Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 466 záznamů.  začátekpředchozí438 - 447dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Motivace a hodnocení lidských zdrojů ve vybraném podniku
VESELÁ, Ludmila
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné situace v oblasti motivace a hodnocení pracovníků ve vybraném podniku. Určení metod a postupů, které firma používá a v případě zjištění určitých nedostatků navržení jejich řešení.
Zdroje autority vysokoškolského učitele v rámci procesu edukace
POLÁŠKOVÁ, Petra
Tématem této bakalářské práce jsou "Zdroje autority vysokoškolského učitele v rámci procesu edukace." Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. Teoretická část se zabývá rozborem dané problematiky zdrojů autority vysokoškolského učitele v rámci procesu edukace. V praktické části bylo provedeno kvantitativní dotazníkové šetření. Dotazníky byly rozdány studentům Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Před zpracováním výzkumu byly zvoleny dva cíle. Prvním cílem výzkumu bakalářské práce bylo zjistit a analyzovat rozdíly hodnocení autority učitelů ze strany vysokoškolských studentů. Druhým cílem bylo popsat klíčové zdroje autority vysokoškolského učitele. Pro dosažení vytčených cílů byly stanoveny dvě hypotézy. První hypotéza předpokládala, že studenti jsou schopni reflektovat svůj vztah k učitelům i problematiku jejich autority. Tato hypotéza byla potvrzena. V dotazníkovém šetření odpovídali respondenti na otázky dle svých vlastních názorů a zkušeností. Druhá hypotéza, která předpokládala, že studenti považují autoritu pedagoga ve škole za důležitou, byla potvrzena. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že pro respondenty autorita pedagoga ve škole má stále velký význam, i když bohužel pro mnohé respondenty se autorita ze škol vytrácí. Na základě zjištěných výsledků je možné tuto práci využít jako vhodný doplňující materiál týkající se výuky budoucích vysokoškolských učitelů nebo jako určitá zpětná vazba pro stávající učitele.
Metodika auditu datové kvality
Kotek, Aleš ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem této práce je shrnout a popsat veškeré dostupné znalosti a zkušenosti zaměstnanců společnosti Adastra v oblasti popisu a hodnocení kvality dat v organizaci. Výsledná práce by měla posloužit jako návodný dokument pro pracovníky obchodu a implementace v rámci společnosti. První část práce (kapitoly 2 a 3) se zabývá kvalitou dat jako takovou, tedy uvádějí různé definice datové kvality, poukazují na důležitost/význam kvality dat v organizaci a zmiňují některé nejdůležitější nástroje a řešení zabývající se řízením kvality dat. Druhá část (kapitoly 4 a 5) využívá teoretického základu z předchozích kapitol a tvoří vlastní metodickou část práce. Kapitola 4 je zaměřena spíše na obchodní stránku věci, definuje důležité pojmy a použité principy a je nutným předpokladem ke správnému pochopení následující kapitoly. Kapitola 5 pak ukazuje vlastní detailní postup auditu datové kvality. Jednotlivé činnosti auditu jsou popsány standardizovaným stylem, který má za cíl přesně, jasně a stručně vysvětlit dané dílčí kroky. Výsledkem této práce je tedy co možná nejdetailnější popis auditu datové kvality v rámci společnosti Adastra včetně identifikovaných služeb / produktů.
Rámec hodnocení problémů s datovou kvalitou
Šíp, Libor ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem této práce je vytvořit nástroj, který umožní organizaci rychle, řádově a průkazně vyčíslit dopady problémů, které vyplývají z datové nekvality. Než je možno vytvořit a pochopit daný nástroj, je nutné být seznámen s problematikou datové kvality, s jejím řízením, se způsobem, jakým zhodnotit klady a zápory projektu, a nakonec se způsobem rozhodování o možných řešeních. První kapitola se zabývá datovou kvalitou. Ukazuje datovou kvalitu a její význam z různých pohledů, je vysvětlen význam datové kvality, její stav v organizacích je přiblížen prostřednictvím výzkumu provedeného specializovanými společnostmi. Způsobem, jakým řídit datovou kvalitu v rámci celé společnosti, ukazuje druhá kapitola, která se zabývá Data Governnace. Třetí část ukazuje důvody, proč sestavovat Business Case, jak se ukazuje, finanční stránka věci není jediným důvodem pro jeho napsání. Čtvrtá nastiňuje možné nesnáze, které provází každé rozhodování, a ukazuje, jakým způsobem je omezit. Pátá představuje ukázku možných problémů, které mohou nastat v organizaci v souvislosti s datovou kvalitou, každý problém je zhodnocen, jsou představeny příčiny jeho vzniku a navržena možná řešení s ohledem na finanční prostředky. Je rozebírána též úroveň kvality jednotlivých řešení.
