Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 51 záznamů.  začátekpředchozí42 - 51  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internet Marketing of a Selected Company
Olejová, Jana ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This thesis targets on contemporary approaches and practices of the Internet marketing. The aim of the paper is selection and application of online communications tools that would enhance brand awareness of the selected company. By the examination of particular online marketing tools, the work proposes online communications mix of the company with the focus on social media and online advertising.
Návrh optimálního řešení pro zavedení elektronického obchodu v podniku
Polívka, Antonín ; Dítětová, Petra (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se pokusila analyzovat problémy spojené s návrhem internetového obchodování ve firmě a především obsahuje návrh zabývající se výběrem optimálního řešení pro zavedení elektronického obchodu v podniku.
Digitální diplomacie - komparace USA a Ruska
Seková, Jana ; Rolenc, Jan Martin (vedoucí práce) ; Peterková, Jana (oponent)
Mezinárodní vztahy jsou ovlivňovány vědeckým i technologickým pokrokem již od svého počátku. Významný vliv na podobu a vývoj diplomacie a mezinárodních vztahů má i nejnovější masmédium internet. Tyto změny se projevují především na podobě veřejné diplomacie, vedly dokonce až ke vzniku její nové formy digitální diplomacie. Vzhledem k aktuálnosti problematiky digitální diplomacie ovšem v současné době neexistuje jednotná definice tohoto pojmu. Objasnit, co to je digitální diplomacie a jaká jsou její specifika, je dílčím cílem této práce. Praktická část práce se zabývá digitální diplomacií Spojených států amerických v komparaci s digitální diplomacií Ruské federace. Cílem této práce je posoudit, zda v současné době existuje ruská digitální diplomacie a jaká jsou její specifika v porovnání se Spojenými státy
The Web 2.0 environment and its usage in business corporations
Kapusta, Matúš ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je uvést základní informace o prostředí Web 2.0 a jeho výhodách pro obchodní společnosti. V první části práce definuji prostředí Web 2.0 a klíčové rozdíly oproti prostředí Web 1.0. Dále popisuji konkrétní výhody, které mohou firmy získat implementací prvků prostředí Web 2.0 ve vztazích uvnitř firmy, ve vztazích k zákazníkům a ve vztazích k obchodním partnerům. Další část je již primárně orientována na sociální sítě a popisuji různé nástroje a techniky, pomocí kterých je možné analyzovat reklamní stránky na sociálních sítích. Přínos mé práce spočívá v praktické části, kde analyzuji konkrétní společnost a způsoby, jakými využívá sociální sítě. Po podrobné analýze pomocí vybraného nástroje navrhuji možná opatření, která by mohla současnou situaci zlepšit.
Internet a sociální sítě jako způsob trávení volného času u žáků 2. stupně ZŠ
KABÁTOVÁ, Eliška
Práce se zabývá problematikou trávení volného času u žáků na 2. stupni základních škol. Jejím cílem je zjistit, zda mají internet a sociální sítě zásadní vliv na způsob trávení volného času těchto žáků a zda si žáci uvědomují rizika spojená s užíváním internetu. První část práce je rozčleněna do kapitol, které se snaží objasnit oblast volného času, jeho funkce, determinanty a faktory ovlivňující způsob jeho trávení. Zároveň je zde podán přehled o sféře médií, internetu a sociálních sítí, které zásadním způsobem zasahují do života lidí. Druhá část práce je věnována dotazníkovému šetření provedenému mezi žáky 8. a 9. tříd na Základní škole Lhenice a mezi studenty tercie a kvarty na Gymnáziu Jírovcova v Českých Budějovicích. Výsledky výzkumu jsou prezentovány formou tabulek a grafů. Příloha práce obsahuje obrázky doplňující text teoretické části práce a také vzor dotazníku předloženého respondentům.
