Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 776 záznamů.  začátekpředchozí554 - 563dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Služby zákazníkům ve vybrané prodejně
ZELNÍČEK, Vavřinec
Cílem této práce je zhodnotit současnou situaci v poskytování služeb v e vybrané maloobchodní jednotce a na základě tohoto zjištění následně navrhnout vhodná opatření, která by případně pomohla ke zlepšení této situace. Při provádění této analýzy byly zjišťovány rozsah, dále kvalita a ceny jednotlivých služeb. Služby byly rozděleny pomocí jednoho z vybraných způsobů uvedených v literární rešerši na předprodejní, prodejní a poprodejní a dále bylo provedeno rozdělení na placené a neplacené služby. Některé (zejména placené) služby pak byly také porovnány s nabídkou služeb nabízených konkurenční prodejnou, nacházející se necelé 2 km od vybrané maloobchodní jednotky. Data potřebná k provedení této analýzy byla získána na základě pozorování a šetření ve vybrané jednotce. Pozorování probíhalo formou simulovaného nákupu z pozice fiktivního zákazníka. Následné šetření pak proběhlo formou rozhovoru s vedoucím prodejny a oblastním manažerem firmy OKAY elektrospotřebiče. Takto získané informace pak byly použity pro zpracování samotné analýzy poskytovaných služeb. Další etapa šetření proběhla u jednotlivých spotřebitelů, a to formou dotazování. Výsledky z tohoto šetření pak posloužily jako základní materiál k vypracování syntetické části prováděné analýzy. Na základě zjištěných nedostatků byla navržena opatření, která by měla přispět ke zkvalitnění poskytovaných služeb ve vybrané maloobchodní jednotce, a zároveň bylo doporučeno zavést některé nové služby, které by v současné době v prodejně tohoto typu neměly chybět. Všechna tato opatření byla navržena tak, aby co nejméně ovlivnila náklady na provoz této prodejny.
Konkurenceschopnost České pošty v oblasti přepravy balíků
FENCLOVÁ, Ivana
Cílem práce je posoudit konkurenceschopnost podniku Česká pošta v přepravě balíků. Posuzovanou oblastí je vnitrostátní přeprava zásilek do 30 kilogramů s garancí doručení do následujícího dne. Praktická část práce obsahuje analýzu konkurence v odvětví, analýzu konkurentů, analýzu konkurenceschopnosti a SWOT analýzu. Následně jsou navržena doporučení pro zlepšení stávající situace podniku na trhu vnitrostátní přepravy balíků.
Předpoklady zvyšování konkurenceschopnosti spotřebních družstev v regionech
HOFFMANN, Jan
Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy současné situace a trendů maloobchodního trhu navrhnout možnosti zvýšení konkurenceschopnosti spotřebních družstev, zlepšit tak jejich tržní postavení a dosáhnout požadované úrovně služeb zákazníků v českém maloobchodním prostředí. Zjištěné výsledky poukazují na shodu odpovědí zákazníků prodejen spotřebních družstev s ostatními zákazníky maloobchodního trhu, zejména na oblast zavádění moderních technologií v obchodě, které nejsou zákazníky zcela vyžadovány a raději by uvítali rozšíření stávajících maloobchodních služeb v podobě čitelných informací na obalech. Zákazníci prodejen spotřebních družstev kladně hodnotí možnost zavedení věrnostního programu, jež by bylo vhodné provést na centrální úrovni, aby daný věrnostní program byl dostupný všem zákazníkům prodejen spotřebních družstev. Implementací zjištěných a zároveň navrhovaných řešení by mohlo dojít k rozšíření stávající základy zákazníků prodejen spotřebních družstev a zlepšování jejich postavení na českém maloobchodním trhu.
Analýza služeb vybraného pensionu v libereckém regionu a návrh variant budoucího rozvoje podniku
ROZYCKI, Josef
K vypracování této práce si autor vybral pension Daro v Liberci z důvodu rodinných vztahů s majitelkou pensionu a možností ji pomoci s vylepšením služeb pensionu. Vylepšení by mělo sloužit k získání více spokojených zákazníků. Nejprve autor studoval odbornou literaturu, ze které získal informace k vypracování práce, jako např. informace o cestovním ruchu, službách nebo marketingu. Dále charakterizoval cestovní ruch přímo v libereckém regionu. Aby zjistil, jakou službu inovovat nebo rozšířit, zjišťoval informace přímo od zákazníků pomocí dotazníkového šetření. Z dotazníků vyšlo najevo, že zákazníci nemohou využívat bazén na pozemku pensionu. Na základě výsledků dotazníkového šetření vypracoval autor nový podnikatelský plán, který se týká zastřešení bazénu. Toto rozšíření slouží k tomu, aby zákazníci mohli bazén využít i za špatného počasí.
