Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 57 záznamů.  začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace nástrojů řízení kvality ve společnosti JES CZ s.r.o.
Vejrážka, Petr ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Stroukal, Dominik (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje řízení kvality ve společnosti JES CZ s.r.o., přičemž hlavním cílem je za pomocí aplikace nástrojů řízení kvality navrhnout řešení, která by vedla ke zvýšení efektivnosti výrobního procesu. V úvodních kapitolách je vymezen teoretický základ managementu kvality a nástrojů, které se k efektivnímu řízení kvality využívají. Aplikace těchto nástrojů je provedena na základě čtyřtýdenního pozorování v provozovně JES CZ s.r.o. a nachází se v praktické části této práce. Tato část dále obsahuje vymezení informací o společnosti, popis technického zázemí a analýzu výrobního procesu jídelního stolu, na které jsou výsledné výstupy práce demonstrovány.
Quality of rail transport services
Sabela, Tomáš ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce se zaobírá kvalitou služeb v osobní železniční dopravě v České republice a navrhuje možné zlepšení. První část práce popisuje hlavní pojmy, informace o dané dopravě a její poskytovatelů. Praktická část začíná praktickou aplikací Ishikawového diagramu, pokračuje analýzou vypracovaného dotazníku a v poslední části definuje návrhy na zlepšení, které vycházejí hlavně z dotazníku
Quality of the catering services
Tatár, Dávid ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tato práce porovnává kvalitu poskytovaných služeb ve dvou konkrétních restauracích v hotelových zařízeních v České republice a Velké Británii a pomocí znaků kvality navrhuje její možné zlepšení. Práce prostřednictvím hlavně Ishikawoho diagramu analyzuje nedostatky v hmotné či nehmotné složce poskytovaných služeb a dává prostor na zdokonalení. Použitý totožný dotazník v práci hodnotí spokojenost zákazníků se službami v obou restauracích a pomoci jejich výsledků navrhuje eliminaci nedostatků a možné zlepšení kvality.
Kvalita služeb ve fitcentru
Blažková, Kateřina ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Švachová, Marie (oponent)
Práce vymezuje pojmy týkající se kvality služeb, role zákazníka, popisuje Ishikawův diagram, přibližuje přístup PDCA, popisuje konkrétní fitcentrum a služby, které jsou v něm nabízeny. Práce se zabývá kvalitou poskytovaných služeb v tomto fitcentru. Na základě průzkumu mínění zákazníků hodnotí kvalitu služeb. Spokojenost zákazníků je vyjádřena procentuelně. Na základě odpovědí respondentů jsou navrženy možná zlepšení ve fitcentru.
Kvalita porcelánového zboží a možnosti jejího zlepšování
Velflová, Romana ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojan, Petr (oponent)
Práce se věnuje jedné z oblastí oboru managementu jakosti. Seznamuje čtenáře se základními nástroji pro řízení a zlepšování jakosti, které nám pomáhají problém s kvalitou popsat, z pohledu teoretického i praktického -- přímou aplikací v konkrétním podniku. V první části je práce zaměřena na popsání a specifika předmětu výroby konkrétního podniku, popis podniku a teorii nástrojů řízení jakosti. Druhá část práce se zabývá aplikací nástrojů řízení jakosti v praxi.
Kvalita služeb na kolejích
Řeháková, Helena ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza kvality služeb na kolejích a návrhy na zlepšení kvality. Práce uvádí vybraná teoretická východiska, která by se mohla aplikovat do praxe. Dále analyzuje kvalitu procesu poskytování služeb na kolejích, a to pomocí vybraných jednoduchých nástrojů řízení kvality, jako je Ishikawův diagram nebo vývojový diagram. Z provedené analýzy vycházejí návrhy na zlepšení kvality.
Bakalářská práce
Sobotková, Ivana ; Chvojková, Helena (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality průvodcovských služeb a nalezení slabých míst, které by bylo možné vylepšit. Práce uvadí legislativní požadavky ochrany spotřebitele a dále analyzuje kvalitu daného procesu pomocí jednoduchých nástrojů jakosti jako je diagram příčin a následku a vývojový diagram. Analýza je aplikována na Koněpruské jeskyně.
Ochrana spotřebitele v oblasti služeb realitních kanceláří
Pivokonská, Eva ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Strnad, Pavel (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza a zhodnocení kvality služeb poskytovaných realitními kancelářemi a nalezení slabých míst, které by bylo možné vylepšit. Práce poskytuje přehled legislativních požadavků ochrany spotřebitele a dále analyzuje kvalitu daného procesu pomocí jednoduchých nástrojů jakosti jako je diagram příčin a následků a vývojový diagram. Bakalářská práce uvádí obraz ideální realitní kanceláře.
Kvalita služeb v zubní laboratoři
Buchalová, Petra ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Švachová, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality služeb poskytovaných zubní laboratoří a nalezení slabých míst, které by bylo možné vylepšit. Práce uvádí vybrané legislativní požadavky a dále analyzuje kvalitu procesu výroby v zubní laboratoři a to pomocí vybraných jednoduchých nástrojů řízení jakosti jako je diagram příčin a následku či vývojový diagram. Analýza je aplikovaná na společnost Tisdent s.r.o.
Analýza neshodné výroby v Lamela Electric, a.s., o.z. Kabelovna Chyše
Habrychová, Iva ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Vašek, Stanislav (oponent)
Diplomová práce měla za úkol aplikovat vybrané metody managementu kvality a tím zanalyzovat údaje o neshodné výrobě odštěpného závodu společnosti Lamela Electric, a.s. Výsledkem analýzy je zjištění příčin vzniku neshod a návrh opatření pro minimalizaci neshodné výroby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 57 záznamů.   začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.