboží po internetu.
Analýza procesní zralosti organizace
Havlín, Petr ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Pálka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá posouzením vyzrálosti zdravotnické záchranné služby středočeského kraje dle procesních a podnikových faktorů modelu PEMM (Process and Enterprise Maturity Model). Toto posouzení bylo použito jako základ pro zpracování několika doporučení, která by mělo respektovat vedení organizace, pokud se rozhodne aplikovat do řízení organizace přístupy procesního řízení. Práce je věcně rozdělena do čtyř částí. První část obsahuje popis organizace z pohledu účelu, globálních cílů vedení a také z pohledu organizační struktury. Druhá část obsahuje globální a detailní procesní modely organizace zpracované na základě metodiky MMABP (Methodology for Modelling and Analysis of Business Process) pana prof. Ing Václava Řepy Csc. Modely jsou vyhotovené v notacích BPMN (Business Process Modelling Notation) a Eriksson-Penker notaci. Součástí druhé části jsou také popisy rozhraní mezi jednotlivými procesy a životní cykly objektů používaných při běhu procesů. Třetí část obsahuje samotné porovnání skutečného stavu v organizaci s modelem PEMM a argumentaci přidělených vyspělostních stupňů. V poslední části jsou popsána zpracovaná doporučení pro zvýšení vyspělosti procesů i prostředí a tím pádem k umožnění zapojení přístupů procesního řízení.
Porovnání standardů a nástrojů pro modelování a řízení procesů
Mareš, Jan ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Předkládaná práce se zabývá problematikou procesního modelování. Procesní modelování a řízení procesů je v současnosti pro mnoho společností velmi zajímavou oblastí rozvoje, zejména pak jeho část označovaná jako business process management (BPM). Pro podporu procesního řízení vznikla řada standardů a nástrojů. Cílem této práce je porovnat jednotlivé standardy a nástroje určené pro modelování procesů a v závislosti na procesní zralosti organizace doporučit konkrétní nástroj. Pro standardy a nástroje je na základě literární rešerše a znalostí autora vybrána skupina požadavků, pomocí kterých je porovnání provedeno. Zároveň je provedeno rozdělení firem podle požadavků na procesní zralost organizace a tím i podle požadavků na procesní modelování. Požadavky pro porovnání standardů a nástrojů jsou použity v závislosti na procesní zralosti organizace s využitím modelu Capability Maturity Model Integration (CMMI). Pro jednotlivé úrovně procesní zralosti jsou doporučeny vhodné nástroje, s jejichž pomocí je možné podpořit snahy firem dané úrovně dosáhnout. Následně je celý způsob porovnání demonstrativně využit na reálném případě obchodní společnosti, pro kterou je doporučen vhodný nástroj.
Analýza procesů IT oddělení
Ješuta, Martin ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
S rozvojem informačních a komunikačních technologií se otevírá společnostem celé spektrum možností jak zefektivnit svou výkonnost. Trh nabízí i několik řešení na jeden konkrétní problém, ale každé z těchto řešení má odlišné náklady a funkčnost. Vzhledem k těmto faktů roste význam analytické a konzultační práce. Jsou třeba lidé, kteří přemostí vzdělanostní, terminologickou a ideovou propast mezi výrobce a zákazníkem. Oddělení, ve kterém pracuji a ve které zpracovávám tuto bakalářskou práci, má své problémy a tím i prostor pro zlepšení. Cílem této bakalářské práce je tedy analyzovat tyto problémy a předložit ono spektrum možností, které je bude řešit. K analýze využívám teoretické znalosti ze svého studia a praktickou znalost analyzovaného prostředí. Nejprve popíši prostředí oddělení a poté procesy. Následně identifikuji úzká místa a navrhnu jejich optimalizaci.
Řešení vícenásobné změny klientských kontaktních údajů a jejich konsolidace ve finanční instituci
Převrátil, Martin ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Jeřábek, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá jedním z informatických požadavků, který byl předložen managementem společnosti, jež patří k předním poskytovatelům komplexních finančních služeb. Ten se týká klientských kontaktních údajů, konkrétně korespondenčních adres a jejich vícenásobné změny. Z tohoto důvodu je nezbytné zabývat se několika zdánlivě oddělenými problematickými okruhy a na základě argumentů rozhodnout o způsobu dílčích řešení vedoucích k naplnění požadavku. Začátek je věnován krátkému představení společnosti a analýze současného stavu v rámci instituce, pokračuje úvod do problematiky korespondenčních adres, ve kterém jsou také vysvětleny důvody vedoucí k nutnosti popisované změny. Následuje seznámení s architekturou informačního systému instituce v čele s budovanou centrální databází. V této části jsou dále vyjmenovány možné způsoby uložení dat v rámci instituce a popsána její datová architektura. Prostřední část práce se zabývá argumentovanou volbou umístění adresných záznamů v datové struktuře instituce. Je zde vytvořen postup implementace vybraného uložení a spolu s ním vyznačeny odpovídající změny v systému. V závěru jsou vybranou notací popsány procesy spojené s vícenásobnou změnou korespondenčních údajů, poté je navrženo uživatelské prostředí pro vlastní obsloužení požadavku.
Návrh aplikace pro podporu vybraných procesů pro malý obchod s výpočetní technikou
Prchlík, Tomáš ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Krečman, Kamil (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh informačního systému na podporu vybraných procesů pro malý obchod s výpočetní technikou. První část práce se zabývá k danému tématu potřebným teoretickým základem. V druhé části, která je praktická, je podrobně popsán řešený problém pomocí metodologie měkkých systémů a zvolena vhodná forma obchodu. Dále se v této části bakalářská práce věnuje vlastnímu návrhu softwarové aplikace. Jsou zde zjištěny požadavky na vyvíjený software a zmapovány hlavní procesy obchodu, které jsou dále dekomponovány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí60 - 69další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.