National Repository of Grey Literature 50 records found  beginprevious46 - 50  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
franchising as the most suitable form of entrance to a foreign market.
Horyelyshev, Arkadiy ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
This thesis is dedicated to franchising and gives the perspective on it as the most suitable form of entrance to a foreign market. The objective of the work is making the analysis of possible practical implementation of franchising in the Ukraine. The first section of the thesis is focusing on theoretical aspects of penetration into foreign market. A careful examination is given to the main reasons for entrance into foreign markets. Then the reader is introduced to the most common forms of entrance: merger, license, direct export etc. The reader will have the opportunity to get introduced to the detailed analysis of definitions and issues directly connected to franchising. The second section has a practical nature and is dedicated to franchising application in the conditions of the Ukraine.
Process of recognition and aquirement of a foreign market for Habla CZ, s. r. o. comapny
Čížková, Lucie ; Boučková, Jana (advisor) ; Kozler, Miloslav (referee)
Subject of this thesis is "Process of recognition and aquirement of a foreign market for Habla CZ, s. r. o. comapny". The aim is to criticize the feasibility of entering a slovakian market, which was preliminary chosen as prospective. The description of each step of a foreign market recognition and aquirement occupies the theoreticaly-metodological part of the thesis. Practical part adresses application of the theoretical steps in real case of Habla CZ company. The thesis includes prospective market analysis from both the macro environment and micro environment point of view. Form and strategy of entering the market is then chosen according to the results of the market analysis, appropriate usable marketing mix is composed. The feasability of supposed opportunity of entering the foreign market is qualified in the end and strategy and mothod of communication with bussines partners is suggested.
Franchising jako forma vstupu na trh
Kovshevnaya, Valentina ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
Předkladaná bakalářská práce se zabývá problematikou franchisingu jako formy vstupu na zahraniční trh. Cílem této bakalářské práce je nejprve teoreticky rozebrat franchising jako jednu z možných forem expanze firem na zahraniční trhy, přiblížit problematiku franchisingu z pohledu prodávajícího franchisy a nakonec i aplikovat teoretické poznatky pro zkoumání a zhodnocení franchisingové firmy působící na českém trhu. Cíle jsou dosažené propracováním teoreticky uceleného pohledu na franchising z pohledu franchisora, analýzou a následným zhodnocením vstupu franchisingové firmy HIRSH INTERNATIONAL LTD na český trh. Za určitých podmínek, franchising se ukazuje jako dobrá volba formy vstupu firmy na zahraniční trh, která má řadu výhod. Předkládaná bakalářská práce obsahuje úvod, šest hlavních kapitol, závěr, seznam použité literatury a zdrojů a přílohy.
Strategie vstupu české firmy na zahraniční trh
Pavlas, Michal ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
Bakalářská práce se věnuje strategickému rozvoji malé, globálně operující společnosti se zacílením na potenciál indického trhu. V teoretické části shrnuje teorii vstupu firem na zahraniční trhy s přihlédnutím k otázkám, které si musí před expanzí společnost zodpovědět. Navazující praktická část ověřuje předpoklad o vhodnosti indického trhu pro expanzi mobilní technologické společnosti Creativo Techologies s.r.o a na základě komplexní analýzy vyhodnocuje přínosnost, ale také komplikace vstupu. Základním nástrojem praktické části práce je výzkum od stolu, tedy využití veřejných a soukromých databází, oficiálních vládních zdrojů atd. Konečným úsudkem je doporučení strategie expanze s časovým rozdělením.
Možnosti uplatnění malých strojírenských podniků na zahraničních trzích
Číž, Daniel ; Černohlávková, Eva (advisor)
Diplomová práce se věnuje vstupu a uplatnění malých strojírenských podniků na zahraničních trzích. Ty mají oproti velkým společnostem těžší pozici při získávání přímých vývozních zakázek, na druhou stranu se stále častěji zapojují do větších exportních operací jako subdodavatelé právě silnějších koncernů. V diplomové práci je navíc rozebrána pozice podniků strojírenských. Je popsán jejich vývozní potenciál na základě tradice a vysoké odbornosti českých strojírenských firem. Práce ukazuje na specifika uplatnění průmyslového podniku na zahraničním trhu a zabývá se konkrétní českou firmou, její typickou vývozní zakázkou včetně shrnutí důležitých faktorů pro možnost uplatnění firmy v zahraničí a rozebrání dalších možností rozvoje.

National Repository of Grey Literature : 50 records found   beginprevious46 - 50  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.