Zásobník "posilovacích sestav" pro lekce aerobiku.
CAKL, Vojtěch
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření zásobníku posilovacích sestav pro lekce aerobiku a následné ověření těchto sestav v praxi na výběrových hodinách aerobiku. Na základě odborné literatury byly vybrány vhodné posilovací cviky pro zvýšení tělesné síly, které byly aplikovány po dobu 6 ti týdnů. Před a po výzkumu byli cvičenci měřeni 4 totožnými testy na zjištění statické a dynamické tělesné síly. Výsledky těchto testů byly zpracovány a porovnány za účelem zjištění případného nárůstu tělesné síly.
Hodnocení při výuce hudební výchovy na 2. stupni ZŠ a jeho vliv na žáky
ZAHRADNÍČKOVÁ, Šárka
Hudební výchova má v současné době problematické postavení ve srovnání s ostatními předměty vyučovanými na základní škole. V tomto předmětu je kladen větší důraz na výchovné aspekty předmětu než na aspekty vzdělávací. Z tohoto důvodu je pak obtížné hodnocení znalostí a dovedností získaných při výuce tohoto předmětu. Cílem práce bude zjištění používaných a preferovaných metod a forem hodnocení učiteli na 2. stupni ZŠ a jejich vliv na žáky. V teoretické části práce budou popsány formy a metody hodnocení, které mohou být využívány v rámci výuky hudební výchovy na 2. stupni ZŠ. Bude též zpracována problematika pozice výuky hudební výchovy mezi ostatními předměty vyučovanými na základní škole. Praktická část práce bude zpracována pomocí metody dotazníkového šetření u učitelů a žáků 2. stupně základní školy. Dotazník pro učitele zmapuje používané formy a metody hodnocení. Dotazník pro žáky bude zaměřen na zjištění vlivu používaných metod a forem hodnocení.
Vývoj hodnotové orientace studentů Zdravotně-sociální fakulty Jihočeské univerzity v průběhu jejich studia
BERÁNKOVÁ, Jana
Výzkum hodnot má velký společenský význam, i proto se mu věnuje stále větší pozornost. V minulosti jsme se mohli setkat s příliš úzkým vymezením předmětu sociální psychologie jako vědy o postojích. Dnes bychom mohli považovat za jedno z hlavních témat sociální psychologie hodnoty a proces hodnocení. Hodnoty podmiňují chování sociálních skupin a jednotlivců, proto se předpokládá, že v blízké budoucnosti se empirický výzkum a teoretické zpracování hodnot stanou jedním z nejhlavnějších úkolů společenských věd. Platnost hodnot a celého hodnotového systému závisí na společenských cílech, se změnou společenského řádu se mění cíle, které si společnost vytyčuje, a tedy také systém hodnot. Proto s každou změnou společenské formace nastává také přehodnocení hodnot. Ale i uvnitř dané společenské struktury dochází ke změnám hodnot v souvislosti s následujícím společenským vývojem a změnou společenských potřeb. Výzkum hodnot je spojen s velkými metodologickými i metodickými potížemi, celá řada psychologických metod aplikovaných v zahraničních výzkumech vychází z rozdílných společensko {--} ekonomických podmínek. Za optimální řešení lze považovat výběr nejrozšířenější metody (test Allport {--} Vernon {--} Lindzeyův) v české modifikaci, kterého bylo použito ve výzkumu hodnot vysokoškolské mládeže v Ostravě jako hlavní výzkumné metody. Metoda i přes své nedostatky je vhodná pro zjištění základních trendů v hodnotové zaměřenosti studentů vysokých škol. V dnešní medializované době se o problematice životních hodnot mladých lidí hodně mluví, diskutuje a píše. Tato diplomová práce se zabývá problematikou hodnotové orientace studentů Zdravotně sociální fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a zkoumá také faktory, které životní směrování ovlivňují. V teoretické části se zabývám problematikou filozofické, sociologické a psychologické koncepce hodnot, kulturou a hodnotovým systémem, klasifikací hodnot a samotnou hodnotovou orientací, potřebami a postoji souvisejícími také s problematikou hodnot, problematikou hodnot v různých typech výzkumů, výzkumy hodnotového zaměření u mládeže a metodami zkoumání hodnot. V závěru teoretické části uvádím také výsledky výzkumu hodnot jiných autorů. Praktická část je věnována výzkumu hodnotové orientace, který probíhal na Zdravotně sociální fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích v oboru odborný pracovník v ochraně veřejného zdraví. Výzkum zkoumal vztahy a postoje studentů k hodnotám citovým, společenským i materiálním. Ke shromažďování dat a údajů pro výzkumnou část byla použita metoda dotazníkového šetření.