Prevence kyberšikany na základních školách v Příbrami
KOČOVÁ, Magdaléna
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou kyberšikany. V teoretické části, která je rozdělena do tří kapitol představuji klasickou šikanu a její stupně. Krátce charakterizuji povahové rysy agresora a oběti. Dále vysvětluji pojem kyberšikana a rozdíl mezi klasickou šikanou a kyberšikanou. Představuji prostředky, kterými se kyberšikana šíří. Pro představu jaké může mít ubližování ve virtuálním světě důsledky uvádím nejznámější případy kyberšikany ve světě a v České republice. Poslední kapitola teoretické části je věnována prevenci, kdy čtenářům vysvětluji druhy prevence. V praktické části popisuji výzkumné šetření, které jsem provedla na toto téma mezi metodiky prevence na příbramských základních školách a víceletých gymnázií. V závěru interpretuji výsledky tohoto šetření.
Informace o internetu a možnostech jeho využití ve volném čase zveřejněné v Lidových novinách v letech 2003 - 2011
SCHWARZOVÁ, Kateřina
Práce se zabývá tím, jaké se v Lidových novinách mezi roky 2003 až 2011 nachází texty, které nám předkládají informace o internetu využitelné ve volném čase. Jednotlivé vybrané texty jsou následně tříděny podle tří kritérií. Nejprve jsou řazeny dle tématu, o kterém píší, následně dle rubriky, ve které se v textu nachází a na závěr jsou zmíněny žurnalistické žánry, kterými jsou nejčastěji texty psány a jejich stručný popis. Všem dělením předchází objasnění problematiky volného času, která je pro tuto práci podstatná a dále pak vztah médií a volného času. Naznačeny zde jsou také funkce médií, ale i volného času. Graficky zde jsou také znázorněny nejčastější aktivity ve volném čase.
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Procházková, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá internetem jako prostředkem marketingové komunikace a propagace firem. Zahrnuje obecnou definici marketingové komunikace, integrované komunikace a online komunikace. Práce se také částečně věnuje významu internetu a jeho budoucnosti. Poskytuje přehled o aktuálním využití internetu jako média pro online prezentaci firem. Podrobněji se zabývá efektivní tvorbou webových stránek, grafickou a kontextovou reklamou, reklamou na sociálních sítích a online PR. Praktickou část tvoří popis využití internetu pro firemní propagaci a komunikaci u společnosti Clever Decision. Cílem této práce je zhodnocení internetu jako marketingového média, které se v současnosti stává stále oblíbenějším. Přínos pak tvoří doporučení pro společnost Clever Decision, která by měla zlepšit její internetovou prezentaci a zvýšit efektivnost marketingových aktivit.
Historické mapy dostupné na internetu
SCHMIED, Lukáš
S příchodem digitálních technologií, se kartografie hodně změnila. Dnešní mapy jsou obvykle vytvořené v digitální podobě, pomocí vektorového kreslení. Tyto údaje mohou dále být zveřejněny pomocí počítačových aplikací, nebo dále publikovány na internetu. Veškeré soubory mohou být snadno zobrazeny a později použity pro tvorbu a úpravu v aplikaci Geografické informační systémy.
Internet jako prostředek komunikace u adolescentů
LEMBERKOVÁ, Klára
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, k jakým činnostem využívají adolescenti služby Internetu. Teoretická část se nejdříve zabývá obdobím adolescence, jeho charakteristikou, osobností adolescenta a také aktivitami, kterým se adolescenti věnují v běžném dni. Dále se zabývá významem komunikace u adolescentů a nakonec popisuje téma Internet a s tím spojena specifika elektronické komunikace. Praktickou část charakterizuje výzkumná sonda ? dotazník, která se snaží zjistit, jak často a jakými aktivitami se adolescenti zabývají v prostředí Internetu. Výzkumem bylo zjištěno, že adolescenti tráví na Internetu v průměru 1 ? 3 hodiny denně. Nejčastější aktivitou bývá komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 51 záznamů.   začátekpředchozí42 - 51  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.