Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 57 záznamů.  začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výroba modelového zařízení pro součást "Těleso" s využitím CAD/CAM software v podmínkách firmy Armo Metal Brno.
Gulda, Jiří ; Madaj, Martin (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Projektová práce obsahuje informace o výrobě modelového zařízení pro součást “Těleso“ s využitím CAD/CAM software SolidWorks, Surfcam. 3D CAD SolidWorks umožňuje navrhnout kompletním řešení pro daný díl nebo sestavu. Obráběcí software Surfcam umožňuje počítačovou přípravu 3osé obrábění, navržení řezných nástrojů, generování NC kódů s následným postprocesingem pro řídící systém Heidenhain iTNC 530 a následné obrábění na stroji MCV 1210 CNC. Systém Surfcam umožňuje ověřovat dráhy nástroje a upozorňuje na případné kolize s modelem či upínacím přípravkem.
Webový vizuální styl firem
Šinágl, Roman ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Obsahem práce je popis hlavních zásad vizuálního stylu firem a funkčností vybraných webových programovacích jazyků. Použití těchto dvou částí je porovnáno na pěti vybraných webech firem. Na závěr je z tohoto porovnání určeno, jaké uspořádání a jaké programovací metody jsou nejvhodnější pro kompozici stavby internetové stránky. Práce je rozdělena do několika tematických celků týkajících se představení jednotlivých prvků vizuálního stylu, softwaru pro jejich vytváření, používaných programovacích jazyků a zhodnocení používaných webových stránek. Nejprve jsou představeny části jednotného vizuálního stylu firem. Poté se práce zaměřuje na popis metodiky tvorby vizuálního stylu. Zahrnuty jsou softwarové programy pro vytváření jednotlivých vizuálních prvků. Následuje popis vybraných programovacích jazyků. Nakonec se práce věnuje jednotlivým internetovým stránkám firem, kde jsou jednotlivé vizuální prvky a programovací jazyky popsány a zhodnoceny autorem, který využil znalosti získané při psaní této práce. Cílem práce je zhodnotit jaké uspořádání vizuálních prvků a jaká kombinace programovacích jazyků je nejvhodnější pro webové prezentace firem.
Programming language Python and its suitability of his assignment to the tuition
Arendáč, Tomáš ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Oraný, Vladimír (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá programovacím jazykem Python a účelností jeho zařazení do výuky. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část popisuje programovací jazyk Python, jeho základní charakteristiky a vlastnosti. Cílem je popsat základní rysy a charakteristiky tak, aby čtenář získal představu o jazyce a sám posoudil, zda má pro něj význam se tímto jazykem dále zabývat. Součástí popisu jsou i prvky objektově orientovaného programování. Druhá část analyzuje jazyk Python na základě deseti kritérií, které jsou definovány s ohledem na použitelnost jazyka ve vstupních kurzech programování. Cílem této části je vyhodnotit, zda je programovací jazyk Python vhodný pro použití v těchto kurzech. Třetí část na základě výsledků druhé části posuzuje možnosti jeho výuky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Hlavním přínosem práce je podat základní popis jazyka, definovat rámec a na jeho základě zhodnotit možnosti použití jazyka ve vstupních kurzech programování.
Windows Presentation Foundation & Data Binding
JANDA, Vilém
Cílem práce je vytvoření uceleného kurzu ve formě e-learning studijních materiálů pro výklad technologie Data Binding ve Windows Presentation Foundation (WPF). V první, převážně teoretické části, bude proveden popis a výklad jednotlivých prvků technologie WPF se zaměřením na Data Binding. V druhé, praktické části, je k dispozici metodika a vlastní výukový kurz spolu s výkladovými audiovizuálními soubory pro samostatné studium. Výklad je doplněn, jak řešenými příklady, tak příklady k procvičení.
Kontrolky ve WPF
LASAC, Jan
Tato publikace se zabývá novým způsobem programování aplikací pro Windows a popisuje možnosti a přednosti této technologie a jejích vizuálních komponent. V teoretické části práce se seznámíme s modelem Windows Presentation Foundation a bude provedeno srovnání se starší technologií WinForms. V praktické části bude vytvořena knihovna a dále ukázka postupu tvorby prvků formou audiovizuální prezentace.
Programovací jazyk Objective C a účelnost jeho zařazení do výuky
Demčák, Marek ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá popisem programovacího jazyka Objective-C, který je primárním programovacím jazykem pro operační systém Mac OS X, a posouzením účelnosti jeho zařazení do výuky. Cílem první části je poskytnout čtenáři základní výklad syntaxe jazyka tak, aby byl schopen porozumět napsanému programovému kódu a zjistit, zda by jej programování v tomto jazyku bavilo. Práce si neklade za cíl naučit čtenáře v jazyku Objective-C vytvářet vlastní aplikace, a to zejména kvůli velmi omezenému popisu knihoven tříd (Cocoa, Cocoa Touch), jejichž znalost je pro vytváření aplikací nezbytná. Všem zájemcům o programování v Objective-C však poskytne vhodný "odrazový můstek" a odkáže je na další související zdroje. Ve druhé části je jazyk postupně posuzován na základě 10 zvolených kritérií, které mají vliv na účelnost zařazení jazyka do výuky. Cílem této části práce je poskytnou čtenáři dostatek argumentů pro rozhodnutí, zda má smysl pořádat výukový kurz Objective-C či nikoli. Součástí práce je např. základní srovnání jazyku Objective-C s ostatními jazyky (zejména Java a C#), posouzení souladu jazyka s principy objektově orientovaného programování, recenze vývojového prostředí Xcode, analýza poptávky po programátorech Objective-C v České republice a analýza zájmu studentů VŠE o kurz Objective-C. V závěru práce jsou shrnuty nejpodstatnější vlastnosti jazyka, jeho největší přínosy a nedostatky. Uveden je též profil "typického" programátora v Objective-C, který je sestaven na základě vyhodnocení kritérií ve druhé části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 57 záznamů.   začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.