Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na změny přístupu MSP ke kooperacím s partnery na trhu elektronickými komponenty.
Marvanová, Jana ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Pokrupa, Marek (oponent)
V této diplomové práci řeším dva zdánlivě nesouvisející problémy -- tématem je navrhnout změnu přístupu MSP ke kooperacím a cílem doporučit firmě změny obchodního a manažerského chování, které povede k prosazení se v tendrech velkých firem. Pro dosažení cíle této práce byla zmapována současná situace konkrétní firmy, která s velkými firmami nespolupracuje. K analýze této firmy byl využit Porterův model pěti sil, PEST analýza a SWOT analýza. Na základě výsledků těchto analýz byly objeveny hlavní nedostatky, které souvisí přímo s vlastnostmi a chováním majitelů. Mezi základní nedostatky patří chybějící plánování a nedisciplinované chování majitelů k firmě a dále absence certifikátu managementu jakosti. Jestliže firma tyto nedostatky odstraní, má vyšší šanci uspět u velkých firem při výběru dodavatelů. Spolupráce, spojení firem do partnerství či jiných uskupení, je pro MSP také jednou z příležitostí, jak se stát dodavatelem do velké firmy. Mezi českými MSP obchodujícími s elektronickými komponenty však panuje neochota ke kooperacím. V této práci jsem uvedla důvody, proč by firmy měly být nakloněny spolupráci s jinými podniky.
Využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí s technickou tematikou na Jindřichohradecku
JIRKŮ, Miloslava
Teoretická část diplomové práce byla rozdělena do pěti kapitol, ve kterých byla prozkoumána a popsána teorie cestovního ruchu a marketingu. Pomocí odborné literatury byl definován trh cestovního ruchu, destinace, jednotlivé typy cestovního ruchu a samozřejmě kulturní cestovní ruch. Praktická část diplomové práce řeší území Jindřichohradecko. Syntéza poznatků a informací ze situační analýzy a dotazníkového šetření posloužila ke zpracování SWOT analýzy cestovního ruchu. Na Jindřichohradecku nebyl zatím vytvořen žádný balíček služeb v rámci komunikace a kooperace kulturních zařízení a odvětví cestovního ruchu. Proto autorka navrhla produktový balíček, díky kterému by turisté navštívili všechna technická muzea na Jindřichohradecku, a zároveň by mělo dojít k prodloužení pobytu v této destinaci.
Využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí na Třebíčsku
FLORIÁNOVÁ, Lucie
Tato práce se zaměřuje na využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí na Třebíčsku. Konkrétně se zabývá třemi muzei na Třebíčsku, a to Muzeem Vysočina Třebíč, Muzeem řemesel v Moravských Budějovicích a Muzeem Jemnice. Muzea v Moravských Budějovicích a Jemnici byla zvolena záměrně, neboť jsou obě pobočkami Muzea Vysočiny Třebíč. Diplomová práce obsahuje několik částí. První částí je literární přehled, který obsahuje teoretické podklady pro následující praktickou část práce. Další částí je analýza nabídky cestovního ruchu na Třebíčsku, která se nejdříve zaměřuje na Třebíčsko obecně a teprve poté blíže zkoumá tuto nabídku ve městě Třebíč, Moravské Budějovice a Jemnice. V další části práce byl proveden marketingový výzkum vybraných kulturních zařízení na Třebíčsku, a to Muzea Vysočiny Třebíč, Muzea řemesel v Moravských Budějovicích a Muzea Jemnice. Tento výzkum je tedy analýzou poptávky cestovního ruchu na Třebíčsku. Dále byly na základě analýzy nabídky cestovního ruchu sestaveny tři SWOT analýzy, které zobrazují situaci ve vybraných městech na Třebíčsku. Všechny tyto informace poté vedly ke zpracování poslední části, a to předpoklady možného rozvoje cestovního ruchu s využitím muzeí na Třebíčsku.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - mikroregionu Dačice
LEUPOLDOVÁ, Eva
Diplomová práce byla zpracována na téma Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti {--} Mikroregionu Dačice. Cílem diplomové práce bylo popsat vybraný svazek obcí se zaměřením na danou oblast komerčních služeb mikroregionu Dačice, provést situační analýzu a dále vymezit předpoklady rozvoje dané oblasti komerčních služeb. Práce je zahrnuta do řešení výzkumného záměru ZF JU MSM 600766 5806. Dílčím cílem bylo potvrdit či vyvrátit 5 hypotéz. Podle ekonomických ukazatelů patří Dačicko do hospodářsky slabých regionů. Mikroregion má větší šanci získat dotace z EU pro rozvoj mikroregionu než jednotlivé obce. Nástrojem pro rozvoj regionů může být kooperace podniků. Podle dotazníkového šetření v mikroregionu převážná většina podnikatelů není zapojena do žádné formy organizované spolupráce. Pro cestovní ruch existuje značný potenciál, který doposud nebyl zcela využit. Příroda, památky a kvalitní životní prostředí dávají vhodné podmínky pro rozvoj služeb v cestovním ruchu a ve sportu (cykloturistiku). Prozatím je cestovní ruch pouze sezónní záležitostí. Problémem, se kterým podnikatelé zápasí, jsou finance a převážně malé obce mikroregionu nemají téměř důvod věnovat se rozvíjení cestovního ruchu. Protože je v mikroregionu vysoká míra nezaměstnanosti a je zde dosahováno podprůměrných mezd, mohou si zdejší obyvatelé pořídit jen omezené množství produktů. Z tohoto důvodu je prioritnější zaměřit se nejprve na snížení nezaměstnanosti a zvýšení mezd a až potom se orientovat na rozvoj komerčních služeb pro obyvatele mikroregionu.
