Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí54 - 63  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personální marketing
Přidálková, Lucie ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Bernardo, Kateřina (oponent)
Diplomová práce "Personální marketing" se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v oblasti řízení lidských zdrojů, významu personálního marketingu pro zaměstnavatele, budováním zaměstnavatelské značky a aktuálními trendy v řízení lidských zdrojů. Praktická část práce analyzuje současný přístup k personálnímu marketingu ve společnosti Zentiva. Cílem diplomové práce je zmapovat současné uplatňování personálního marketingu v konkrétní společnosti, analyzovat, jaké nástroje společnost Zentiva momentálně využívá ke zlepšení zaměstnavatelské pověsti a zároveň navrhnout zlepšení procesu budování zaměstnavatelské značky prostřednictvím jednotlivých personálních činností.
Personální marketing společnosti ČSOB zaměřený na studenty a absolventy vysokých škol
Zezulová, Lucie ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Tématem diplomové práce je personální marketing zaměřený na studenty a absolventy vysokých škol. Teoretická část popisuje roli personálního marketingu v řízení lidských zdrojů a přibližuje jeho význam v období ekonomické krize. Dále jsou v této části zmapovány současné trendy v této oblasti. Praktická část analyzuje aktivity personálního marketingu společnosti ČSOB a představuje výsledky výzkumu, jež zjišťoval očekávání a postoje studentů a absolventů Vysoké školy ekonomické v souvislosti s jejich prvním zaměstnáním. Na základě zjištěných informací jsou definovány oblasti, na které by se měla společnost ČSOB při získávání a stabilizaci studentů a absolventů vysokých škol zaměřit.
Personální marketing společnosti TESCO STORES a.s.
Řídká, Klára ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce popisuje hlavní aspekty personálního marketingu, jeho cíle, úkoly, nástroje a význam pro zaměstnavatele. Pozornost je věnována i nejnovějším trendům a přístupům, které společnosti v personálním marketingu v současnosti uplatňují. Aplikační část přibližuje fungování personálního marketingu ve vybrané společnosti Tesco Stores ČR a.s. a seznamuje s výsledky výzkumu změřeného na názory a postoje lékárníků a studentů farmacie na výběr zaměstnavatele. Cílem diplomové práce je zhodnocení personálního marketingu ve společnosti Tesco Stores ČR a.s. a na základě výsledků výzkumu navržení vhodné strategie získávání zaměstnanců do lékáren společnosti.
Employer Branding: marketingový přístup k HR
Kollerová, Kristýna ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vyjasnit podstatu a přínos užívání marketingového přístupu a konkrétních nástrojů a prostředků marketingu pro oblast lidských zdrojů a analyzovat obsah a vzájemnou provázanost dvou směrů HR marketingu, externího a interního. Práce má dále aplikovat teorii budování značky na specifický případ značky zaměstnavatele. Součástí práce je výzkum ve společnosti Nutricia (FMCG), který má ukázat, co firma dělá pro svůj HR marketing a jak je vnímána jako zaměstnavatel na interním a externím trhu práce. Mezi hlavní metody práce patří rešerše poznatků z české i cizojazyčné literatury a odborných článků. Pro praktickou část výzkumu byla použita analýza materiálů poskytnutých společností Nutricia a písemné dotazování. Závěr práce shrnuje přínos marketingového přístupu k HR, jeho propojení v rámci celkového marketingového mixu a současný reálný stav.
Management diverzity
Horázná, Eliška ; Fučíková, Jana (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Práce je zaměřena na management diverzity v České republice. Autorka se věnuje diverzitě ekonomicky aktivního obyvatelstva České republiky a dále na základě screeningu webových prezentací vybraných společností analyzuje, do jaké míry se společnosti v České republice věnují managementu diverzity v kontextu personálního marketingu. Důraz je kladen na to, jakým způsobem zkoumané společnosti prezentují své přístupy k diverzitě a zdali je dále využívají i při formulaci konkrétních nabídek zaměstnání. Cílem práce je dokázat, že v České republice má zavádění konceptu managementu diverzity své opodstatnění, a dále zmapovat přístupy zkoumaných společností k využití managementu diverzity pro účely personálního marketingu. Na závěr autorka shrnuje výsledky provedeného screeningu a vytváří doporučení pro společnosti, které se rozhodly zabývat se managementem diverzity.
