|
Personální marketing
Maršíková, Linda ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce pojednává o předmětu personálního marketingu, jeho podstatě, fungování, cílech a nástrojích. Rozděluje jej na externí a interní složku, které dále analyzuje. Využití personálního marketingu v praxi je přiblíženo na příkladu společnosti IKEA, Česká republika, s.r.o. V závěru práce je na základě výsledků průzkumu mezi účastníky trhu práce navržena strategie získávání zaměstnanců pro tuto firmu.
|
|
Řešení nadbytečnosti zaměstnanců v organizaci
Veselá, Věra ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Konkurenční prostředí vyžaduje od společností pružně reagovat na změny a řešení nadbytečnosti zaměstnanců se tak stává pro zaměstnavatele běžným procesem. Cílem této práce je na základě analýzy řešení nadbytečnosti zaměstnanců a outplacementového programu dvou vybraných společností definovat obecné zásady pro vytvoření a realizaci outplacementového programu.
|
| |
|
Systém zaměstnaneckých výhod ve společnosti SLUŽBY MĚSTA JIHLAVY s. r. o.
Oberreiterová, Martina ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Hodková, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav zaměstnaneckých výhod v praxi a nastupující trendy v této oblasti. Práce se nejprve zaměřuje na charakteristiku zaměstnaneckých výhod obecně s ohledem na jejich rostoucí význam, charakteristiku výhod a nevýhod pevného a flexibilního systému jejich zavádění a jednotlivé typy benefitů včetně jejich daňových dopadů jak z pohledu zaměstnavatele, tak z pohledu zaměstnance. Dále práce analyzuje situaci v oblasti zaměstnaneckých výhod v České republice. Praktická část diplomové práce je zaměřena na zhodnocení systému zaměstnaneckých výhod zavedeného v ryze české společnosti SLUŽBY MĚSTA JIHLAVY s.r.o. a srovnání vývoje za posledních pár let. Součástí práce je i zjištění míry spokojenosti zaměstnanců se současnou nabídkou benefitů a možnostmi, které jim tato společnost nabízí. Hodnocení výsledků analýzy je doplněno návrhy na řešení zjištěných nedostatků.
|
| |