Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 57 záznamů.  začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stanovení krevního tlaku pomocí chytrého telefonu
Vařečka, Martin ; Vítek, Martin (oponent) ; Němcová, Andrea (vedoucí práce)
Krevní tlak je jedním ze základních ukazatelů zdravotního stavu kardiovaskulárního systému. Vysoký krevní tlak je hlavním rizikovým faktorem pro vznik ischemické choroby srdeční, aterosklerózy a mozkových příhod. Z toho důvodu je důležité sledovat dlouhotrvající změny hodnoty krevního tlaku a včas na tyto změnu reagovat. Zařízení pro měření krevního tlaku není standardním vybavením domácnosti, zatím co velmi dobře vybavený chytrý telefon ano. Chytré telefony obsahují velké množství senzorů pomocí niž lze měřit biomedicínské signály. Tato práce se zaměřuje na vytvoření aplikace schopné stanovit hodnotu krevního tlaku pomocí dat získaných ze senzorů chytrého telefonu.
Výuková aplikace elektromagnetismu pro Android
Michálek, Jakub ; Šeděnka, Vladimír (oponent) ; Kadlec, Petr (vedoucí práce)
Obsahem této práce je seznámení se s platformou pro mobilní zařízení Android a vytvoření aplikace ve vývojovém prostředí Android Studio, která bude vizualizovat dané elektromagnetické fenomény. Smyslem této aplikace bude představit uživateli tyto fenomény, umožnit změnu jejich parametrů a následně sledovat změny v jejich chování. V první části je seznámení s operačním systémem Android, jeho architektura, verze a základní komponenty. Druhá část popisuje nástroje potřebné k tvorbě aplikace pro tento systém v prostředí Android Studio. Další část popisuje elektromagnetické jevy, které budou v aplikaci vizualizovány. Poslední část se zabývá návrhem a implementací aplikace z programového hlediska.
Mobilní aplikace pro příjem podcastů a audeliver.com
Janota, Maroš ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je implementácia mobilnej aplikácie na príjem podcastov zo služby Audeliver. Využíva moderné grafické uživateľské rozhranie pomocou Material Dizajnu. Aplikácia poskytuje automatickú synchornizáciu podcastov a sťahovanie najnovších epizód. O jednotlivých epizódach sa ukladajú informácie do databáze Realm. V jednotlivých kapitolách sú vysvetlené teoretické informácie o podcastoch a vytváraní aplikácií pre platformu Android. V ďalších častiach je opísaný návrh, testovanie a implementácia celej aplikácie MyPodcasts.
Fitness aplikace pro Android
Husa, Martin ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje rešeršní studii operačního systému Android, obecné základy programování aplikací pro Android a praktický příklad mobilní sportovní aplikace pro Android. Aplikace obsahuje rozpis tréninků doplněný o animace cviků a také databáze se statistikami z jednotlivých tréninků nebo měření váhy.
Aplikace pro zpracování obrazu na platformě Android
Kiac, Martin ; Říha, Kamil (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá problematikou spracovania obrazu a detekciou predom definovaných objektov z kamery daného zariadenie na platforme Android. Na spracovanie obrazu sú v práci použité nástroje a metódy z knižnice OpenCV. Práca sa skladá z teoretickej časti, kde je popísaná samotná platforma Android, štruktúra tohto operačného systému a vývojové prostredie Android Studio. Teoretická časť práce ďalej popisuje knižnicu OpenCV a teóriu spracovania obrazu pomocou tejto knižnice. V praktickej časti práce je vysvetlená implementácie knižnice OpenCV do vývojového prostredia Android Studio. Ďalej je v praktickej časti popísaný postup pri spracovaní obrazu pomocou knižnice OpenCV. Následne je táto práca venovaná analýze a vyhľadávaniu kontúr, použitie Houghovej transformácie a segmentácií spracovaného obrazu. V práci je ďalej popísaná realizácia grafického užívateľského rozhrania a následne práca s databázou aplikácie. Záver práce je venovaný testovaniu a vyhodnoteniu dosiahnutých výsledkov.
