National Repository of Grey Literature 66 records found  beginprevious57 - 66  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Vnímání značky zákazníkem - Kimberly Clark, s.r.o.
Vrbová, Lucie ; Stříteský, Václav (advisor) ; Bělohradská, Andrea (referee)
Bakalářská práce se zabývá vnímáním značky zákazníkem na trhu produktů dámské hygieny, konkrétně tampónů a vložek, se zaměřením na značku Kotex. Teoretická část popisuje kupní rozhodovací proces, teorii značky a výzkumu trhu.
Implementation strategy for a new service on the Czech market
Vejsadová, Klára ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Základní téma následující práce vychází ze stále aktuálnější problematiky využívání přírodních zdrojů a ekologických důsledků lidské činnosti. Samotnému napsání práce předcházela úvaha o vlivu výroby a používání jednorázových plenek na životní prostředí. Kromě vysoké náročnosti výroby na surovinové zdroje a energie je největším negativním výstupem spotřeby plen na jedno použití vznik enormního množství odpadu, jenž končí na skládkách. Postupným sbíráním informací k problematice a zejména seznámením se s existencí takzvané plenkové služby v zahraničí, jež představuje ekologičtější a zároveň stejně pohodlnou alternativu jednorázových plen, vedly k rozhodnutí, pokusit se v rámci diplomové práce vyhodnotit možnost zavést tuto službu v České republice.
Customer's loyalty to retailing chain TETA drogerie
Čeledová, Andrea ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
First chapter describes customers' behaviour. Second chapter concerns about customers' typology. Third chapter analyze loyalty itself. Fourth chapter describes market research. The last part is about my own market research.
Business Plan in Gastronomy
Kulhánková, Iveta ; Chylíková, Hana (advisor)
The subject of this master thesis is analyzes of how small and medium companies work, describing the theoretical approach to business plan and its implementation into practice for future company providing services of "home cook". In the first part of this work the importance of small and medium companies is demonstrated, the entrepreneur is defined and theoretical knowledge of writing a business plan is described. In the second, practical, part is this theory applied into practice. In the end, the whole business concept feasibility is evaluated.
Distribution support for company RUDOLF JELÍNEK a.s. in Baltic states and in Russia
Voříšková, Petra ; Halík, Jaroslav (advisor)
In this study is written about distribution support for company RUDOLF JELÍNEK a.s. in Baltic states and in Russia.
Advertising, measuring of advertising efficiency
Žemlička, Martin ; Koudelka, Jan (advisor) ; Hospodský, Richard (referee)
Advertising as every day phenomenon of our live. First part discusses s this issue theorethicaly, advertising message, consumers. Broader context of advertising - market segmentation, brand building, modern issues. Second part is about practice. On the basic of real market research are discussed basic ananlytical methods - advertising evaluation of companies Coca Cola and Kofola. Part of this work is attachment of summary of this research.
Customer loyalty of a retail company - Billa
Kučera, Michal ; Postler, Milan (advisor) ; Černá, Magdaléna (referee)
The first chapter enlightens the meaning of the term "customer loyalty", and explains its importance for firms in today's competitive surrounding. The second chapter focuses on market research and acts as a theoretical base and starting point for the research, which is a part of this thesis. The third chapter introduces the company BILLA spol. s.r.o. ČR and its loyalty programme, which is described very closely. The last chapter is concerned with the market research, which has been made for purpose of this thesis. It refers to the foreknowledge about benefits, which the Billa Club offers to its members.
Price Apprehension of the Custumer Chosen Retail Chains in Relation to their Image
Šmukařová, Kateřina ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretická část práce obsahuje kapitoly Cena, Image, Chování spotřebitele a Současné trendy v retailu, praktická část práce zahrnuje kapitolu Výzkum v hypermarketu Globus. Teoretická část práce vystihuje hlavní teoretické poznatky z oblasti problematiky tvorby a vnímání cen, vysvětluje pojem image a zabývá se způsoby jeho analýzy, popisuje faktory, které ovlivňují chování spotřebitele a vystihuje hlavní současné trendy v retailu zejména v České republice. Praktická část obsahuje výsledky cenového výzkumu a zhodnocení image hypermarketu Globus.
Výzkum trhu v pojišťovnictví
Švandová, Naďa ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Borovská, Dagmar (referee)
Abstrakt Cílem této práce je zjistit míru pojištěnosti studentů Vysoké školy ekonomické v Praze (dále jen VŠE) v rámci životního pojištění, zmapovat povědomí studentů VŠE o produktech životního pojištění, konkrétně povědomí o základních čtyřech druzích životního pojištění ? kapitálového, investičního, rizikového a důchodového, preference v rámci těchto produktů, zájem o sjednání pojištění během studia či v blízké době po ukončení studia a informovanost o výhodách poskytovaných státem při sjednání životního pojištění. Toho všeho je dosaženo na základě realizování marketingového výzkumu mezi studenty VŠE Práce je rozdělena do pěti hlavních částí. V prvním oddílu je vysvětlen proces marketingového výzkumu, popis metod získávání dat, jejich výhody a nevýhody, popis základních pojmů ve výzkumu trhu a tvorba dotazníku ? rozbor druhů otázek a odpovědí. Druhá část seznamuje se základními informacemi trhu životního pojištění v České republice, o základních členěních produktů životního pojištění, pojišťovnách a současných trendech. Ve třetí části je popsána realizace výzkumu ? jeho příprava, tvorba dotazníku, volba metody sběru dat, jeho realizace. Ve čtvrté části je již provedena samotná analýza získaných dat a jejich interpretace. Závěrečná část obsahuje souhrnné okomentování výsledků výzkumu, pohled na platnost stanovených hypotéz. Přínos práce spatřuji ve zmapování pojištěnosti studentů v rámci životního pojištění, vzhledem k tomu, že jsem na jinou práci zabývající se touto skupinou a tématem nenarazila.
Výzkum trhu jogurtů
Chárová, Markéta ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Zamazalová, Marcela (referee)
Diplomová práce zkoumá trh jogurtů v České Republice.Popisuje metodologii výzkumu trhu, následně uvádí výsledky zjištěné šetřením.Práce odpoví na otázky, jaké jsou nejoblíbenější příchutě jogurtů mezi studenty, jaké jsou nákupní a spotřební zvyky studentů, jací výrobci jogurtů se na našem trhu řadí mezi přední atd.V práci jsou také popsány významní výrobci jogurtů na českém trhu, přičemž je kladen důraz na jejich komunikační politiku.Tato práce říká, co se na trhu děje, jaké je chování zákazníků, jaké jsou názory a postoje spotřebitelů.

National Repository of Grey Literature : 66 records found   beginprevious57 - 66  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.