Řízení služeb ve vybrané neziskové organizaci
BROUKALOVÁ, Marie
Bakalářská práce byla zaměřena na analýzu Poradenského centra při Svazu neslyšících a nedoslýchavých z hlediska procesu a kvality poskytování služeb. Nejprve byla nastudována odborná literatura, ze které byly získány potřebné informace, a poté následovalo zpracování praktické části, kde bylo představeno centrum, zhodnoceno financování a provedeno dotazníkové šetření a vyhodnocení a následně shrnuta a navrhnuta na zlepšení.
Řízení služeb v energetice
BÁRTOVÁ, Zuzana
Práce se zabývá odvětvím elektroenergetiky. Ta spadá do síťových odvětví společně s plynárenstvím a telekomunikací. Elektroenergetika je součástí energetiky a zahrnuje výrobu, přenos, distribuci a užití elektrické energie. Práce se územně vymezuje pouze v rámci České republiky. Teoretická část obsahuje charakteristiku služeb, zákazníků, trhu, marketingového mixu služeb, využití informačních technologií ve službách a energetiku. Praktická část se zabývá provedením analýzy. Vlastní analýza je rozdělena do tří základních částí. První část je tvořena analýzou historického vývoje ceny elektřiny od roku 2006, vývojem služeb v energetice a aktuální nabídkou služeb pro dodavatele a koncové odběratele elektrické energie. Druhá část je tvořena analýzou vnějšího prostředí, marketingovým mixem služeb v energetice a komunikačními procesy mezi zákazníkem a dodavatelem. Třetí část práce je věnována tématu energetických auditů, průkazu energetické náročnosti budov (dále jen průkaz) a alternativním zdrojům výroby elektřiny. V závěru práce je zpracované dotazníkové šetření, které se hlouběji věnuje problematice průkazu, jak z hlediska povědomí o energetické náročnosti budov, tak i z hlediska jeho potřebnosti.
Inovace služeb ve vybraném podniku
ŠIMANOVÁ, Michaela
Hlavním cílem diplomové práce byla analýza poskytovaných služeb v lázeňském domě TOSCA v Karlových Varech. Dále hodnocení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Dále byl zjišťován jejich zájem o rozšíření nabídky služeb. Diplomová práce byla založena na studiu odborné literatury, praktická část práce na dotazníkovém šetření a řízeném rozhovoru, na jejichž základě byly navrženy inovace služeb.
Analýza bankovních služeb a organizace jejich řízení ve zvolené bankovní instituci
DVOŘÁKOVÁ, Sabina
Práce je zaměřena na analýzu bankovních služeb a organizaci jejich řízení v České spořitelně, a.s.. Cílem práce bylo zanalyzovat historické a současné přístupy managementu s případným navržením zlepšení manažerských přístupů do budoucna a hodnocení výstupů vzhledem ke konkurenceschopnosti nabídky z pohledu zákazníka. První část práce obsahuje prostudovanou literaturu. Byl zde popsán nepostradatelný základ pro praktickou část. Nejdůležitější části jsou funkce řízení a nové trendy, organizace a typy organizačních struktur, analýza prostředí, řízení vztahů se zákazníky, popis struktury a fáze vztahu a poslední téma služby a bankovní sektor. Praktická část práce obsahuje charakteristiku společnosti, popisuje její historii, organizaci České spořitelny a současnou transformaci banky. Ve vlastním výzkumu je prováděno dotazníkové šetření a SWOT analýza aplikovaná na Českou spořitelnu. Bylo zjištěno, že banka má velmi stabilní a silnou pozici na trhu, která přetrvává již několik let. Nicméně, je třeba stále upevňovat postavení a přizpůsobit se rostoucí konkurenci. Banka by se měla držet strategie Konfrontace, která využívá silných stránek k odvrácení případného ohrožení. Od roku 2011 do roku 2014 probíhá v bance transformace. Přeměna by měla přispět k lepšímu vztahu se zákazníky a uspokojování jejich potřeb.
Styčné body mezi knihovnou a hospodou: pohled z obou stran
Zikuška, Jan
Mohlo by se zdát, že u dvou odlišných typů podniků, jakými hospoda a knihovna bezpochyby jsou, můžeme najít jenom minimum společných průniků. To co mají bezpochyby společného, je služba uživatelům, v dnešní době bych se nebál říct zákazníkům. Přednáška se bude snažit poukázat na praktických příkladech i na další styčné body a to především v souvislostech, jak by se mohli navzájem inspirovat nebo dokonce doplňovat. Rozdíl mezi výpůjčním pultem a barem je až na pár detailů minimální.
Prezentace: idr-593_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-593_2 - Stáhnout plný textMP4
Co se může knihovna naučit od knihkupectví
Biernátová, Olga
Knihovna a knihkupectví jsou dvě zcela odlišné věci. A tak by to také mělo zůstat. Ovšem! Díky komerčnímu zaměření knihkupectví a jeho výrazné orientaci na zákazníka je v některých ohledech trochu dál. Naučme se od knihkupců to nejlepší a zvyšujme konkurenceschopnost knihoven v dnešním světě. Protože dobrou knihovnu dělají i detaily.
Videozáznam: Stáhnout plný textMP4

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 776 záznamů.   začátekpředchozí554 - 563dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.