Editor matematických rovnic pro Android
Janičko, Adam ; Herout, Adam (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací editoru rovnic pro platformu Android. Součástí aplikace je grafické uživatelské rozhraní (GUI), možnost ukládat, editovat rovnice, výpočet rovnic a widget pro rychlejší vyhodnocování již uložených rovnic. V rovnicích je uživatel schopen používat kromě vybraných matematických funkcí a konstant i vlastní proměnné, jejichž hodnotu si je schopen nadefinovat při vyhodnocování rovnice. Rovnice ve standardní infixové notaci, nevhodné pro další zpracování je převedena na prefixovou notaci upraveným Shunting Yard algoritmem. Samotný výraz, který je vyhodnocen se sestaví jednou, což znamená rychlejší vyhodnocení v případě změny hodnot uživatelem definovaných proměnných. 
Vývoj hry Pairs (pexeso) pro Android tablety
Kharashvili, Ketevan ; Pavlíček, Josef (vedoucí práce) ; Hanzlík, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou "Vývoj hry Pairs (pexeso) pro Android tablety" a je zaměřena na vývoj softwaru pro Android. V teoretické části popisuje operační systém Android, včetně jeho architektury a vydaných verzí, pokračuje popisem aplikačního rozhraní nezbytného pro vývoj hry pro tento systém a zakončuje nástroji důležitými pro vývoj. Mezi nástroji důležitými pro vývoj jsou uvedeny Android SDK Manager, který je potřebný pro správu nainstalovaných verzí aplikačního rozhraní na počítači a dále jednotlivá vývojová prostředí, včetně podmínek jejich užívání. Následuje přiblížení objektově orientovaného programovacího jazyka Java, ve kterém je hra v této bakalářské práci vytvořena. Důležité nástroje zakončující teoretickou část je Google Play, který slouží pro zveřejnění aplikace a její distribuci mezi uživatele. V praktické části se popisuje samotná hra a vysvětluje programování her po samostatných krocích. Dále podrobně ukazuje detaily některých použitých prvků a poukazuje i na použité kódy. Konkrétně je to hra Pexeso.
Vývoj aplikace - Android versus iOS
Kural, Pavel ; Havlíček, Zdeněk (vedoucí práce) ; Stočes, Michal (oponent)
Předkládaná bakalářská práce na téma Vývoj aplikace - Android versus iOS pojednává o základních pojmech týkajících se platforem iOS a Android a jejich vývojových prostředí Xcode a Android Studio. V práci je podrobně rozebrána jejich stavba, základní struktura, vývoj, historie, zabezpečení a typický programovací jazyk. Teoretická část práce vychází ze studijní literatury a slouží k proniknutí do problematiky vývoje aplikací. V praktické části je pak vytvořena demoverze aplikace ve vývojovém prostředí Android studio pro operační systém Android a ve vývojovém prostředí Xcode pro operační systém iOS. Na základě toho je provedeno porovnání jednotlivých prostředí pomocí Saatyho metody vícekriteriální analýzy.
Aplikace android - teorie a praxe
Kalamár, Dominik ; Halbich, Čestmír (vedoucí práce) ; Lohr, Václav (oponent)
Teoretická část práce je zaměřena na seznámení čtenáře s operačním systémem Android a vývojem aplikací na něj. Dále čtenáře obecně seznamuje s historií a následným průběhem vývoje této platformy ve formě aktualizací. Krátce také pojednává o hlavních konkurentech Androidu, kterými jsou iOS a Windows Phone. V závěru teoretické části, seznamuje práce s oficiálním vývojovým prostředím Android Studio a jednou z jeho alternativ App Inventor 2. V praktické části je zachycen návrh a následný vývoj dvou ukázkových aplikací, jedna ve vývojovém prostředí Android Studio a druhá ve webovém vývojovém prostředí App In-ventor 2. V závěru práce je vyhodnocena obtížnost vytváření aplikace v jednotlivých pro-středích a zároveň obsáhlost vývojových možností, které v jednotlivých prostředích máme.
Řízení modelu posuvné brány
Bubeník, Martin ; Burian, František (oponent) ; Jelínek, Aleš (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom a následnou fyzickou realizáciou zmenšeného modelu posuvnej brány ovládanej pomocou mobilnej aplikácie pripojením sa na Wi-Fi sieť. Práca pozostáva z mechanickej, elektrickej a programovej časti, pričom v jednotlivých kapitolách sú detailne popísané riadiace prvky, ktoré model obsahuje a využíva k svojej činnosti. Pri návrhu bol braný ohľad predovšetkým na bezpečnosť, z čoho vyplýva aj senzorické vybavenie modelu brány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 57 záznamů.   začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.