Systém řízení jakosti ve společnosti Jihočeské tiskárny, a.s.
SUCHÁ, Veronika
Hlavní cíl diplomové práce je zhodnocení politiky jakosti ve vazbě na spokojenost zákazníků ve vybrané organizaci prostřednictvím standardu ISO 9001. Společnost Jihočeské tiskárny vznikla v 50. letech po znárodnění a seskupení zdejších českých a německých tiskáren. V 90. letech během privatizace vznikly Jihočeské tiskárny, a. s. jako součást skupiny Passauer Neuer Presse Verlag. V roce 2004 se majoritním akcionářem JČT staly Obchodní tiskárny a od roku 2006 patří JČT do polygrafické skupiny OTK Group. Proces a systém hodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je nedílnou součástí firemního systému managementu kvality. Je součástí procesu Tvorba a přezkoumání smlouvy v souladu s podnikovou směrnicí Q {--} S 7/1 Tvorba a přezkoumání smlouvy. Dotazník, který je jednou z příloh uvedené směrnice /pod označením F 07 {--} Q 009 Dotazník, coby příloha číslo 9 směrnice/, má několik částí: hodnocení kvality zakázek, hodnocení spokojenosti s cenami zakázek, hodnocení spokojenosti se servisními podmínkami poskytovanými zákazníkům, hodnocení spokojenosti s dodáváním a logistickými službami. Vyhodnocení spokojenosti zákazníků z pohledu kvality výrobků ukázalo, kde jsou problémy, které je nutné řešit. Příčiny nejčastěji reklamovaných či kritizovaných produktů a vad je namíchání produktů (zejména pak etiket). Příčiny projevů nespokojenosti s cenami za produkty a s cenovými a platebními podmínkami lze spatřovat v nedostatečné práci s klienty a zákazníky. Je tím myšleno zejména přiblížení potřeb, technologií, vstupních materiálů, zásad a pravidel nutných pro výrobu všem zákazníkům při vzájemných jednáních. Hodnocení spokojenosti se servisními službami a spokojenosti s dodáváním a logistickými službami přineslo se jmenováním připomínek a kritiky současně i charakteristiku příčin. Celý proces hodnocení spokojenosti zákazníků a samotné vyhodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je závislé na přístupu k řešení celého souhrnu všech prováděných úkonů a opatření ke zjištění konkrétní spokojenosti klientů v daném období.
Majetkové daně v obchodní společnosti a komparace v rámci EU
PŘIBYLOVÁ, Veronika
Diplomová práce je zaměřená na právní úpravu majetkových daní v České republice a jejich komparace s vybraným státem Evropského společenství (Spolková republika Německo). Teoretická část popisuje daňový systém silniční daně, daně z nemovitostí a tzv. trojdaně v České republice. A také daňový systém silniční daně a daně z nemovitostí v Německu, protože během roku 2007 ve firmě nedošlo k darování, dědění, ani převodu nemovitostí. Praktická část je tedy o firmě Groz-Beckert, s. r. o., která má v České republice dceřinou společnost a v Německém Albstadtu mateřskou společnost. Komparace je potom prováděna tak, jako kdyby tyto vozidla, pozemky a stavby, která firma vlastní na území České republiky, vlastnila ve stejně množství v Německu. O kolik by firma musela na daní zaplatit více a zda je pro ní Česká republika z hlediska majetkových daních výhodnější.
Motivace a hodnocení pracovníků ve vybraném podniku
MALÁ, Kamila
Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaká je motivace pracovníků, jak podnik zajišťuje a podporuje motivaci pracovníků, a jak je hodnotí. Provedla jsem analýzu současného systému hodnocení pracovníků vzhledem k jejich motivaci. Pro analýzu jsem vytvořila dotazník na základě literárního přehledu. V závěrečné části jsem navrhla nový systém hodnocení pracovníků a plán profesního rozvoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 466 záznamů.   začátekpředchozí438 - 447dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.