Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
SEO analysis of the selected site
Hošták, Miroslav ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou optimalizace webových stránek pro vyhledávací nástroje. Výsledkem práce je vytvoření kontrolního seznamu obsahujícího SEO faktory, které je možné používat při kontrole optimalizace menších webových stránek sloužících k prezentaci živnostníků a malých podnikatelů nebo podle něho při optimalizaci postupovat. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část, teoretická část obsahuje prvou až třetí kapitolu a praktická čtvrtou a pátou. První kapitola se věnuje charakteristice SEO podle různých názorových směrů, popisuje rozdělení SEO technik na etické a neetické, komentuje celkový význam a přínos SEO, věnuje se její historii a popisuje její vztah k online marketingu. Druhá kapitola je zaměřená na současnou situaci, ve které se SEO nachází, zabývá se souvisejícími trendy vývoje webových stránek a popisuje jejich vzájemné ovlivnění se s algoritmy vyhledávacích nástrojů, zvlášť Google vyhledávače. Rovněž načrtá prognózu budoucího směřování SEO. Třetí kapitola doplňuje informace o vyhledávání na webu, konkrétně se věnuje charakteristikám a rozdělení různých typů vyhledávacích nástrojů, popisuje jaké faktory ovlivňují indexovatelnost webových stránek a podrobně se zaměřuje na vyhledávač Google. Charakterizuje ho a vysvětluje principy, kterým jeho fungování podléhá. První kapitola praktické časti práce -- čtvrtá, se zabývá přímo tvorbou kontrolního seznamu sloužícího k SEO optimalizaci stránek. Popisuje důvody a způsob, jakým byl tento seznam sestavěný a vysvětluje a obhajuje zařazení jeho jednotlivých součástí -- SEO faktorů. Také se věnuje rozdělení, kvalitě a váze jednotlivých faktorů. Pátá kapitola pojednává o praktické aplikaci kontrolního seznamu na konkrétním příkladu vybraného webu. Obsahuje popis vybraného webu a výsledky analýzy na něm uskutečněné. Vysvětluje zapracování vybraných SEO faktorů do revitalizace webu a hodnotí jejich úspěšnost. Závěr práce je věnovaný zhodnocení celkového přínosu kontrolního seznamu, kterého význam a efektivitu podporují doložené praktické zjištění.
SEO analýza vybraného webu
Krůta, Lubomír ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato práce řeší optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. V teoretické části jsou popsány vybrané oblasti problematiky SEO. V praktické části je analyzován vybraný web. Jsou odhaleny nedostatky v optimalizaci, doporučeny návrhy na zlepšení. Některé návrhy jsou následně realizovány. Přínosem této práce je zlepšení optimalizace vybraného webu.
Vyhledávání v hlubokém webu
Smetana, Ondřej ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Bakalářská práce se zabývá hlubokým webem, tedy stránkami které vyhledávače neindexují a tudíž neprohledávají, a vyhledávání v něm. V teoretické části je hluboký web analyzován, jsou popsány jeho vlastnosti a nástroje, které slouží k jeho prohledávání. V praktické části jsou použity vybrané nástroje a je ukázán rozdíl ve výsledcích vyhledávání s použitím běžných vyhledávačů a metavyhledáváčů.
Způsoby využití SEO pro různé typy webů
Schneider, Martin ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problémem optimalizace webových prezentací pro vyhledávače, což je v současné době velmi aktuální téma. Tato práce poskytuje ucelený pohled na proces, který nám dopomůže k lepším pozicím v žebříčcích nejčastěji používaných vyhledávačů a pomáhá nám také zjistit, jak tyto nejpoužívanější vyhledávací stroje fungují. V teoretické části dále jednotlivě rozebíráme povolené a nepovolené úpravy stránky, včetně optimalizace mimo zdrojový kód. V praktické části jsou analyzovány různé typy webů za použití mnoha SEO nástrojů. To nám pomůže poznat rozdíly v přístupech při optimalizaci. Zároveň analýza poskytne přehled ukazatelů, které je dobré sledovat a způsob, jakým tyto hodnoty zjistit.
Právní otázky využití internetových vyhledávačů v e-commerce
Fleková, Lucie ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Menčl, Jakub (oponent)
Prostřednictvím internetu dochází k rychlé globalizaci trhů a běžný uživatel často ani nemá možnost zjistit, kterými národními úpravami je při navštěvování těch kterých stránek svázán. Tato problematika nabývá na významu při komercializaci vztahů, kde tradiční, lokální právní úpravy obchodu tomuto dynamickému prostředí často nevyhovují. Práce si klade za cíl prostřednictvím analýzy z pohledu různých právních aspektů odhalit mezery v současné legislativě a zjistit za pomoci mezinárodního srovnání stále velice odlišných právních úprav i praxe (především soudních rozhodnutí) vybraných států, které z rozdílně řešených otázek jsou pro účel efektivní regulace elektronického obchodu vhodnější a zda by mohly být zahraniční úpravy i praxe inspirací pro české právo a praxi.
