National Repository of Grey Literature 54 records found  beginprevious51 - 54  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Využití současných ICT pro firemní komunikaci
Kábele, Martin ; Toman, Prokop (advisor) ; Volráb, Oldřich (referee)
Cílem této práce je seznámit čtenáře s možnostmi využití současných informačních a komunikačních technologií (ICT) pro vnitrofiremní komunikaci a komunikaci firmy s jejím okolím. První část je věnována zadefinování základních termínů, které souvisejí s tématem, a představení některých vybraných technologií a služeb, které je vhodné pro firemní komunikaci využít. V druhé části je na reálné firmě ALLIMAC, s. r. o. ukázáno použití těchto ICT, resp. popsání stavu před a po provedených změnách a popsání a vyhodnocení těchto změn z hlediska organizace a finančních dopadů. Dále jsou zde nastíněny další možnosti rozvoje ICT ve sledované firmě a tím i směr, kterým se chce firma do budoucna ubírat v této oblasti. Závěr práce je věnován stručnému shrnutí hlavní myšlenky celé práce.
Analysis of communication activities of Pražská teplárenská
Rybková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Černá, Jitka (referee)
Práce se zabývá komunikačními aktivitami společnosti Pražská teplárenská a.s. Práce je založena na charakteristice společnosti, jejích komunikačních cílů, cílových skupin komunikace, komunikačních nástrojů, prvků firemního stylu (název, firemní značka, písmo, barvy) a výzkumu známosti Pražské teplárenská mezi obyvateli hl.m. Prahy.
Corporate design VŠE
Urban, Petr ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Cílem této práce je analýza a návrh zlepšení vizuálního stylu Vysoké školy ekonomické v Praze. Vizuální styl vychází ze základního kamene, kterým je její nové logo. Nová loga fakult Vysoké školy ekonomické v Praze a jejich aplikace, jsou popsány v přidružené diplomové práci, která s touto tvoří nedělitelný celek. Pouze s přihlédnutím k oběma pracím, je možné získat celý obraz o zvažované změně corporate identity VŠE a jejich fakult. Odvozeným cílem je vypracování corporate design manuálu. Byly uvažovány nároky, které jsou v současné době kladeny na komunikaci firem, především pak na tu vizuální. Tyto nároky jsou popsány v teoretické části, ve které je také definováno postavení corporate designu v rámci obecného komunikačního mixu. V praktické části práce je vypracován corporate design manuál, který obsahuje aplikace nového vizuálního stylu. Ke změně vizuálního stylu VŠE bylo přistupováno jako ke změně vizuálního stylu komerční organizace. Tato diplomová práce obsahuje řadu rozšíření, která v současném grafickém manuálu VŠE chybí. Zahrnuje například tvorbu jednotného orientačního systému nebo doporučení pro webové stránky.
Vliv IT a SW prostředků na firemní komunikaci
Valentová, Petra ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Bébr, Richard (referee)
Diplomová práce zkoumá jaký vliv mají ICT a softwarové prostředky na firemní komunikaci. Teoretická část se zaměřuje na informační technologie sloužící k podpoře podnikové komunikace, a to nejen uvnitř podniku, ale i k podpoře komunikace s externími partnery či zákazníky. Aplikační část je zaměřena na společnost České aerolinie, a. s., její charakteristice podnikání a pozici, kterou zaujímá na trhu. V diplomové práci jsou identifikovány specifické IS/IT, které letecká společnost používá pro svoji podnikatelskou činnost. V závěru jsou uvedeny možnosti dalšího rozvoje a doporučení pro České aerolinie, a. s.

National Repository of Grey Literature : 54 records found   beginprevious51 - 54  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.