Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,447 záznamů.  začátekpředchozí4384 - 4393dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.
Töpperová, Alice ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.. Analýza odkrývá silné a slabé stránky společnosti a příležitosti a hrozby, které vyplývají z okolí podniku. Na základě strategické analýzy jsou identifikovány konkurenční výhody a navržena strategická doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Dvořáková, Vendula ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Strašíková, Dagmar (oponent)
Cílem práce je stručně charakterizovat podnik, provést situační analýzu, popsat současné využívání nástrojů marketingového mixu, zhodnotit je a případně navrhnout opatření k jejich zlepšení.
Podnikání v mezinárodním prostředí - Podnikatelský záměr realitní kanceláře
Vaněčková, Olga ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Rejcha, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit podnikatelský plán pro vybudování realitní kanceláře se zaměřením na zprostředkování koupě a prodeje nemovitostí v zahraničí. Nově vybudovaná realitní kancelář bude aktivní v šesti zemích světa, ve kterých byla v posledních letech zaznamenána nejvyšší poptávka po koupi nemovitostí ze strany českých i zahraničních klientů.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti IPC Plast, s.r.o.
Straka, Martin ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu společnosti IPC Plast, spol. s r. o. a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu dané společnosti.
Podnikatelský plán festivalu Dvořákova Praha
Pavlů, Kristýna ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování podnikatelského plánu v kulturní oblasti, konkrétně na firmu Akademie klasické hudby o.p.s., která zajišťuje chod a průběh festivalu Dvořákova Praha. Jejím cílem je zjistit, jaká panuje situace v tomto odvětví a jestli je výhodné tento festival klasické hudby provozovat v době ekonomické krize. Teoretická část se zabývá metodologickým aparátem podnikatelského plánu. Vymezuje jeho strukturu, zabývá se jeho funkcemi, popisuje jeho části a charakterizuje je. V praktické části jsou využity poznatky z části teoretické. Obsahuje jednotlivé analýzy, jejichž výsledkem je návrh podnikatelského plánu, věrohodná zpráva o současné situaci podniku, zjištění rezerv a navržení opatření do budoucna.
Ekonomika sportovního zařízení města Jičín
Karasová, Eva ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Bucek, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti ekonomiky sportu - ekonomikou Sportovního zařízení města Jičín. V úvodní části je představena oblast ekonomiky sportu vztahující se ke sportovním zařízením, hospodaření ve sportu, legislativa v oblasti sportu a sportovní infrastruktura. Další část se již zabývá konkrétním sportovním zařízením. Cílem práce je zhodnocení hospodaření uvedeného sportovního zařízení pomocí ekonomických ukazatelů a analýz.
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Akordeon Servis na vybraných zahraničních trzích
Koutná, Stanislava ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Práce pojednává o aktuálním tématu MSP v české ekonomice a jejich problémech při sestavování marketingových strategií.Teoretická část je aplikována na malé společnosti AKORDEN SERVIS vyrábějící akordeony DELICIA. Po podrobné situační analýze podniku následují doporučené strategie pro udržení konkurenceschopnosti a pro vstup na nové trhy.
Vstup firmy meridian Neue Energien GmbH na český trh
Knotková, Hana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vstupu německé společnosti meridian Neue Energien GmbH na český trh. Cílem práce je analyzovat možnost společnosti se na českém trhu prosadit. Diplomová práce je rozdělena do pěti kapitol, kde první, teoretická, se věnuje vysvětlení základního pojmosloví a přehledu zákonné úpravy. Druhá kapitola je zaměřena na samotnou společnost, především na konkrétní vstup společnosti na český trh. Třetí kapitola je zaměřena na podrobnou analýzu trhu, na silné a slabé stránky společnosti a příležitostí a ohrožení na českém trhu. Čtvrtá kapitola analyzuje konkurenci společnosti a marketingový mix. Poslední, pátá, kapitola se věnuje konkrétní perspektivě prosazení společnosti na českém trhu. V závěru jsou shrnuty výsledky provedených analýz a zhodnoceny šance společnosti se na českém trhu prosadit.
Produkt DPD Intercontinental v podmínkách expresních služeb
Slavík, Roman ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Vaňha, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá analýzou trhu kurýrních, expresních a balíkových služeb a samotného produktu DPD Intercontinental. V analýze trhu je věnována pozornost jak nynějšímu stavu trhu, tak trendům vývoje. Produkt DPD Intercontinental je zkoumán z mnoha hledisek, zejména ve vztahu ke konkurenčním nabídkám. Výsledkem je SWOT analýza produktu na jejímž základě je určen cíl pro produkt DPD Intercontinental. Cíle má být naplěno realizací navržených opatření.
Strategic analysis Pelmi, spol. s.r.o.
Senková, Katarína ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Mádl, Jan (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je konkrétně rozebrat a následně analyzovat vnější a vnitřní vlivy, které působí na logistickou společnost Pelmel, spol. s.r.o. a z výsledků dílčích analýz stanovím vlastní doporučení pro firmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,447 záznamů.   začátekpředchozí4384 - 4393dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.