Personální marketing ve vybrané organizaci
MINDLOVÁ, Blanka
Tématem bakalářské práce je personální marketing ve vybrané organizaci. Práce je zaměřena na analýzu současného systému řízení personální práce a personálních činností oblasti personálního marketingu u Policie ČR konkrétněji na Krajském ředitelství policie Jihočeského kraje a na Územním odboru v Táboře. Práce se zabývá především získáváním pracovníků, jejich výběrem, hodnocením, odměňováním a zaměstnaneckými výhodami a též jejich vzděláváním a rozvojem. Tyto personální činnosti jsou nejprve vymezeny teoreticky v literárním přehledu a poté jsou analyzovány v organizaci. Cílem práce je zhodnotit stávající systém personálního řízení a navržení zlepšení řízení této oblasti. Toto by mělo pomoci zvýšit spokojenost stávajících zaměstnanců a policistů, jejich motivaci a zlepšit péči o ně.
Emloyer branding mezinárodní firmy
Schäferová, Valerie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Goldmannová, Dagmar (oponent)
Konkurence na trhu práce se zintenzivňuje a situace bude pravděpodobně ještě horší, jelikož demografické trendy organizacím znemožňují náhradu kvalitních zaměstnanců jdoucích do důchodu. Mnoho společností se proto snaží přiostřit způsob vlastní prezentace potenciálním zaměstnancům a zavádí techniky brandingu do náboru zaměstnanců. Společnost, která chce svou značku efektivně využívat při "lovu" talentů, musí o kandidátech uvažovat jako o zákaznících. Je proto nezbytné určit, které atributy organizace jsou nejdůležitější pro určitý typ kandidátů a rozumět tomu, jak je nejlépe oslovit. Tato diplomová práce analyzuje aspirace belgických absolventů vysokých škol obchodního zaměření vzhledem k jejich prvnímu zaměstnání, analyzuje jejich vnímaní konkrétní firmy jako potenciálního zaměstnavatele a přináší konstruktivní i kreativní doporučení, jak zlepšit její pozici mezi konkurenty a získat status "employer of choice".
Personální marketing
Maršíková, Linda ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce pojednává o předmětu personálního marketingu, jeho podstatě, fungování, cílech a nástrojích. Rozděluje jej na externí a interní složku, které dále analyzuje. Využití personálního marketingu v praxi je přiblíženo na příkladu společnosti IKEA, Česká republika, s.r.o. V závěru práce je na základě výsledků průzkumu mezi účastníky trhu práce navržena strategie získávání zaměstnanců pro tuto firmu.
Jak získat a udržet si kvalitní pracovníky v ICT firmě
Čermák, Tomáš ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Tématem práce jsou postupy, prostřednictvím kterých je možné získat a dlouhodobě si udržet kvalitní pracovníky v odvětví ICT. Většina popisovaných postupů je bez větších problémů přenositelná do mnoha dalších odvětví. V práci jsou rovněž zmíněny zcela nové přístupy, které lze uplatňovat v rámci procesu získávání pracovníků. Konkrétně se jedná o možnosti využití internetových sociálních sítí, jako jsou Facebook, LinkedIn nebo Twitter. Další nové možnosti pro získávání a zaměstnávání pracovníků, které jsou v práci popsány, přinášejí internetové služby zaměřené na oblast outsourcingu. Příkladem takové služby je oDesk. Předmětem další části práce je popis procesů, které jsou uplatňovány v rámci získávání a udržování si kvalitních pracovníků ve společnosti Unicorn, která je největším českým výrobcem softwaru. I přes dlouhodobé úspěchy a bohaté zkušenosti při realizování jednotlivých personálních a dalších souvisejících činností s cílem získávat a udržovat si kvalitní pracovníky bylo možné zformulovat určité návrhy a doporučení, které mohou přispět k jejich dalšímu zkvalitnění a zefektivnění. Tato doporučení jsou předmětem závěrečné části práce.
Personální marketing
Taubenhanslová, Marcela ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce přibližuje význam personálního marketingu pro zaměstnavatele a jeho hlavní cíle a specifika v porovnání s "klasickým" marketingem. Úspěšné využívání personálního marketingu v podnikové praxi by se mělo opírat o znalost zájmů a očekávání jednotlivých skupin uchazečů na trhu práce. Cílem této diplomové práce je zejména identifikovat základní faktory získávání absolventů vysokých škol na českém trhu práce a prostřednictvím provedeného výzkumu mezi různými skupinami uchazečů na trhu práce zjistit případné odlišnosti v očekávání absolventů vysokých škol ve srovnání s ostatními účastníky trhu práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí54 - 63  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.