Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí47 - 55  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Inverse Method for Satellite Radar Investigation of Planetary Geological Properties
Souček, Jan ; Trávníček, Pavel
Inverse scattering method for reconstruction of dielectric properties of planetary rocks from satellite radar experiments is described.
Parallel computing on a Beowulf computer
Trávníček, Pavel ; Paluch, Henryk ; Dytrych, Tomáš ; Souček, Jan
A parallel computing system based on commercial PCs running under LINUX OS is described, tested and its performence compared to the serial one.
The computation of the nuclear symplectic model in a parallel cluster
Bahri, C. ; Dytrych, Tomáš ; Rowe, D. J. ; Trávníček, Pavel ; Paluch, Henryk
Numerical modeling of collective behaviour of the atomic nucleus is described to show the possibilities of computing on a parallel PC cluster.
Computer simulation of satellite geological investigation results
Souček, Jan ; Trávníček, Pavel
Inverse scattering problem is solved in view of remote sensing of planetary or Lunar surface layers by means of ground penetration radar, with application to the Lunarsat project.
Vliv environmentálních faktorů na společenstva střevlíků a drabčíků(Coleoptera, Carabidae, Staphylinidae)
Boháč, Jaroslav
Vliv environmentálních faktorů na společenstva střevlíků a drabčíků(Coleoptera:Carabidae, Staphylinidae).
Analýza problematiky firemní identity
Hatlapa, Tomasz ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilímová, Zuzana (oponent)
Obsahem této práce je zkoumání problematiky firemní identity ? nástroje, pomocí kterého se firma (resp. subjekt) snaží vybudovat pozitivní image, díky kterému bude schopná obstát v dnešním konkurenčním prostředí. Jedná se o komunikaci a prezentaci jak dovnitř vůči svým zaměstnancům, tak navenek vůči široké veřejnosti. Tyto požadavky na komunikaci a prezentaci jsou východiskem pro tvorbu firemního stylu. Tato práce se věnuje podrobněji právě firemnímu stylu, jakožto subsystému firemní identity, a největší důraz klade na jeden z prvků firemního stylu ? logo. Práce konfrontuje teoretická východiska při tvorbě firemního stylu s praktickým vnímáním tohoto stylu. Pozornost je věnována detailům jako jsou barvy, křivky, tvary nebo typografie a jejich vnímání. Práci doplňují analýza čtyř konkrétních firemních značek a stručná anketa.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí47 - 55  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.