| |
| |
| |
| |
|
Podnikatelský plán festivalu Dvořákova Praha
Pavlů, Kristýna ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování podnikatelského plánu v kulturní oblasti, konkrétně na firmu Akademie klasické hudby o.p.s., která zajišťuje chod a průběh festivalu Dvořákova Praha. Jejím cílem je zjistit, jaká panuje situace v tomto odvětví a jestli je výhodné tento festival klasické hudby provozovat v době ekonomické krize. Teoretická část se zabývá metodologickým aparátem podnikatelského plánu. Vymezuje jeho strukturu, zabývá se jeho funkcemi, popisuje jeho části a charakterizuje je. V praktické části jsou využity poznatky z části teoretické. Obsahuje jednotlivé analýzy, jejichž výsledkem je návrh podnikatelského plánu, věrohodná zpráva o současné situaci podniku, zjištění rezerv a navržení opatření do budoucna.
|
|
Ekonomika sportovního zařízení města Jičín
Karasová, Eva ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Bucek, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti ekonomiky sportu - ekonomikou Sportovního zařízení města Jičín. V úvodní části je představena oblast ekonomiky sportu vztahující se ke sportovním zařízením, hospodaření ve sportu, legislativa v oblasti sportu a sportovní infrastruktura. Další část se již zabývá konkrétním sportovním zařízením. Cílem práce je zhodnocení hospodaření uvedeného sportovního zařízení pomocí ekonomických ukazatelů a analýz.
|
| |
|
Vstup firmy meridian Neue Energien GmbH na český trh
Knotková, Hana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vstupu německé společnosti meridian Neue Energien GmbH na český trh. Cílem práce je analyzovat možnost společnosti se na českém trhu prosadit. Diplomová práce je rozdělena do pěti kapitol, kde první, teoretická, se věnuje vysvětlení základního pojmosloví a přehledu zákonné úpravy. Druhá kapitola je zaměřena na samotnou společnost, především na konkrétní vstup společnosti na český trh. Třetí kapitola je zaměřena na podrobnou analýzu trhu, na silné a slabé stránky společnosti a příležitostí a ohrožení na českém trhu. Čtvrtá kapitola analyzuje konkurenci společnosti a marketingový mix. Poslední, pátá, kapitola se věnuje konkrétní perspektivě prosazení společnosti na českém trhu. V závěru jsou shrnuty výsledky provedených analýz a zhodnoceny šance společnosti se na českém trhu prosadit.
|
|
Produkt DPD Intercontinental v podmínkách expresních služeb
Slavík, Roman ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Vaňha, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá analýzou trhu kurýrních, expresních a balíkových služeb a samotného produktu DPD Intercontinental. V analýze trhu je věnována pozornost jak nynějšímu stavu trhu, tak trendům vývoje. Produkt DPD Intercontinental je zkoumán z mnoha hledisek, zejména ve vztahu ke konkurenčním nabídkám. Výsledkem je SWOT analýza produktu na jejímž základě je určen cíl pro produkt DPD Intercontinental. Cíle má být naplěno realizací navržených opatření.
|
| |