Problémy vyhledávání informací v prostředí internetu
Tajtl, Martin ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou vyhledávání informací na internetu. Zejména pak různými nástroji vyhledávání a uživatelského přístupu k nim. Zvláštní pozornost je věnována fulltexto-vým vyhledávačům, které jsou v současnosti nejpoužívanějším nástrojem. Práce se věnuje jejich funkcím a specifikům, ale i možnostem jejich využití ze strany uživatelů. Analyzovány jsou různé strategie vyhledávání nejen za pomoci fulltextových vyhledávačů. Popsány jsou i hlavní faktory ovlivňující volbu prostředku vyhledávání, jakož i trendy internetového vyhledávání. Podstatnou částí práce je vyhodnocení průzkumu realizovaného pro tuto práci. Zde jsou roze-brány závislosti mezi jednotlivými odpověďmi a jejich možné příčiny. Z pohledu uživatele jsou tak popsány přednosti a slabiny nástrojů a metod vyhledávání na internetu.
Analýza webu z hlediska off-page faktorů
Potužáková, Karolína ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Vidim, Jaroslav (oponent)
Cílem práce je přiblížit čtenáři off-page optimalizaci stránek. V úvodu je čtenář seznámen se všemi důležitými pojmy. Možnosti, jak zlepšit off-page faktory jsou rozděleny do dvou hlavních kategorií. Aktivní linkbuilding, tedy aktivní získávání zpětných odkazů a pasivní linkbuilding, kdy lidé na web odkazují sami například na základě kvalitního obsahu. V další části je zmíněn nástroj vhodný pro správu SEO aktivit. Teoretická část je využívána v následné analýze webu, kde jsou hodnoceny off-page faktory webu a porovnávána jejich kvalita s konkurencí. Závěrečná část práce obsahuje doporučení pro konkrétní web z hlediska off-page faktorů. Po přečtení této práce by měl být čtenář schopen rozeznat kvalitní off-page optimalizaci stránek a získat přehled o tom, jak lze pomocí zpětných odkazů zlepšit návštěvnost webu.
Optimalizace SEO z hlediska funkce internetových vyhledávačů
Sova, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Cílem práce je popsat problematiku SEO optimalizace z hlediska funkce internetových vyhledávačů. Ve své teoretické části popisuje základní architekturu a funkce vyhledávačů, tj. způsob jakým prochází web, vytváří index a hodnocení pagerank, a v neposlední řadě také to, jakým způsobem vytváří výsledky vyhledávání na dotaz uživatele. V praktické části je pak testováno chování vyhledávačů v praxi, na jehož základě je předneseno několik dílčích návrhů k vylepšení jejich současné funkcionality.
Problémy vyhledávání informací v prostředí Internetu s ohledem na vztah vyhledávač-uživatel
Henych, Filip ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Bělohoubková, Lenka (oponent)
Cílem práce je shrnout základní poznatky o způsobech vyhledávání na internetu a jeho využití uživateli. Práce se zaměřuje jak na popis některých vyhledávačů, tak i na rozšířené možnosti vyhledávání. Popisuje důležitost důvěryhodnosti a aktuálnosti webových stránek. Zaměřuje se na roli uživatele jako vyhledávajícího a roli vyhledávače jako výstupu relevantních odkazů. V této práci jsem se snažil porovnat některé vyhledávače z pohledu relevantnosti výsledků k různým typům zadaných dotazů. Zároveň je součástí práce průzkum obsahující dotazník zaměřující se na používání vyhledávačů uživateli. Rozebírá problémy vznikající při komunikaci uživatele s vyhledávačem. Práce je členěna do tří částí. V první, obsahující první a druhou kapitolu, jsem se zaměřil na rozebrání základních způsobů vyhledávání a popisu hlavních pojmů vztahující se k němu. V další části jsem se zaměřil na popis vlastností některých vyhledávačů s jejich testem z pohledu zadávání různých dotazů. Poslední část obsahující poslední dvě kapitoly, je směřována k problémům vznikajících s využívání vyhledávačů. Zabývá se důvěryhodností a aktuálností informací objevujících se na stránkách a také zneužívání obsahu pro zlepšení pozice ve vyhledávačích. Tato část je zakončena průzkumem mezi uživateli o různých způsobech využívání vyhledávačů.
Internetový marketing se zaměřením na SEO a SEM
Hanušová, Kateřina ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Šenkypl, Dušan (oponent)
Diplomová práce se zabývá definicí a popisem nástrojů internetového marketingu. V rámci těchto nástrojů se detailněji zabývá marketingem zaměřeným na marketing pro internetové vyhledávače a optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Tyto informace jsou prezntovány v kontextu reálného internetového obchodu a zaměřují se na využití nástrojů SEO a SEM v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.