Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  začátekpředchozí47 - 56  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti využití Teambuildingu
Němečková, Karolína ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Pavlis, Jan (oponent)
Cílem práce je zjistit stav využívání teambuildingu ve vybraných organizacích a následně tento stav zhodnotit a případně doporučit možná zlepšení. K získání dat poslouží vlastnoručně vytvořené dotazníky. Zdrojem dat jsou tedy odpovědi zaměstnanců, pro které je teambuilding určen, ale i zaměstnavatelů, popř. vedení organizace. Záměrem práce je zjištění, zda je teambuilding v dané organizaci plně účinný, zda je dobře využíván a přináší výsledky, a v neposlední řadě, zda jsou zaměstnanci, ale i vedení, spokojení s teambuildingem.
Efektivita teambuildingu
Bürgerová, Jana ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Cílem této práce je definovat klíčové faktory, které podmiňují vybudování efektivních týmů. V první části práce jsou definovány pojmy tým a teambuilding a dále jsou detailně rozebrány jednotlivé prvky teambuildingu. Jedná se o přijímání pracovníků do pracovního poměru, charakteristiky správného vedoucího, stanovení cílů pracovníkům, podmínky dlouhodobé výkonnosti týmu, zábavné akce a výcvikové programy. V následující části práce je provedena analýza týmu administrativních pracovnic ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s.. Při šetření byla využita metoda rozhovorů, dotazníků a pozorování. Dalším východiskem práce bylo studium firemní dokumentace. Díky analýze bylo zjištěno, že společnost má velmi propracovaný systém výběru pracovníků, stanovování cílů a dlouhodobého budování týmu, avšak plně nevyužívá potenciál výcvikových programů.
Enhancement of the teamwork effectivity
Iľková, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce pojednává o tom, jakými způsoby se dá práce v týmu zefektivnit. Cílem je analyzovat některé techniky týmové práce, cíle, úlohu vedoucího týmu, jeho styl vedení či motivování a zároveň upozornit na lepší spolupráci v týmu vycházející z pochopení osobnostní typologie podle MBTI. Díky uvědomění si rozdílů mezi osobnostními typy tak může tým využít silné stránky jednotlivých členů ve svůj prospěch. Mnohá teoretická východiska jsou ukázány na příkladě teambuildingu konkrétního týmu.
Teambuilding v ošetřovatelství
PÍŽOVÁ, Markéta
Tato práce se zabývá teambuildingem v souvislosti s managementem změn v klinické a manažerské praxi. Řídícími pracovníky v ošetřovatelství jsou sestry manažerky, nositelky změn v kvalitě ošetřovatelské péče. Kurzy teambuildingu jsou součástí vzdělávacích programů pro rozvoj manažerských dovedností sester. Teambuildingem rozumíme jednak týmové vzdělávání či tvorbu týmu anebo trénink zaměřený na podporu vzájemné důvěry a týmové spolupráce. Pro zpracování empirické části práce byla zvolena kombinace metody kvalitativního a kvantitativního výzkumného šetření. Cílem kvalitativní části bylo zjistit využití kurzů v praxi a přínos kurzu pro zdravotnický tým. Data byla sbírána metodou polostrukturovaného rozhovoru se šesti respondentkami, které se kurzu teambuildingu zúčastnily. Na základě těchto rozhovorů byly stanoveny tři hypotézy, které sloužily jako podklad pro druhou fázi šetření kvantitativní metodou. Cílem kvantitativního šetření bylo zmapovat povědomí sester manažerek o možnostech týmového vzdělávání, zjistit zájem řadových sester o kurzy a odhalit překážky pro realizaci kurzů teambuildingu ve zdravotnických zařízeních. Dotazníkovým šetřením pro řadové sestry a pro sestry manažerky, jsme došli ke stanoveným cílům. Hypotéza o informovanosti sester manažerek o kurzech nebyla nepotvrzena. Druhá hypotéza o zájmu řadových sester o teambuildingové kurzy rovněž nebyla potvrzena. Nedostatek financí byl sestrami označen jako nejčastější překážka pro realizaci kurzu. Během shromažďování podkladů pro výzkumné šetření z oblasti managementu v ošetřovatelství byl shledán nedostatek v publikační činnosti sester manažerek. Během rozhovorů se sestrami manažerkami byly získány zajímavé informace. Publikování zkušeností s vedením ošetřovatelských týmů a týmovou spoluprácí by se stalo přínosem a inspirací pro ostatní sestry v praxi.
Úvod do teambuildingu
LANG, Jakub
V první části své bakalářské práci se zabývám rozdíly mezi skupinou a týmem a principy teambuildingu. Tato část obsahuje zejména teorie týmů, definuji v ní jeho jednotlivé vývojové fáze, funkce, různé přístupy k budování týmu, aspekty fungování a vedení týmu a faktory úspěšnosti týmové práce. Druhá část bakalářské práce se zabývá zejména realizací teambuildingu v praxi a definuje, které aktivity jsou vhodné pro teambuilding vedený vedoucím týmu a které je vhodné realizovat s pomocí externí firmy. Aktivity zajišťované externími realizátory jsou rozděleny podle druhu a zaměření konkrétních programů. V závěru práce jsou nastíněny různé situace, pro které teambuilding není vhodný.
