Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Začlenění jednotek Level do systému NASEC a možnosti využití
HULE, Václav
Práce "Začlenění jednotek Level do systému NASEC a možnosti využití", se zabývá nastíněním principu satelitního střežení vozidel systémem NASEC a nastavením použitých komunikátorů. Práci je možné využít jako prvotní seznámení s problematikou, představuje stručný návod, jak nastavit komunikátor, programové vybavení a seznámení se základní obsluhu programu.
Problémy vyhledávání informací v prostředí internetu
Tajtl, Martin ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou vyhledávání informací na internetu. Zejména pak různými nástroji vyhledávání a uživatelského přístupu k nim. Zvláštní pozornost je věnována fulltexto-vým vyhledávačům, které jsou v současnosti nejpoužívanějším nástrojem. Práce se věnuje jejich funkcím a specifikům, ale i možnostem jejich využití ze strany uživatelů. Analyzovány jsou různé strategie vyhledávání nejen za pomoci fulltextových vyhledávačů. Popsány jsou i hlavní faktory ovlivňující volbu prostředku vyhledávání, jakož i trendy internetového vyhledávání. Podstatnou částí práce je vyhodnocení průzkumu realizovaného pro tuto práci. Zde jsou roze-brány závislosti mezi jednotlivými odpověďmi a jejich možné příčiny. Z pohledu uživatele jsou tak popsány přednosti a slabiny nástrojů a metod vyhledávání na internetu.
Řízení provozu na callcentru ve vybrané firmě
Guzi, Jan ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou řízení provozu na pasivním callcentru a plánováním kapacit s tímto spojených. Jelikož se ve společnosti BEZREKLAMKY s.r.o. vytvořilo z důvodu nespokojenosti s dodávanými službami od dosavadní externí společnosti zcela nové oddělení - pasivní callcentrum - je nutné v něm správně optimalizovat provozní kapacity a lidské zdroje potřebné k odbavení cca 5 -- 7 tisíc volajících zájemců o její služby měsíčně. Praktická část práce -- samotné plánování kapacit pracovníků, rozvržení směn operátorů a otevírací doba callcentra pro zákazníky - vychází z relativně rozsáhlého teoretického základu, přinášejícího nové pohledy na řízení provozu a dále pak z interních a externích průzkumů týkajících se fungování nově zřízeného callcentra. Na základě teoretické části jsou pak učiněny závěry vztažené k fungování callcentra a ty pak aplikovány přímo do plánování a řízení provozu. Díky této práci bylo uskutečněno více než 25 závěrů týkajících se zkoumaného callcentra. Cíle, které si společnost při budování nového oddělení dala, jsou pak částečně ověřeny modely systémové dynamiky a v poslední části této práce je pak stručná reflexe na to, do jaké míry jsou reálné.
Dostupnost mobilního internetového připojení v ČR
Michel, Milan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena téma dostupnosti mobilního internetového připojení. Autor se snaží popsat dostupné a používané technologie v rámci trhu České Republiky. Charakterizuje aktuální tržní nabídku mobilního připojení pro koncové uživatele. Doporučuje vhodné produkty modelovým zástupcům vybraným s ohledem na výsledky veřejné ankety. Srovnává situaci na českém trhu s pomocí vybraného zástupce z řad vyspělých členů Evropské unie. Závěr práce je věnován možným vývojovým trendům a dalším doporučením.