Zjištění příležitostí na trhu pro vybranou firmu
KRINESOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo zjistit příležitosti na trhu pro vybranou firmu. Abych stanoveného cíle dosáhla, provedla jsem vlastní hodnocení úrovně makroprostředí pomocí STEP analýzy a úrovně mikroprostředí pomocí Porterova modelu, hodnocení firmy pomocí finanční analýzy a marketingového mixu. Všechny zjištěné poznatky jsem shrnula a vyhodnotila formou SWOT analýzy, pomocí které jsem identifikovala slabé a silné stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - Dobrovolný svazek obcí Zlatý vrch
VLKOVÁ, Jana
Cílem této diplomové práce je analýza komerčních služeb v oblasti DSO Zlatý vrch a navrhnout možná řešení na jejich vývoj. Nejprve byla vypracována literární část, ve které jsou charakterizovány základní pojmy. Tyto termíny jsou dále užity v praktické části. Následně byla vypracována situační analýza, kde je zmapováno celé teritorium.Dále bylo provedeno dotazníkové šetření s podnikateli a také řízené rozhovory se starosty jednotlivých obcí. Na základě situační analýzy byla zhotovena SWOT analýza. Na konec jsem navrhla vlastní návrhy na rozvoj komerčních služeb, které vyplývají ze tří hlavních prioritních oblastí: cestovní ruch, malé a střední podnikání a životní prostředí.
Předpoklady rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Poděbradské Polabí
ČERNÁ, Alena
Diplomová práce byla zpracována na téma Předpoklady rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Poděbradské Polabí. Cílem diplomové práce bylo provést situační analýzu mikroregionu Poděbradské Polabí, provést SWOT analýzu mikroregionu a vymezit strategické předpoklady rozvoje cestovního ruchu ve zkoumaném mikroregionu. Mikroregion Poděbradské Polabí je významnou destinací především díky svému centru ? lázeňskému městu Poděbrady. Mikroregion těží především z výhodné geografické polohy, příznivého klimatu a terénu, lázeňství, historie a pestré nabídky sportovního a společenského dění. Strategické cíle rozvoje byly stanoveny pro oblasti lázeňství a cestovní ruch, spolupráce veřejného a privátního sektoru mikroregionu, propagace mikroregionu, turistická infrastruktura a udržitelný rozvoj cestovního ruchu.
Marketingový plán a jeho realizace pro ATLANTIK FT,a.s.
Hrubý, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Matoušková, Magdalena (oponent)
Při prosazování se na trhu a snaze získat nové zákazníky, hraje velmi důležitou roli používání marketingových nástrojů. Z tohoto důvodu by neoddělitelnou součástí každého podniku, který chce na trzích uspět, mělo být marketingové plánování. Cílem práce je poukázat na praktickou stránku zpracování marketingového plánu konkrétního produktu. Na základě toho dojde ke zhodnocení, jak moc se shodují obecně popsané způsoby přípravy marketingového plánu, uvedených v literaturách, s praxí. Teoretická část popisuje obecné informace o marketingovém plánu, jeho částech, přípravě implementaci a kontroly.Ve zbylé části práce je popsána skutečná příprava nového produktu -eATLANTIK, v rámci společnosti ATLANTIK FT, a. s. a to od počátečního impulsu vycházející z dlouhodobých strategických cílů, přes přípravu konkrétních částí marketingového plánu. Metody použité při práci: pozorování, deskripce, dedukce, komparace, aplikace a další.
Návrh strategie pro společnost Cestné stavby, s. r. o. Žilina
Jandzík, Tomáš ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Tisoň, Tomáš (oponent)
Při zpracování své bakalářské práce jsem se zaměřil na SWOT analýzu a následný návrh strategie společnosti. Mým cílem je analyzovat současnou situaci firmy a nalézt takové řešení, které by pomohlo progresu firmy. Tuto analýzu použiji jako podklad pro návrh vhodné strategie, která by měla za cíl zamyslet se nad jednotlivými hrozbami a slabinami podniku a naopak, podtrhnout silné stránky a rozebrat jednotlivé příležitosti, které pro firmu skrývá trh. Cílem je jednoznačně rozvoj společnosti a její posun dopředu. Síla konkurence, její vynikající vybavení a dispozice nejmodernějších technologií je pro naši firmu varovným signálem. Podnik má nedostatečnou úroveň výpočetní techniky, což by mohlo vést ke zpomalení celkové výroby produktů. Další problematickou oblastí je reklama a propagace, dnes už neodmyslitelná součást podnikání.
Podnikatelský plán soukromého zařízení pro děti předškolního věku
Němečková, Klára ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Nováková, Jana (oponent)
Práce hodnotí podnikatelské záměr soukromého zařízení pro děti do tří let. Úvodní část práce seznamuje čtenáře s podnikatelským plánem, s jeho náležitostmi, obsahem, požadavky na jeho vypracování a s náležitostmi pro založení společnosti s ručením omezením v této oblasti. Praktická část konkretizuje podnikatelský plán a hodnotí jeho naději na úspěch.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.