Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí58 - 67  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Česko-egyptská vzájemná obchodní spolupráce s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem
Šlégrová, Lucie ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Soňa, Gullová (oponent)
V první kapitole uvádím základní informace o Egyptě - jeho geografickou polohu, politický systém, historii a členství EAR v mezinárodních organizacích. Druhá kapitola se zabývá egyptskou ekonomikou (HDP, inflace, nezaměstnanost) a také zahraničním obchodem EAR. Ve třetí kapitole popisuji česko-egyptské vztahy. Dále analyzuji proexportní strategii ČR a egyptský trh - jeho silné a slabé stránky, příležitosti a možné hrozby pro české exportéry. Poslední kapitola je zaměřena na kulturu a kulturní odlišnosti. Čtenář zde nalezne i informace o Hofstedeho teorii.
Analýza exportní a marketingové strategie v sektoru pivovarnictví na konkrétním příkladu
Vyhnalová, Pavla ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Janoušek, Josef (oponent)
První kapitoly diplomovoé práce popisují český trh s pivem, spotřebu piva v České republice a současné trendy. Dále se zde věnuji světovému exportu a českému exportu piva a hodnotím postavení Česka v celosvětovém měřítku. V praktické části se věnuji Pivovaru Nymburk, jeho historii, produkci a sortimentu. V dalších kapitolách popisuji konkurenci pivivaru na českém trhu a analyzuji situaci na trhu v Německu, kam pivovar vyváží nejvíce své produkce. V páté kapitole se věnuji cílům, poslání a positioningu pivovaru. Provádím zde SWOT analýzu a blíže analyzuji portfolio výrobků pomocí Bostonskéo matice. V šesté kapitole popisuji export pivovaru, exportní trhy a způsob vstupu pivovaru na zahraniční trhy. V dalších kapitolách podrobně popisuji některé politiky marketingového mixu a adaptace při vstupu na zahraniční trhy. V závěru práce navrhuji, jakým směrem by mohly aktivity pivovaru směřovat v budoucnu.
Projekty exportní strategie České republiky
Fischer, Jakub ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Vosecký, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá dvanácti projekty Exportní strategie ČR pro období 2006-2010. Hlavním cílem je analýza současného stavu realizace projektů a navržení případných nápravných opatření. V teoretické části je blíže rozpracována problematika proexportní politiky ČR včetně vymezení institucionálního rámce. Praktická část je zaměřena na jednotlivé projekty. Každý projekt je blíže specifikován ve třech hlavních bodech - představení projektu, průběžné hodnocení dle MPO a zhodnocení projektu a jeho vybraných aspektů.
Exportní strategie firmy Meopta - Optika s.r.o.
Koláček, Kamil ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem exportní strategie firmy Meopta - Optika s.r.o. Všímá si rozdílnosti přístupů na jednotlivé zahraniční trhy. Aplikační části samozřejmě předchází teoretický úvod. Nezbytnou součástí práce je také návrhová část, která si klade za cíl stanovit možná zlepšení dosavadní exportní strategie.
Charakteristika současného stavu proexportní politiky ČR
Pančochová, Lenka ; Kalínská, Emílie (vedoucí práce) ; Cupák, Patrik (oponent)
Práce podává současnou charakteristiku o proexportní politice ČR s bližším zaměřením na vstup ČR do EU a změny s tím spojené, na preference Ministerstva průmyslu a obchodu v Exportní strategii 2006-2010 a na instituce podporující export ve vztahu k mezinárodním předpisům a porovnání jejich produktů a služeb s institucemi obdobnými v jiných evropských zemích.
Proexportná politika ČR v rokoch 2006 až 2010
Haviar, Alexander ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Práca popisuje systém podpory exportu v ČR a predstavuje novú exportnú stratégiu pre obdobie 2006 - 2010. Detailne rozoberá a hodnotí nástroje podpory exportu, inštitúcie do proexportnej politiky zapojené a porovnáva ich s podobnými systémami na Slovensku a vo Veľkej Británii. V záverečnej časti obsahuje úvahu o budúcnosti a perspektívach proexportnej politiky a jednotlivých nástrojov osobitne.
Aktuální stav realizace projektů Exportní strategie
Starecki, Jan ; Petříček, Václav (vedoucí práce) ; Lukáš, Zdeněk (oponent)
Práce se věnuje podpoře exportu v ČR se zaměřením na Exportní strategii ČR pro období let 2006-2010. Práce rozebírá jednotlivé projekty Exportní strategie a zkoumá stav jejich plnění k počátku roku 2008.
Komparace proexportní politiky České republiky a Francie
Skybová, Iva ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Brožek, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce je srovnání koncepce politiky podpory exportu v České republice a ve Francii. Koncepcí se zde rozumí institucionální zabezpečení, cíle a priority proexportních politik. Podstatnou část práce tvoří popis systému politiky podpory vývozu v obou ekonomikách. Stěžejní částí je komparace institucí na základě vybraných nástrojů na podporu exportu (marketingové služby, podpora prezentace v zahraničí, financování a pojišťování exportu se státní podporou) a hledání analogie francouzských programů na podporu exportu v projektech české Exportní strategie podle definovaných cílů a priorit. Závěr tvoří porovnání pozice zemí v mezinárodním obchodě a zhodnocení účelnosti, výhod a nedostatků jednotlivých systémů.
Exportní strategie Mars Svratka,a.s.
Netolická, Eva ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kadlec, Ladislav (oponent)
Diplomová práce pojednává o souhrnné exportní strategii firmy Mars Svratka,a.s. Nastiňuje současnou situaci společnosti v oblasti mezinárodního obchodu, strategii exportních obchodních partnerů, využití služeb obchodních zástupců apod. Součástí diplomové práce je navrhované rozšíření exportní strategie (vstup na nové obchodní trhy) pro východní Evropu, konkrétně pro nové členské státy Evropské Unie ? Rumunsko a Bulharsko. V práci se hodnotí možné obchodní důsledky vstupu na zahraniční trhy
Veletrhy a výstavy jako součást exportní strategie českých firem
Vondruška, Jaroslav ; Lukáš, Zdeněk (vedoucí práce) ; Cibulková, Iveta (oponent)
V práci je uvedeno základní členění a obecná problematika veletrhů a výstav. Pozornost je věnována jejich postavení v marketingu a v pronikání na zahraniční trhy. Cílem práce je usnadnit vystavovateli výběr veletrhu, přičemž důraz je kladen na zahraniční akce a jejich rozdělení, s ohledem na vývoj a výzvy českého exportu. Práce rozebírá i podporu pro vystavovatele z prostředků státu a EU.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí58 - 67  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.