Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  začátekpředchozí47 - 56  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady CANON IXUS 60
Melkes, Ondřej ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou výukových manuálů a simulace pro digitální fotoaparát Canon IXUS 60. Hlavní učel manuálů je podpora výuky na univerzitě třetího věku, proto je důraz kladen na  přehlednost. Simulace digitálního fotoaparátu umožňuje vyzkoušet možnosti zařízení, jak při výuce, tak před koupí.
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady PANASONIC LZ7
Kohoutek, Jan ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Simulátor a trenažer digitálního fotoaparátu
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady PANASONIC LZ5
Rejman, Lukáš ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Práca Simulátor a trenažér digitálneho fotoaparátu Panasonic LZ5 sa zaoberá návrhom a tvorbou funkčného modelu fotoaparátu. Úvod zahŕňa výber programovacieho jazyka a návrh riešenia daného problému. Práca pokračuje stručným náhľadom do programovacieho jazyka Macromedia Flash MX 2004 a implementáciou jednotlivých funkcií. Ďalej je v práci popísané ovládanie a vzhľad simulátora digitálneho fotoaparátu. V závere sú spomenuté klady a zápory daného programu a samotný prínos projektu.
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady OLYMPUS E510
Hudec, Tomáš ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Práci "Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady OLYMPUS  E510" je možné rozdělit do tří částí - obecná, konkrétní a závěr. Obecná úvodní část je věnována fotoaparátu Olympus E510, ovládání všech jeho módů je popsáno v rámci stručného manuálu. Dále se první část věnuje použitým technologiím, zejména od Adobe. Druhá část se již věnuje konkrétní implementaci simulátoru fotoaparátu Olympus E510, na základě znalostí získaných v první části práce. Závěrem je hodnocena implementace z hlediska využití konkrétní technologie, ta je porovnána s možnými alternativami a jsou vyzvednuty její klady/zápory.
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady CANON IXUS 500
Šulc, Martin ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá simulací fotoaparátu Canon IXUS 500, jeho základními funkcemi, 3D- modelem zobrazení fotoaparátu a podrobnou nápovědou. Hlavním účelem této simulace trenažéru je nejen podpora výuky na univerzitě třetího věku ale zároveň i prostředek, který umožní vyzkoušení fotoaparátu, aniž by si ho zákazník musel předem koupit.
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady NIKON
Sapák, Marek ; Kaluža, Vlastimil (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou manuálu a simulátoru digitálního fotoaparátu Nikon D300. Tyto výukové materiály jsou určené pro výuku Univerzity třetího věku VUT v Brně a pro případné zájemce o koupi tohoto modelu. Manuál slouží k získání základních informací o fotoaparátu a simulátor k vyzkoušení jednotlivých funkcí. Vzhledem k cílové skupině je důležitým kritériem jednoduchost a přehlednost.
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady Kodak EasyShare Z612
Michálek, Viktor ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou manuálu a simulátoru digitálního fotoaparátu Kodak EasyShare Z612. Hlavním cílem těchto materiálů je sloužit jako podpora pro výuku na univerzitě třetího věku. První část popisuje problematiku digitální fotografie a výběr technologií vhodných pro implementaci. Druhá část popisuje jednotlivé etapy tvorby simulátoru. V závěru práce jsou probrány dosažené výsledky a navržena možná budoucí rozšíření.
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady PANASONIC FZ7
Bielik, Branislav ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce Simulátor a trenažér digitálních fotoaparátů řady Panasonic FZ7 se zabývá návrhem a realizací výukových manuálů a trenažéru pro tento digitální fotoaparát. Aplikace bude sloužit na podporu výuky na Univerzitě třetího věku. Implementace je pomocí Adobe Flash a programovacího jazyka ActionScript. Jsou zde popsány základy fotografování jako aj tvorby aplikací v prostředí Flash. Simulace umožňuje vyzkoušet možnosti zařízení při výuce a manuál přehledným způsobem vysvětlí základní použití fotoaparátu.
