| |
| |
| |
| |
| |
|
Promotion of sales with focus on consumer
Dibelka, Michal ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Pešek, Ondřej (referee)
The thesis is concentrated on sales promotion, particularly focused on consumer. The theoretical part includes the defined consumer segments and in more detailed way the tools of sales promotion to consumers are outlined. The practical part is dedicated to the questionnaires investigation, helping to find the answers to questions like if Czech consumers are affectable by promotion of sales or what forms of promotion seem to be the most interesting to customers and which are less attractive.
|
|
Consumer Protection in Air Transport
Březina, Václav ; Zeman, Jiří (advisor) ; Filipová, Alena (referee)
Hlavní důraz v práci je kladen na rozbor krizových situací, se kterými jsou spotřebitelé v leteckém provozu konfrontováni. Zároveň je provedena analýza konkrétních situací ve vztahu k existujícím normám platným na území České republiky a potažmo celé EU. Práce poskytuje jak přehled právního rámce pro dané odvětví, přehled významných institucí působících v oblasti letecké dopravy na mezinárodní úrovni, přehled možných situací, se kterými se může spotřebitel během cestování letadlem setkat, tak i postřehy a praktické ukázky a rady autora, jak se v jednotlivých situacích zachovat.
|
|
Vnímání jednotlivých značek notebooků českým spotřebitelem
Líbenek, Petr ; Pincová, Eva (advisor)
Cílem práce je formou dotazníku získat data, která následně na základě svých praktických zkušeností a poznatků porovnám s realitou. Reálné poměry na českém trhu s notebooky se pokusím nastínit v první, teoretické části své práce a následně vyvodím závěry. Cílem práce je nastínit situaci na českém trhu s notebooky a především chování a vztah spotřebitelů k jednotlivým značkám notebooků. Zjistit úroveň informovanosti spotřebitelů v této oblasti.
|
| |
| |