Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 223 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Rozšíření grafických rozhraní zvukových zásuvných modulů o 3D grafiku
Dufka, Filip ; Mašek, Jan (oponent) ; Frenštátský, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se venuje možnostem rozšírení grafického uživatelského rozhraní modulu VST3, které slouží pro digitální zpracování zvukového signálu, o implementaci 3D modelu s využitím OpenGL. Práce se zameruje na vytvorení algoritmu pro možnost zmeny polohy pricházejícího zvuku zapouzdreného do zásuvného zvukového modulu s rozšíreným grafickým rozhraním obsahující 3D vizualizaci.
Vytvoření GUI návrháře pro iTP (iNELS Touch Panels)
Kučera, Ondřej ; Šála, Jakub (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje problematice vytvoření grafického návrháře uživatelského rozhraní aplikace pro mobilní zařízení, umožňující ovládání systému inteligentní elektroinstalace. Popisuje konkrétní řešení inteligentní elektroinstalace poskytované společností ELKO EP, s.r.o. a obsahuje detailní návrh prototypu aplikace pro mobilní zařízení a aplikace grafického návrháře.
Language for High-Level Description of User Interface Requirements
Rašovský, Martin ; Martiško, Jakub (oponent) ; Krčmář, Radim (vedoucí práce)
This master's thesis investigates new high-level language for description of graphical user interface. The theoretical part of this thesis studies the UI technologies and software methodologies from a side of general requirements on new language. From that, we derive general requirements specifying what it is meant to be a functional part of an UI. We also list requirements for special educational needs according to known \textit{computer therapy design principles}. According to analyzed requirements is proposed a design of new language, including an algorithm of composition of UI components for further implementation of the language. Designed language is implemented in C\# programming language and is demonstrated on a representative example. We conclude this work with outlining further extensions of the proposed language.
Implementace digitálního metronomu s převzorkováním signálu v technologii VST
Křupka, Aleš ; Přikryl, Lubor (oponent) ; Mačák, Jaromír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je vypracováním požadavku na implementaci digitálního metronomu v technologii VST. V úvodu jsou rozebrány základní vlastnosti digitálního metronomu a na jejich základě je navržen algoritmus, jenž bude digitální metronom realizovat. Tento algoritmus je zapouzdřen do třídy C++ s patřičně definovaným rozhraním, která je tak vhodná pro využití v různých technologiích pro zpracování digitálního zvukového signálu. Takto zapouzdřený metronom je implementován v technologii VST ve formě plug-in modulu. Pro tyto účely je v práci stručné seznámení s vývojovou sadou VST, definicemi jejích základních metod a způsobem, jakým lze pomocí ní vytvořit vlastní grafické uživatelské rozhraní VST plug-in modulu. Pro realizaci funkce volby libovolného zvuku jeho načtením ze souboru typu wav je v práci popsán formát RIFF, jež specifikuje formát ukládání multimediálních dat do souborů na disk. Na základě znalosti tohoto formátu je funkce načítání z wav souboru implementována. Pro potřebu přizpůsobení vzorkovací frekvence načteného zvuku je v práci pojednáno o problematice převzorkování a následně tyto poznatky využity při implementaci funkce převzorkování.
Pokročilý editor 3D scény
Bišof, Martin ; Žák, Pavel (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje důležité etapy při vývoji aplikace na editaci 3D scény. Jde o nástroj, který umožňuje vizualizaci objektů a modelování grafu scény. Úvod dokumentu je věnován teoretickému rozboru, který se zabývá nejprve reprezentací objektů v počítačové grafice s bližším zaměřením na reprezentaci hraniční. Následuje teoretická kapitola transformací a manipulátorů. Návrhová část představí základní problematiku a obeznámí nás s řešením úloh na obecné úrovni. V části implementace je pak detailně popsáno konkrétní řešení jednotlivých etap návrhu. Jedná se o popis pokročilého systému kamer a transformací objektů pomocí grafických manipulátorů. Dále je pojednáno o implementovaných efektech, modifikátorech a o řešení grafického uživatelského rozhraní.
Řídicí aplikace pro kamerový dohledový systém
Matula, Tomáš ; Novotný, Tomáš (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací řídící aplikace pro sledovací kamerový systém. Velká část práce je věnována tvorbě uživatelského rozhraní s využitím knihovny Qt a návrhu struktury modulární aplikace. Výsledný produkt je otestován a zhodnocen.
Multimediální prohlížeč pro přednášky
Kubalík, Jakub ; Potúček, Igor (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
V úvodní části čtenář pochopí význam toho projektu a proč vlastně vznikl. Jedná se o rozsáhlejší týmový projekt, proto popis jeho struktury představuje významnou část práce. Jádro prohlížeče zahrnuje řadu technik, jako např. komponentový systém, speciální systém vnitřní komunikace a další. Vysoký důraz je kladen na přenositelnost a znovupoužitelnost systému - bylo nutné jasně specifikovat pravidla pro syntaxi a používané datové formáty. Nezaměnitelnou úlohu v projektu hraje formát XML. Poslední úpravy představovali především vývoj nových komponent, které současně počítají s budoucím využitím projektu a jeho zapojením do komplexního vyhledávacího systému - ten představuje závěrečná kapitola.
Filtr notifikací pro Android
Vlkovič, Vladimír ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit aplikaci která blokuje hovory, sms správy a notifikace na mobilných zařízeních s operačním systémem Android. V práci je popsána teorie, tři návrhy uživatelského rozhraní z nichž dva byli implementovány jako fungujíci aplikace. Tyto aplikace využívají dva různé přistupy k filtrování. První využívá princíp black list, druhá white list. Aplikace byli úspěšne otestovány dvaceti uživately. Za úspěch je možné považovat průmerné hodnocení v dotaznících pohybujíci se v okolí šesti bodů ze sedmi maximálne možných.
Porovnání implementace GUI v různých knihovnách v OS Linux
Šelepa, Jan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Čermák, Martin (vedoucí práce)
Tato práce prezentuje základní vlastnosti a principy grafických uživatelských rozhraní. Dále ukazuje způsob, jakým se s gra fickým uživatelským rozhraním pracuje na operačním systému GNU/Linux a popisuje některé knihovny používané při tvorbě aplikací s grafi ckým rozhraním. V další části práce je uveden návrh uživatelského rozhraní pro aplikaci postavenou na funkčním antivirovém démonovi. Poslední část práce poukazuje na rozdíly při implementaci navržené aplikace.
Grafické uživatelské rozhraní pro měření přenosových parametrů sítě
Šrůtková, Karolína ; Šilhavý, Pavel (oponent) ; Martinásek, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci grafického uživatelského prostředí pro nástroj Network Assessment Tool, který slouží k měření a vyhodnocení parametrů sítě pro správné fungování aplikace Skype for Business. Teoretická část popisuje vybrané přenosové parametry a problematiku testování sítí. Dále je zde rozebrána aplikace Skype for Business společně s nástrojem Network Assessment Tool. Praktická část se skládá z návrhu grafického uživatelského prostředí a následné vlastní implementace aplikace. Na závěr je funkčnost aplikace podrobně testována.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 223 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.