Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí46 - 55  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podniková kultura ve vybraných organizacích
POKORNÁ, Petra
Hlavním cílem této bakalářské práce s názvem "Podniková kultura ve vybraných organizacích" je specifikovat problematiku podnikové kultury ve vybraných organizacích. Tuto práci jsem se rozhodla rozdělit do dvou částí. Na základě literatury vztahující se k podnikové kultuře byla zpracována teoretická část této práce. Zde jsem definovala pojem podniková kultura a pojmy s ní související. V praktické části jsem analyzovala podnikovou kulturu ve vybraných organizacích. Výsledky byly získány pomocí dotazníku VSM 94 & 2013 od Geerte Hofstedeho. Pro zkvalitnění výzkumu byly provedeny neřízené rozhovory. Vše bylo doplněno pozorováním. Data byla vyhodnocena pomocí vzorců dle Geerta Hofstedeho. V závěru jsem na základě vyhodnocených dat určila změny podnikové kultury v daných organizacích.
Komunikace firemních hodnot ve společnosti Algotech
Koutníková, Martina ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Housková, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá firemními hodnotami a jejich komunikací směrem k zaměstnancům ve společnosti Algotech. V teoretické části je vymezen pojem komunikačního procesu a interní komunikace a jsou zde charakterizovány hodnoty společnosti jako součást firemní kultury a jejich význam. Praktická část se zabývá analýzou kanálů interní komunikace ve společnosti Algotech a analýzou hodnot ve společnosti. Na základě těchto analýz je navržen vhodný způsob komunikace hodnot ve společnosti Algotech.
Firemní kultura ČSOB a Raiffeisenbank
Svobodová, Jana ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury, která je dále demonstrována na příkladech společností ČSOB a Raiffeisenbank. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je rozebrána kultura a firemní kultura jako taková. Dále jsou zde základní informace jak o společnosti ČSOB, tak o společnosti Raiffeisenbank. V praktické části je na základě rozhovoru se zaměstnanci obou společností popsán vztah společnosti k zaměstnancům, otázky etického kodexu a společenské odpovědnosti firem a předepsaný dress code. Na závěr práce porovnává firemní kulturu těchto dvou společností.
Podniková kultura ve vybraných podnicích
HLADÍLKOVÁ, Andrea
Cílem mé práce bylo zhodnotit podnikovou kulturu ve vybraných podnicích a navrhnout případné změny vedoucí ke zlepšení současného stavu. Dílčím cílem bylo jak zjištění osobnostních typů vybraných manažerů a jejich vnímání podnikové kultury, tak i vnímání podnikové kultury řadovými pracovníky sledovaných podniků. V rámci práce byla využita technika dotazníkového šetření a technika nestandardizovaného rozhovoru, na jejichž základě se stanovily návrhy na zlepšení. Pro získávání potřebných údajů byli dotazováni vždy dva manažeři spolu se zaměstnanci obou firem. S manažery byly vedeny cílené rozhovory. Během jednotlivých interview byly manažerům kladeny otázky, na které odpovídali a případně je doplnili funkčními připomínkami. Otázky se zaměřovaly na osobu každého manažera a společnost, ve které pracují. Všichni manažeři dále vyplnili dotazník, který zkoumal jejich vnímání podnikové kultury. Zaměstnancům firem byl rovněž předložen dotazník na zjištění typu podnikové kultury, avšak už s nimi nebyl veden řízený rozhovor. Po vyhodnocení výsledků dostali manažeři prostor k vyjádření vlastního názoru, který byl do práce rovněž zakomponován.
Řízení lidských zdrojů ve vybraném podniku
DICHTLOVÁ, Hana
Hlavním cílem práce bylo analyzovat řízení lidských zdrojů v konkrétním podniku a na základě této analýzy navrhnout kroky ke zlepšení situace. Téma této práce bylo vybráno, protože řízení lidských zdrojů je velmi aktuální a rozvíjející se téma. Práce je založena na studiu odborné literatury a analýze lidských zdrojů v podniku. Tyto informace byly doplněny dotazníkovým šetřením podle Geerta Hofstedeho - VSM 94. Na základě první části práce byly navrženy kroky na zlepšení situace. Mezi tyto kroky patří: internetová inzerce, změna organizační kultury, vize a poslání, koučování, vytvoření nové pracovní pozice, návštěva "Jobday" v Českých Budějovicích a zlepšení komunikace. Některé z těchto návrhů jsou navzájem úzce spjaty.
