|
Manažerské dovednosti v procesu jednání a vyjednávání
Píša, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Fabian, Jiří (oponent)
Obsahem této práce je popis manažerských dovedností v procesu jednání a vyjednávání a jejich důsledky na rozvoj firmy. Hlavní zaměření je orientované na důležitost komunikace a komunikačních technik během všech procesů uvnitř i vně firmy. Následně jsou popsány funkce, které manažer ve firmě vykonává a jejich rozdělení dle různých aplikovaných modelů. Práce je strukturována do dvou celků, teoretické a praktické části. Teoretické poznatky získané studiem odborné literatury jsou uvedeny v první části. Pro druhou, praktickou, část byly vybrány dvě firmy, které se od sebe významně odlišují. Na základě pozorování jsou popsány metody a činnosti, které manažeři v daných firmách vykonávají. V závěru jsou uvedeny rozdíly a příčiny těchto rozdílů ve stylech řízení mezi firmami navzájem i mezi realitou a teorií obsaženou v odborné litaratuře.
|
|
Role a efektivně využívané dovednosti manažera v organizaci
Vrňák, Radek ; Pospíchalová, Mária (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Obsahem této práce je popis manažerských činností, dovedností a úzkého vztahu těchto činností s manažerskou komunikací, komunikačními kanály a technologiemi v organizaci. Dále je v této práci proveden dotazníkový průzkum, jehož cílem je zjištění efektivních komunikačních a manažerských dovedností v reálné organizaci. Důležitost efektivně využívaných dovedností manažera při procesu komunikace je z hlediska úspěšnosti nejen jednotlivce, ale i celé organizace nezbytný a s tímto vědomím pracuje celá tato práce
|
| |
| |
|
Význam kvality osobnosti manažerů na prosperitu firmy
Foltýnová, Renata ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Hejkal, Tomáš (oponent)
Tato práce popisuje kvality a nedostatky manažerů úspěšné a nyní krachující české elektro-montážní firmy. Obsahuje teoretické poznatky, analýzu zkoumaného souboru, vyhodnocení a doporučení každému manažerovi. Model efektivního manažera je rozdělen do 4 částí: Osobnost, sebeřízení, manažer a tým, vedení lidí. Na závěr se v práci čtenář může dovědět něco nového na základě srovnání manažerů v manažerské mřížce GRID a podrobný popis výsledků z mřížky. Dále doporučení firmě jako celku, aby se nedostala do nesnází a dále mohla růst.
|
| |
| |
|
Manažerská smlouva a její postavení v právním řádu ČR
Doubková, Michaela ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Hejda, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na obecnou charakteristiku manažerské smlouvy, pojmů s ní souvisejících a její vztah se zákoníkem práce, občanským a obchodním zákoníkem. V praktické části je charakteristika konkrétních manažerských smluv, největší důraz je kladen na výhody a nevýhody a následné porovnání těchto smluv podle zvolených kritérií.
|
|
Manažer 21. století
Cenek, Michal ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Babšický, Marek (oponent)
Teoretická část: management, úrovně managementu, definice manažera, postavení a role manažerů, styly vedení lidí, styly rozhodování, manažerské dovednosti, efektivní řízení, změny nutné pro úspěch v 21. století. Praktická část: vývoj managementu v Evropě ve dvacátém století, vývoj managementu v Německu, vývoj managementu v Československu, České a Slovenské republice, kulturně podmíněné rozdíly mezi českými a německými manažery.
|