Tvorba a vedení týmů ve vybraném podniku
URBÁNKOVÁ, Jaroslava
Analytická část bakalářská práce seznamuje čtenáře s teorií týmové spolupráce a upozorňuje na základní témata, která nesmí být v procesu budování této formy spolupráce opomíjena. Syntetická část bakalářské práce využívá poznatků z části analytické a předkládá čtenáři, zejména TOP managementu vybrané firmy, základní informace pro rozhodování o tématu "Tvorby a vedení týmů ve firmě", a to ze dvou úhlů pohledu: 1. externí pohled na lidské zdroje, coby "stavební kámen" pro tvorbu a vedení týmů, 2. interní pohled na lidské zdroje a existující podnikovou kulturu. Závěr práce obsahuje mé vlastní návrhy a doporučení na zlepšení stávajícího stavu, které se opírají o informace z obou částí této práce, navíc jsou podpořeny vlastní znalostí podnikové kultury.
Outdoor - budování týmů v organizaci
Štefanová, Tereza ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Hrnčíř, Luděk (oponent)
Moje práce pojednává o podobě outdoorové metody budování týmů v organizaci. Metodologická část seznamuje čtenáře s obecnými pojmy úzce souvisejícími s budováním týmů. Jsou zde vysvětleny principy práce a spolupráce v týmu, jednotlivé týmové role i samotné vystupování týmu v rámci organizace. Skrze zážitkovou pedagogiku je v závěru metodologické práce přesunuta pozornost na principy fungování teambuildingu a jeho různá pojetí v praxi. V praktické části je pozornost směřována na konkrétní podoby outdoor programů v České republice se zaměřením na lanová centra. U konkrétních teambuildingových aktivit je vysvětlen jejich význam a funkce pro budování týmů včetně mých zkušeností z praxe. Práce by měla sloužit zejména jako ucelený přehled jednotlivých forem outdoorového teambuildingu v České republice a to nejen personalistům a ostatním poptávajícím subjektům po těchto službách, ale i samotným organizátorům a zprostředkovatelům.
Vedení týmů - moderní přístupy
Odvodyová, Dana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je shrnutí problematiky vedení pracovních týmů, se zaměřením na moderní přístupy zejména v podobě teambuildingových aktivit. Práci jsem rozdělila do pěti kapitol. V první kapitole se věnuji jednotlivým stylům řízení skupin - rozdělených jednak dle klasické typologie a jednak dle typologie podle vztahu k procesním formalitám. Další podkapitoly pojednávají o dvourozměrné a trojrozměrné typologii řídicích stylů. Ve druhé kapitole rozebírám faktory týmové dynamiky, jednotlivé týmové role, typické složení úspěšných a neúspěšných týmů a dílčí fáze budování týmu. Třetí kapitola je věnovaná problematice teambuildingu. Snažím se vysvětlit jeho význam, popisuji jeho jednotlivé fáze a uvádím příklady teambuildingových aktivit. Ve čtvrté kapitole představuji společnost, která se zabývá teambuildingem, AG Vapiti, s. r. o. , nabízené služby a typické klienty. Následuje hloubkový rozhovor s klientem AG Vapiti, s. r. o. a porovnání s nabídkou konkurenční společnosti. Poslední kapitolu mé práce tvoří výzkum na základě dotazníkového šetření na téma přínosy teambuildingu. Respondenty byli vedoucí pracovních týmů z různých podnikatelských odvětví. Závěrem shrnuji poznatky, které jsem během zpracování diplomové práce získala.
Hodnocení vzdělávacího programu se zaměřením na kurzy pro rozvoj týmové spolupráce ve společnosti Tesco Stores ČR
Vožická, Martina ; Král, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje program vzdělávání ve společnosti Tesco Stores ČR. Zvláště se zaměřuje na kurzy týmové spolupráce jako jeho součásti. V kurzech jsou popsány především účasníci kurzů, užívané metody, poskytovatelé kurzů a sledování efektivity. Částí práce je rozbor těchto bodů na kurzu konaném na konci roku 2007. V závěru práce jsou navrženy řešení zjištěných problémů.
Podnikatelský plán pro Outdoor Training
Vališ, Petr ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce)
Práce hodnotí procesy vlastních podnikatelských aktivit v oblasti Outdoor Training. Úvodní čast obecně seznamuje čtenáře s podnikatelským prostředím v ČR a poté se zaměřuje na obor zážitkové pedagogiky. Druhá čast konkretizuje specifický interní podnikatelský plán a hodnotí jeho části a charakterizuje přístupy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   začátekpředchozí47 - 56  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.