Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí43 - 52další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tunel na trase rychlé železnice
Závacký, Martin ; Rupp, David (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Témou práce je vytvorenie koncepčnej štúdie tunela na plánovanej vysokorýchlostnej trati s výberom vhodného priečneho usporiadania a metódy razenia s ohľadom na miestne geologické pomery, taktiež návrh primárneho zabezpečenia a technologický postup výstavby.
Clusterové řešení OpenVPN pro bezvýpadkový provoz
Dokoupil, Jiří ; Kašpárek, Tomáš (oponent) ; Halfar, Patrik (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat možnosti běhu OpenVPN v clusteru a takové řešení implementovat. Nejprve se zabývá analýzou stávajících technologií, možnostmi přístupu k této problematice. Následně je pak rozvedeno navržené řešení, kde je následně popsána implementace. Nakonec jsou zhodnoceny dosažené výsledky, převážně formou testů implementovaného řešení.
Rekonstrukce železničního tunelu
Nekl, Jiří ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší rekonstrukci Domašovského železničního tunelu na traťovém úseku Olomouc – Krnov. Dokumentuje stav současné konstrukce, geotechnické podmínky lokality, uvádí možná řešení rekonstrukce. Samotný návrh je ověřen statickým výpočtem, a doplněn technickou zprávou a výkresovou dokumentací.
Městský okruh Blanka, tunel Královská obora - ražená část, stavebně technologická příprava stavby
Kobielusz, Petr ; Mohapl, Martin (oponent) ; Šlanhof, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je zpracovat stavebně technologickou přípravu stavby primárního ostění silničního tunelu, realizovaného v městské části Troja, hlavního města Prahy. Konkrétně se jedná o tunelovou část Královská obora, která bude součásti tunelového komplexu Blanka, jež bude po svém vybudování doplňovat již zprovozněnou část městského okruhu spolu s tunely Zlíchovským, Mrázovkou a Strahovským. Tato technologická příprava zahrnuje časové a finanční plány stavby a objektu, technologický předpis pro provádění primárního ostění tunelu, bezpečnostní, kontrolní a zkušební plány, environmentální plány, dále projekt zařízení staveniště, návrh hlavních stavebních strojů, položkový rozpočet severní tunelové trouby, koordinační situaci se širšími vztahy dopravních tras a technickou zprávu stavebně technologického projektu.
Stanovení obsahu platiny na území města Brna
Dvořák, Rostislav ; Řezáčová, Veronika (oponent) ; Komendová, Renata (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na stanovení platiny ve vzorcích silničního prachu a půd metodou atomové absorpční spektrometrie. V teoretické části jsou popsány základní fyzikální a chemické vlastnosti platiny, funkce platiny v automobilových konvertorech a její chování v životním prostředí. V experimentální části jsou shrnuty metody použité k rozkladům vzorků, zakoncentrování analytu a výsledky hlavních měření.
Město místo továrny
Vaculovičová, Vanda ; Sátora, Josef (oponent) ; Kopáčik, Gabriel (vedoucí práce)
Architektonicko-urbanistický návrh na přestavbu části Starého Brna (bývalého areálu firmy Kras a okolních ploch) vychází ze stávající struktury Starého Brna a principů kompaktního města (míchání funkcí > polyfunkční domy, vymezení soukromých a veřejných prostor,vyšší hustota zástavby …). Práce se skládá z více částí: urbanistické studie, návrhu dopravního řešení nábřeží Svratky a studie polyfunkčního bloku na nábřeží. Důležitá je idea zklidnění nábřeží Svratky (ukrytí dopravy do navrženého tunelu a tím zrušení bariéry mezi městem a řekou), díky které dojde k zatraktivnění lokality a vzniku prostoru pro sport, rekreaci a odpolední procházky. Na nábřeží stojí polyfunkční blok pod kterým společné podzemní garáže, které postaví silný investor/město. Po jejich dokončení bude pozemek nad garážemi rozdělen na několik parcel a ty budou dlouhodobě pronajmuty různým investorům, kteří si na nich postaví budovy podle svých potřeb. Na parcelách nad garážemi je možnost postupné výstavby. V projektu je zpracované jedna z možných variant. Jednotlivé budovy jsou řešeny v měřítku 1:200.
Aerodynamické tunely pro automobily
Gross, Arnold ; Vančura, Jan (oponent) ; Čavoj, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou aerodynamických tunelov pre automobily. Daná práca sa zaoberá základným rozdelením aerodynamických tunelov a popisom sekcií, z ktorých pozostáva. Následne sa zameriava na vybrané parametre, ktoré sú pri návrhu aerodynamických tunelov pre automobily najviac sledované a na príkladoch vysvetlené špecifické vybavenia tunelov pre zvýšenie efektivity a vyuţiteľnosti súčasných aerodynamických tunelov. Záverečná časť sa zaoberá príkladmi vybraných tunelov s uvedením základných parametrov.
Studium požární odolnosti betonů pro tunelová ostění
Ondryášová, Veronika ; Bodnárová, Lenka (oponent) ; Hubáček, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studiem požární odolnosti betonu pro tunelová ostění. Shrnuje problematiku dosavadních znalostí o odolnosti betonu v tunelech a zabývá se chováním jednotlivých částí betonu při vystavení vysokým teplotám. Dále je v práci popsáno zlepšení požární odolnosti pro výrobu betonu a také prevence před požárem.
Problematika betonů pro vodonepropustná betonová ostění tunelů
Dipold, Václav ; Brožovský, Jiří (oponent) ; Hubáček, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá shrnutím požadavků na vodonepropustná ostění tunelů. Poté se zaměřuje na parametry a požadavky na beton pro ostění. Důraz bude kladen jak požadavky na beton v čerstvém stavu, jako je například vývin hydratačního tepla, požadavky na teplotu betonu při ukládání, tak na požadavky na beton v ztvrdlém stavu, jako jsou například pevnostní charakteristiky, moduly pružnosti a objemové změny. Následně je probírána možnost využití samozhutnitelného betonu pro tento typ konstrukcí.
Vznik a vývoj staveb
MATĚJKA, Milan
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou stavebních slohů. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na historii staveb dávných kultur. Jednotlivé stavební slohy jsou řazeny chronologicky za sebou od minulosti do současnosti. Přechod mezi první a druhou částí je tvořen kapitolou o výstavbě metra v Praze a její porovnání s tunelem Blanka. Praktická část se zabývá skutečnou realizací tunelu Blanka. Jsou zde popsány jednotlivé kroky výstavby toho tunelu. Dále je zde přiložena projektová dokumentace a názorné fotografie. Rozvoj tunelů stojí na vrcholu zájmu dopravního stavitelství a je jen otázka času kdy budou podobné stavby realizované i v regionálních městech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí43 - 52další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.