Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  začátekpředchozí41 - 46  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj reprezentace kriminality v českých tištěných médiích
Svobodová, Veronika ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Škodová, Markéta (oponent)
Diplomová práce "Vývoj reprezentace kriminality v českých tištěných médiích" se zabývá způsobem reprezentace trestné činnosti v českém tisku a jeho vývojem v letech 1995 až 2010. Zjišťuje, jak velký prostor je kriminalitě věnován, porovnává zastoupení domácích a zahraničních událostí, zjišťuje, jestli jsou mezi zkoumanými deníky nějaké odlišnosti. Dále analyzuje, jaká trestná činnost je nejčastěji medializována, zaměřuje se i na osobnost pachatele a oběti z genderového hlediska. Teoretická část pojednává o zločinu a deviantním chování a zabývá se jejich možnými příčinami. Dále obsahuje ústřední sociologická témata, jako jsou sociální normy, sociální kontrola a socializace. Také vychází z poznatků vědy, která se zločinem zabývá, kriminologie, zmiňuje její pojetí klasifikace kriminality a informace o výzkumech kriminality, pozastavuje se u problematiky statistických údajů.
Fotografie v tisku před volbami (PS PČR 2006, 2010)
Koubek, Filip ; Lábová, Alena (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent)
Rigorózní práce "Fotografie v tisku před volbami -(PS PČR 2006, 2010)" přináší analýzu obrazu politiků v pěti českých seriózních denících před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v letech 2006 a 2010. Rozbor využívá metody kvantitativní obsahové analýzy, sleduje vývoj témat, deníky a politické strany. Práce shrnuje základní aspekty fotografií před volbami v tisku. V práci naleznete přes 140 grafů, které přehledně prezentují závěry i víceúrovňových analýz. Analyzovanými deníky byly: Hospodářské noviny, Mladá fronta Dnes, Lidové noviny, Právo a Haló noviny. Šetření proběhlo pomocí statistických a analytických nástrojů SPSS PASW.
Politický marketing v předvolebním období
Baghdasarjan, Inesa ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Fleissner, Kamil (oponent)
Cílem diplomové práce je rozbor marketingových strategií strany ČSSD a hnutí ANO 2011 v krajských volbách 2016. Dále si práce klade za cíl analyzovat jejich mediální obraz ve vybraných ekonomicko-politických týdenících (Euro, Respekt, Týden). Na základě obsahové analýzy týdeníků a kvalitativních rozhovorů se pokusí zodpovědět na následující otázky: Jak se odlišovaly marketingové strategie ČSSD a ANO využívané v kampani před krajskými volbami 2016? Projevily se ve vybraných týdenících odlišnosti v interpretaci mediálního obrazu stran? Diplomová práce je strukturovaná do čtyř základních kapitol. První kapitola vymezuje základní terminologii týkající se politického marketingu. Druhá kapitola je věnována medializaci politiky a českým médiím. Ve třetí analyticko-empirické části jsou charakterizovány marketingové strategie jednotlivých stran. Poslední kapitola interpretuje výsledky obsahové analýzy.
Elektronická versus tištěná média ve volném čase mládeže
KUBOUŠKOVÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá vztahem mládeže k různým druhům médií v jejich volném čase. Nejprve popisuje média, jejich funkce, možný vliv na osobnost jedince, mediální gramotnost. Zabývá se členěním médií, více se zabývá médii masovými, elektronickými i tištěnými. Dále charakterizuje volný čas a období mládeže ve věku 15- 30 let. Studium literatury pak vedlo k otázkám pro kvalitativní výzkum, rozhovory byly vedeny s mládeží a pracovníky knihoven. Vybraná mládež ve svém volném čase více využívá elektronická média, často s tímto ale nejsou spokojeni, raději by se více věnovali knihám.
Analysis of Print Media and its Future Outlook
Naumkina, Anna ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu vývoje tiskových médií, a to na příkladu vybraných módních časopisů; práce se rovněž zaměřuje na mezinárodní strategie, které mohou vybrané magazíny aplikovat. Autorka zkoumá teoretické zázemí tiskových médií a mezinárodních marketingových strategií, jež následně což používá při analýze vybraných časopisů. Práce se skládá ze dvou hlavních částí: teoretické a empirické. Teoretická část obsahuje popis historie a vývoje tiskových médií, časopisů a mezinárodní marketingové komunikace, a to se zaměřením na oblast časopisů. Empirická část je věnována analýze vybraných časopisů a jejich mezinárodních strategií. Tato část se zaměřuje na tištěné a on-line verze časopisů, takže je lépe vidět vliv nových technologií na časopisy.
Mediální plánování (se zaměřením na plánování tiskových médií)
Vyskočilová, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Lašek, Ladislav (oponent)
Jedním z hlavních cílů této práce bylo blíže charakterizovat proces mediálního plánování a jeho organizaci, stanovit faktory ovlivňující tento proces a poznat specifika plánování tiskových médií. K tomu byla použita literatura týkající se daného tématu, dostupné analýzy mediálního trhu v ČR a také praktické zkušenosti pracovníka mediální agentury. Dalším důležitým cílem bylo navržení mediálního plánu společnosti Open University v České republice o.p.s. pro marketingovou kampaň jaro 2004. Z provedené analýzy vyplývá, že mediální plánování je velmi složitý proces zahrnující mnoho dílčích kroků. Východiskem je především důkladná analýza situace firmy a produktu. Následuje výběr vhodné mediální strategie a sestavení co nejefektivnějšího mediálního mixu. V rámci plánování tiskových médií je třeba vzít v úvahu faktory jako kreativní síla reklamy, její formát, časování kampaně a obsah sdělení. V praktické části práce byl navržen mediální plán Open University pro tisková a elektronická média, přičemž byla zvolena média nejvíce odpovídající cílové skupině studentů. Tento plán vychází z reálné situace firmy a je proto spolu s dalšími návrhy na změnu firemní komunikace v příštím období realizovatelný.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   začátekpředchozí41 - 46  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.