Entrepreneurship in the context of different national cultures
KOPECKÁ, Tereza
Každá firma má svůj soubor hodnot, norem a vzorů jednání, které určují způsob a chování zaměstnanců, jejich vztahy uvnitř sociálního systému organizace i vztahy navenek. Podniková kultura ovlivňuje styl práce každého pracovníka v rámci firmy, ale i jeho chování na veřejnosti, a říká, jak podnik zamýšlí podnikat a často i jak odráží uznání sociální odpovědnosti. Díky globalizaci, existuje na našem území mnoho podniků, kde pracují lidé různých národností. Teoretická část práce se proto zaměřuje na prolínání národní a podnikové kultury a obsahuje rešerši odborné literatury z oblasti podnikové kultury a interkulturního managementu. Cílem bakalářské práce je analyzovat podnikovou kulturu ve vybraném mezinárodním podniku a navrhnout možná řešení pro zlepšení současného stavu.
Analýza organizační kultury Dřevozpracujícího družstva
Pajer, Petr ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Strnad, Michael (oponent)
Práce se zabývá analýzou organizační kultury Dřevozpracujícího družstva v Lukavci. Cílem bylo jednak popsat současnou kulturu družstva, zjistit nakolik je firemní kultura DDL silná a vyzdvihnout určité jevy, jež kulturu družstva silně ovlivňují resp. utváří. Na teoretický základ vycházející z dostupné literatury navazuje část praktická, jež družstevní kulturu zkoumá ze třech rovin - roviny základních hodnot a přesvědčení, normativní roviny a roviny symbolické. Ke zkoumání byly využity veškeré volně dostupné materiály, v podniku proběhnuvší sociální audity, dotazníková šetření ve firmě i na veřejnosti, včetně informací získaných neformálním dotazováním jednotlivých zainteresovaných. Výsledky práce by měly sloužit firmě jako materiál vhodný jako podklad pro určité řídící zákroky, a měly poukázat na jisté negativní jevy vyskytující se v podniku.
Porovnání japonského a českého managementu ve společnosti TOYOTA TSUSHO
Nejedlý, Tomáš ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Cejthamr, Václav (oponent)
Život v multikulturních společnostech, zejména pak integrace japonské kultury, je v posledních letech jedním z velmi často diskutovaných a ostře sledovaných témat. Hlavním Cílem diplomové práce je zjistit do jaké míry, interakce kultury japonské a české v nadnárodní společnosti může přinášet ovoce a být prospěšná globální společnosti, či působit jako bariéra růstu japonské společnosti na českém teritoriu. V první části autor literární rešerší mapuje čtyři základní části zkoumané problematiky: personálního řízení, rozhodovací procesy, sdílení informací a komunikace a etnocentrismu. V další časti jsou rozebrány některé typické japonské nástroje používané v řízení japonské společnosti. Zejména jsou ukázány na příkladech z praxe výhody a možné těžkosti při aplikaci v evropských podmínkách. V poslední části je provedena anketa ve společnosti Toyota Tsusho na porovnání japonského a českého managera zaměstnanci společnosti. Hlavní oblasti: charakterové vlastnosti, styly řízení a vedení, odborné znalosti, měkké schopnosti, výkonnost managera a firemní kultura. Součástí výzkumného problému je i stanovení tezí. V Závěru jsou výsledky provázány výzkumného šetření provázány se stanovenými tezemi. Výsledkem je potvrzení nebo zamítnutí stanovené teze.
Analýza podnikové kultury ve vybrané společnosti
STOWASSEROVÁ, Petra
Cílem dané diplomové práce bylo zjistit, jak se zvolená podniková kultura realizuje v praxi a jaký dopad má na zaměstnance vybrané firmy Vodafone CZ. Výsledkem práce je ucelený přehled o podnikové kultuře dané firmy a zároveň návrhy na zlepšení zjištěných nedostatků. Pro konkrétní analýzu firemní kultury ve vybrané společnosti byl vytvořen návrh postupu a výběr technik využitelných pro sběr informací, podle kterých jsem diagnostikovala současnou situaci podnikové kultury v dané společnosti.
Podniková kultura firem v cestovním ruchu
HOLÁ, Lucie
Cílem této bakalářské práce je specifikace nových pohledů na projevy podnikové kultury ve vybraných podnicích cestovního ruchu. Po utřídění, analýze dat a získání informací se soustředit na celkové zhodnocení podnikové kultury ve vybraných podnicích cestovního ruchu, eventuálně se pokusit o syntézu získaných poznatků pro dnešní praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí46 - 55  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.