Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí45 - 54  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Exportní strategie společnosti Vetropack Moravia Glass a.s.
Vaníčková, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Schovanec, Lukáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rozborem exportní strategie společnosti Vetropack Moravia Glass, a.s. Na základě teoretické části je analyzován export samotné společnosti a také prostředí specifického trhu, v tomto případě Polska. Nezbytnou součástí práce je také návrhová část, jejíž cílem je shrnutí poznatků a doporučení ke zlepšení dosavadní exportní strategie.
Exportní strategie společnosti Plzeňský Prazdroj
Křížová, Šárka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vik, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zabývá exportní strategií pivovaru Plzeňský Prazdroj. V teoretické části jsou rozebrány některé úkony, které jsou obecně důležitou součástí přípravy podniků před vstupem na mezinárodní trhy. V praktické části je představena společnost Plzeňský Prazdroj a její zahraniční aktivity. Na příkladu Španělska a Švédska jsou analyzovány místní trhy piva a ukázána exportní strategie značky Pilsner Urquell.
Exportní politika ČR
Tomišková, Dominika ; Petříček, Václav (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Práce pojednává o exportní politice ČR, o významu exportu pro zemi, o institucích, které se zabývají podporou exportu (Ministerstvo průmyslu a obchodu, Česká exportní banka, Exportní garanční a pojišťovací společnost a CzechTrade)a také o nástrojích, které jsou k této podpoře využívány. Práce seznamuje také s Exportní strategií ČR na období 2006-2010 a s hodnocením jejího plnění za rok 2009.
Proexportní politika ČR
Kácha, Pavel ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Doláková, Helena (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je proexportní politika ČR. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část je zaměřena na problematiku státní podpory exportu. Zaměřím se na hlavní současný dokument, Exportní strategii České republiky pro období 2006 - 2010. Popíši činnost českých státních institucí, zabývajících se výkonem proexportní politiky. V druhé, praktické části se věnuji společnosti Škoda Auto a.s., její historii, produkci, a především exportní strategii, státní podpoře exportu a spolupráci s institucemi státní správy.
Vývoj proexportní politiky v ČR od r. 1993
Strakošová, Lada ; Kalínská, Emílie (vedoucí práce) ; Lukáš, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem proexportní politiky v České republice. ČR je relativně malý stát, což znamená, že s ohledem na nedostatek zdrojů potřebuje zahraniční obchod, aby mohla být zcela uspokojena domácí poptávka. Na začátku 90. let 20. století se ČR řadila mezi transformující se ekonomiky a neměla zavedeny žádné prostředky podpory exportu. Protože podpora exportu byla nutností, aby čeští exportéři byli schopni uspět na zahraničních trzích, bylo potřeba zavést finanční i nefinanční nástroje proexportní politiky zcela od začátku. Byly uzavírány smlouvy s jinými zeměmi světa týkající se liberalizace obchodu, začaly být poskytovány informační a asistenční služby exportérům a také byly zavedeny prvky finanční podpory exportu se státní podporou. Práce je rozdělena do několika částí podle etap zavádění nástrojů proexportní politiky. V prvních dvou obdobích do roku 2002 ještě neexistoval jednotný systém poskytování podpory exportu a státní instituce v této oblasti dostatečně nespolupracovaly. Od roku 2003 existují v ČR koncepce proexportní politiky, které upravují podmínky fungování systému podpory exportu a navrhují způsoby, jak tento systém zlepšit.
Exportní strategie firmy ŽĎAS a.s.
Klimeš, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kuba, Luděk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rozborem exportní strategie firmy ŽĎAS, a.s. Žďár nad Sázavou. Na základě teoretické části je analyzován jak export společnosti, tak i prostředí specifického trhu, v tomto případě Ruska. Nezbytnou součástí práce je shrnutí poznatků a doporučení ke zlepšení dosavadní exportní strategie.
Česko-egyptská vzájemná obchodní spolupráce s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem
Šlégrová, Lucie ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Soňa, Gullová (oponent)
V první kapitole uvádím základní informace o Egyptě - jeho geografickou polohu, politický systém, historii a členství EAR v mezinárodních organizacích. Druhá kapitola se zabývá egyptskou ekonomikou (HDP, inflace, nezaměstnanost) a také zahraničním obchodem EAR. Ve třetí kapitole popisuji česko-egyptské vztahy. Dále analyzuji proexportní strategii ČR a egyptský trh - jeho silné a slabé stránky, příležitosti a možné hrozby pro české exportéry. Poslední kapitola je zaměřena na kulturu a kulturní odlišnosti. Čtenář zde nalezne i informace o Hofstedeho teorii.
Analýza exportní a marketingové strategie v sektoru pivovarnictví na konkrétním příkladu
Vyhnalová, Pavla ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Janoušek, Josef (oponent)
První kapitoly diplomovoé práce popisují český trh s pivem, spotřebu piva v České republice a současné trendy. Dále se zde věnuji světovému exportu a českému exportu piva a hodnotím postavení Česka v celosvětovém měřítku. V praktické části se věnuji Pivovaru Nymburk, jeho historii, produkci a sortimentu. V dalších kapitolách popisuji konkurenci pivivaru na českém trhu a analyzuji situaci na trhu v Německu, kam pivovar vyváží nejvíce své produkce. V páté kapitole se věnuji cílům, poslání a positioningu pivovaru. Provádím zde SWOT analýzu a blíže analyzuji portfolio výrobků pomocí Bostonskéo matice. V šesté kapitole popisuji export pivovaru, exportní trhy a způsob vstupu pivovaru na zahraniční trhy. V dalších kapitolách podrobně popisuji některé politiky marketingového mixu a adaptace při vstupu na zahraniční trhy. V závěru práce navrhuji, jakým směrem by mohly aktivity pivovaru směřovat v budoucnu.
Projekty exportní strategie České republiky
Fischer, Jakub ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Vosecký, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá dvanácti projekty Exportní strategie ČR pro období 2006-2010. Hlavním cílem je analýza současného stavu realizace projektů a navržení případných nápravných opatření. V teoretické části je blíže rozpracována problematika proexportní politiky ČR včetně vymezení institucionálního rámce. Praktická část je zaměřena na jednotlivé projekty. Každý projekt je blíže specifikován ve třech hlavních bodech - představení projektu, průběžné hodnocení dle MPO a zhodnocení projektu a jeho vybraných aspektů.
Exportní strategie firmy Meopta - Optika s.r.o.
Koláček, Kamil ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem exportní strategie firmy Meopta - Optika s.r.o. Všímá si rozdílnosti přístupů na jednotlivé zahraniční trhy. Aplikační části samozřejmě předchází teoretický úvod. Nezbytnou součástí práce je také návrhová část, která si klade za cíl stanovit možná zlepšení dosavadní exportní strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí45 - 54  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.