Koučink jako metoda vedení lidí
Nováková, Kateřina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Ondráček, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou koučinku jako metody vedení lidí v profesionálních basketbalových klubech v České republice. Náplní je zjistit, na kolik jsou profesionální basketbaloví trenéři s několikaletou praxí seznámeni s metodami koučinku a zda jej využívají ve své každodenní praxi. Ke zjištění potřebných informací bylo využito dotazníkového šetření prostřednictvím emailové komunikace s jednotlivými trenéry. Zjištěné výsledky jsou následně porovnány s informacemi získanými studiem knih předních amerických trenérů. Přínos práce spočívá v samotném zjištění a ohodnocení využívání koučinku v oblasti vedení profesionálních basketbalových týmů. Problematika koučinku v této, ani jiné sportovní oblasti nebyla v České republice dosud uceleně zpracována do žádné knižní publikace. Samotný souhrn zahraniční literatury je proto rovněž přínosem. Bonusem práce je samotné doporučení na zlepšení činnosti basketbalových trenérů. Doporučení a závěry diplomové práce mohou být užitečné nejen pro zlepšení práce jednotlivých respondentů tohoto dotazníku, ale mohou sloužit k obecnému zvýšení efektivity práce trenérů při vedení sportovních týmů. Práce rovněž může sloužit basketbalovým hráčům k rozšíření jejich znalostí v oblasti rozvoje vlastních schopností a dovedností. Výsledky jsou rovněž využitelné pro Českou basketbalovou federaci, Sdružení basketbalových trenérů, které má na starost metodiku vzdělávání trenérů, a pro univerzity poskytující studium dvouletého vzdělávacího programu Trenérská škola. Samotná práce by se dala rozdělit do čtyř hlavních částí. První část se věnuje oblasti obecného koučinku, jeho využití, metodám a osobnosti kouče. Druhá část se zaměřuje na oblast sportovního koučinku a následně na specifika vedení v basketbalu. Třetí část se zabývá samotným průzkumem využití koučinku při vedení basketbalových týmů profesionálními trenéry. V poslední části jsou shrnuty výsledky jednotlivých trenérů a navržena doporučení sloužící ke zlepšení jejich činnosti.
Adaptační proces sester absolventek
TUČKOVÁ, Marie
Adaptační proces sester absolventek Tématem této práce je ?Adaptační proces sester absolventek?. Prvním cílem bakalářské práce bylo zmapovat spokojenost sester absolventek se způsobem zapracování, délkou a vedením svého adaptačního procesu. Pro hodnocení spokojenosti sester absolventek bylo použito dotazníku. Byly stanoveny H1: Sestry absolventky jsou spokojené se způsobem zapracování adaptačního procesu, H2: Sestry absolventky jsou spokojené s délkou trvání svého adaptačního procesu a H3: Sestrám absolventkám vyhovuje způsob vedení jejich adaptačního procesu. Druhým cílem bylo zjistit, jakým způsobem probíhá a jak hodnotí adaptační proces sester absolventek vedoucí sestry. Pro hodnocení spokojenosti vedoucích sester bylo použito rozhovoru. Byla stanovena 1. výzkumná otázka: Jakým způsobem probíhá adaptační proces sester absolventek a 2. výzkumná otázka: Jak hodnotí vedoucí sestry adaptační proces sester absolventek. Jako kvantitativní technika výzkumného šetření byl použit dotazník určený pro sestry absolventky z Nemocnice České Budějovice, a.s. a z Nemocnice Český Krumlov, a. s. Celkový počet rozdaných dotazníků byl 50 a návratnost byla 43 (86 %). Výzkumným šetřením pomocí rozhovoru bylo zjištěno, že adaptační proces sester absolventek probíhá dle standardu č. 055 stanoveného nemocnicí České Budějovice a. s., pomocí dokumentace ?Plán zapracování?, přidělením školícího pracovníka sestře absolventce, průběžným hodnocením teoretických znalostí a praktických dovedností ústním přezkoušením sestry absolventky. Dále bylo zjištěno, že vedoucí sestry hodnotí adaptační proces pozitivně. Plán zapracování a doba zapracování jsou pro vedoucí sestry dostačující. Dle vedoucích sester je adaptační proces nutný pro všechny nové sestry. Z dotázaných sester absolventek je s průběhem svého zapracování adaptačního procesu spokojeno 66,8 %. Předpokládaná H1 byla nepotvrzena. S délkou trvání adaptačního procesu jsou spokojeni všichni dotázaní (100 %). Předpokládaná H2 byla potvrzena. Ke způsobu vedení adaptačního procesu se kladně vyjádřilo 79,4 % dotázaných, 2,3 % není s vedením spokojeno a 18,6 % uvedlo, že je nikdo nevede. Předpokládaná H3 byla nepotvrzena. Výsledky práce je možno nabídnout osloveným nemocnicím, jako zpětná vazba ke způsobu a účelnosti provádění adaptačním procesům u sester absolventek v jejich zařízeních a jako podklad pro zlepšení tohoto procesu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   začátekpředchozí47 - 56  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.