Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,443 záznamů.  začátekpředchozí4403 - 4412dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Socioekonomická analýza Sedlčanska
Máchová, Hana ; Wokoun, René (vedoucí práce) ; Říhová, Gabriela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je kompletní zpracování socioekonomické analýzy Sedlčanska, která se postupně zabývá všeobecnou charakteristikou daného regionu, strukturou obyvatelstva, ekonomickou základnou, dopravní, technickou a sociální infrastrukturou, cestovním ruchem a stavem životního prostředí. Na základě zjištěných poznatků je vypracována tzv. SWOT analýza, která hodnotí silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti daného regionu. Další část práce je zaměřena na strategii rozvoje regionu. Nejdříve jsou popsány strategické cíle dvou důležitých sdružení v regionu - Místní akční skupiny Sedlčansko, o.p.s. a Sdružení obcí Sedlčanska a poté zpracována mnou navržená strategie, jež se soustředí na sociální oblast a vzdělání, dopravní infrastrukturu, cestovní ruch a podnikatelské prostředí.
Exportní strategie firmy ŽĎAS a.s.
Klimeš, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kuba, Luděk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rozborem exportní strategie firmy ŽĎAS, a.s. Žďár nad Sázavou. Na základě teoretické části je analyzován jak export společnosti, tak i prostředí specifického trhu, v tomto případě Ruska. Nezbytnou součástí práce je shrnutí poznatků a doporučení ke zlepšení dosavadní exportní strategie.
Strategická analýza podniku RUPA, s.r.o.
Slavíková, Michaela ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Hrach, Martin (oponent)
Cílem práce je provést strategickou analýzu podniku Rupa s.r.o. pomocí interní a externí analýzy. Na základě získaných informací navrhnout řešení vedoucí ke zlepšení postavení podniku na trhu.
Strategická analýza podniku
Dvořáková, Lenka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Šiška, Ladislav (oponent)
Cílem diplomé práce bylo provedení strategické analýzy ve firmě DK OPEN spol. s r. o. z podkladů interní a externí analýzy. Z provedených analýz navrhnout řešení, které by vedlo ke zlepšení pozice firmy na trhu a případnému odstranění slabých stránek firmy.
Vytvoření Balanced Scorecard pro společnost Letiště Praha, a.s.
Floriánová, Ivana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Lukeš, Pavel (oponent)
První část obsahuje popis teoretických přístupů k analýze situace podniku a popis metody Balanced Scorecard. Ve druhé části práce je představena společnost Letiště Praha, a. s. Třetí část práce obsahuje analýzu současné situace společnosti Letiště Praha, a. s. a vytvoření Balanced Scorecard.
Srovnání postavení automobilového průmyslu v ČR a v SR
Kikinčuk, Tomáš ; Černá, Iveta (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce srovnává postavení českého a slovenského automobilového průmyslu. Nalezneme zde informace týkající se největších finálních výrobců osobních vozidel v ČR a v SR. Automobilový průmysl v obou dvou zemích je porovnáván pomocí SWOT analýzy, která vytyčuje silné stránky a varuje před potenciálními hrozbami. Pozornost je v této práci upřena také na výrobu motorových vozidel. Porovnávám zde i vliv subdodavatelů a finálních výrobců na zaměstnanost v ČR a v SR. Je zde zrekapitulovaný vývoj hospodářské krize v českém a slovenském automobilovém průmyslu a uvedeny opatření na ochranu automobilového průmyslu v obou zemích.
Marketingová strategie firmy Optimus a.s.na domácím trhu a v zahraničí
Rysová, Aneta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Fencl, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá obecně i konkrétně problematikou marketingové strategie společnosti Optimus Consult & Invest a.s., jejíž hlavní náplní činnosti je zpracovávání dotací z Evropské unie.
Socioekonomická analýza města Vimperk
Doležalová, Jana ; Šulcová, Irena (vedoucí práce) ; Dvořák, Pavel (oponent)
Pro bakalářskou práci jsem si vybrala téma Socioekonomická analýza města Vimperk. Cílem práce je kompletní zpracování analýzy současného stavu ve městě. V následujících kapitolách se budu zabývat historií města, strukturou obyvatelstva, infrastrukturou města, kde bude zahrnuta doprava, bydlení, školství, kultura, sport, podnikání, životní prostředí. Vimperk má turisticky atraktivní polohu, která je dána příhraniční polohou a vstupem do přírody Šumavy, proto budu zjišťovat rozsah a intenzitu cestovního ruchu. Provedu dotazníkové šetření turistické atraktivnosti města, jehož cílem bude zjištění míry spokojenosti turistů a následné doporučení a návrhy pro zlepšení turistického ruchu ve Vimperku. Porovnám plánované projekty, financované z fondů EU a jejich možné využití do budoucna. V závěru práce bude následovat SWOT analýza, ve které bych chtěla analyzovat silné a slabé stránky města, příležitosti a hrozby pro město Vimperk a také směry rozvoje, kterými by se město mělo v budoucnu ubírat.
Marketingová analýza podmínek rozvoje cestovního ruchu MČ Troja
Hrušková, Dana ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Drdácký, Tomáš (oponent)
Tato práce byla vytvořena na základě žádosti starosty MČ Troja s cílem analyzovat kulturní i přírodní potenciál této městské části a upozornit na doposud přehlížené atraktivity, stojící ve stínu Zoologické zahrady, Botanické zahrady a Trojského zámku. Hlavním záměrem je tedy nabídnout MČ Troja konkrétní možnosti zlepšení propagace jednotlivých kulturních a přírodních turistických cílů a tím rozptýlit návštěvníky po celém území MČ Troja. Koncepce práce i její délka byly přizpůsobeny požadavkům zadavatele, proto práce postrádá klasické rozdělení na teoretickou a praktickou část. Oproti tomu obsahuje několik kapitol analyzujících MČ Troja z hlediska kulturních a přírodních památek, možností sportovního a rekreačního vyžití, dopravní infrastruktury, úrovně a kvality ubytovacích a stravovacích zařízení a z hlediska forem propagace. Každá kapitola po teoretickém uvedení do problematiky obsahuje výstižnou SWOT analýzu a konkrétní závěry a doporučení.
Využití metod Competitive Intelligence ve stavebnictví
Vomáčka, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vejlupek, Tomáš (oponent)
Hlavním tématem této práce je aplikace metod informační a znalostní disciplíny Competitive Intelligence (konkurenční zpravodajství) na stavebnictví České republiky. První část poskytuje ucelený přehled teoretických informací, které jsou nutné k popsání Competitive Intelligence. Od počátku v podobě formalizovaných definic Competitive Intelligence dochází k postupnému zpodrobňování informací o celém oboru až k detailním postupům při aplikaci jednotlivých analytických metod. Jako nejpoužívanější metody jsou uvedeny zejména SLEPT analýza, SWOT analýza, analýza pěti porterových sil, BCG matice a další. Praktická část práce představuje aplikaci postupu a metod Competitive Intelligence na oblast českého stavebního trhu. Specifikuje postupně kroky analýzy (definici cílů, postupů, vytipování a vytěžování informačních zdrojů atd.) a prezentuje její konečný výstup, který je vhodně doplňován popisem práce s informačními zdroji. Kapitolu pak uzavírá shrnutí nejvýznamnějších trendů a faktorů působících ve stavebnictví, které doplňuje doporučení stavebním firmám pro zvýšení konkurenceschopnosti. Nechybí ani důležité shrnutí a charakteristika vybraných informačních zdrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,443 záznamů.   začátekpředchozí4403 - 4412dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.