Charakteristika práce zdravotnického záchranáře na operačním středisku - stresové faktory a možnosti jejich eliminace
JANDA, Petr
Ve své bakalářské práci, která má název Charakteristika práce zdravotnického záchranáře na operačním středisku - stresové faktory a možnosti jejich eliminace, jsem se zaměřil na Zdravotnické operační středisko a na zaměstnance, kteří na něm pracují. Konkrétně pak na jejich práci a stresové faktory, jenž na tyto zaměstnance působí. Problematika práce na Zdravotnickém operačním středisku Zdravotnické záchranné služby je velmi obsáhlá a zajímavá. Operátoři jsou do velké míry schopni svými znalostmi, zkušenostmi a schopnostmi zvýšit kvalitu záchrany osob. Teoretická část mé bakalářské práce pojednává o zdravotnickém záchranáři, zdravotnické záchranné službě, o problematice práce na zdravotnických operačních střediscích, dále pak o stresu, rekcích na stres a o možnostech eliminace stresu. Ve výzkumné části jsem se zaměřil na stresové situace, které se v této profesi vyskytují a které působí na každého operátora. Výzkum byl proveden kvalitativní formou, kde kvalitativní výzkum byl realizován technikou řízeného rozhovoru. Sběr dat byl pak proveden metodou dotazování s následným zápisem a vyhodnocením. Prvním cílem práce bylo analyzovat pracovní postupy zdravotnických záchranářů na operačním středisku. Jako druhý cíl práce jsem si zadal zjistit stresové faktory specifické pro profesi operátora/ky, blíže je charakterizovat a navrhnout jejich eliminaci. Z výzkumu v této práci vyšlo najevo, že zaměstnanci pracující na operačním středisku znají své pracovní postupy, postupují podle nich a jsou nadále vzděláváni ve svém oboru. Dále pak vyšlo, že operátoři jsou neustále vystavováni stresovým situacím a úkolům, které musí řešit. Ovšem tyto situace se dají částečně ovlivnit, jak je psané v závěru této práce. Závěrem bych zmínil, že tato práce obsahuje mé vlastní názory na danou problematiku a návrhy ke zlepšení současné situace. Zároveň tato práce nabízí prostor k diskuzi a zamyšlení se nad ní.
Úroveň služeb telekomunikačního operátora působícího v EU
Chodura, Přemysl ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Svoboda, Milan (oponent)
Tato práce se zabývá vzájemným porovnáním nabídky dceřiných společností jednoho telekomunikačního operátora působícího na trzích v zemích Evropské Unie mezi sebou i vůči konkurentům na českém trhu. Pro porovnání jsou nejdříve definovány telekomunikační služby samotné, shrnuty definice z odborných zdrojů, literatury, legislativních a statistických orgánů; poté je analyzován evropský trh a vývoj pokrytí obyvatelstva danými službami. Stěžejní částí je pak představení operátora a nabídek služeb ve vybraných zemích EU, na kterých působí a kde nabízí své služby. Pro dané srovnání jsou použity nabídky vybraného operátora v různých zemích a také nabídky konkurenčních společností na českém trhu. Jako podpora zjištěných závěrů byl také proveden dotazníkový průzkum mezi obyvateli, který slouží nejen pro hodnocení služeb, ale také jako odraz vnímání značky a její pozice na trhu.
Virtuální telekomunikační operátoři
Šesták, Jan ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Čech, Milan (oponent)
Práce podává ucelený pohled na trh mobilních virtuálních operátorů a popis důležitých faktorů vstupu mobilního virtuálního operátora na trh s dílčím zaměřením na popis situace na českém trhu. Popis jednotlivých faktorů se zaměřuje na oblasti legislativní, technologické, oblasti konkurence a trhu.
Analýza reklamní kampaně O2
Vilím, Tomáš ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Blaha, Ondřej (oponent)
Tématem diplomové práce je zpracování popisu trhu mobilních operátorů v České republice se zaměřením na analýzu jedné konkrétní reklamní kampaně. V první části práce popisuji teoretické základy, které jsou nutné pro provedení fundované analýzu trhu a reklamní kampaně. Praktická část je rozdělena do dvou kapitol. V první části se zaměřuji na popsání základních informací o všech čtyřech mobilních operátorech působících na českém trhu. V následující části svojí diplomové práce charakterizuji současnou situaci marketingové komunikace O2, vč. analýzy kampaně O2 NEON. Na závěr zhodnotím úspěšnost této kampaně podle dostupných údajů a přidám osobní doporučení.
Management podniku a životní prostředí
Šemberová, Kateřina ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Přínos akvizice skupiny Veolia a vodárenských společností v čele s PVK pro Českou republiku. Posouzení z hlediska vlivu na životní prostředí, vlivu na kvalitu života obyvatel a z hlediska vlivu na ekonomiku České republiky. Srovnání s dalšími společnostmi na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.