Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí41 - 45  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Potenciál animační společnosnosti Wintour s.r.l. na českém trhu
Čmelíková, Pavla ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tématem této práce je potenciál animační společnosti Wintour s.r.l. na českém trhu. Wintour s.r.l. je italská společnost předně se specializující na poskytování animačních služeb do turistických resortů. Cílem této práce je vyzkoumat, zda existuje možnost pro její působení i v České republice na základě zjištění do jaké míry je již animace v České republice rozvinutá. Teoretická část práce je pak zaměřena na hlubší objasnění funkce animace v cestovním ruchu a na popis společnosti Wintour s.r.l. včetně jejího marketingového mixu.
Reklama z pohledu českého daňového práva
Králová, Štěpánka ; Marková, Hana (vedoucí práce) ; Boháček, Martin (oponent)
Práce se věnuje analýze daňových dopadů reklamy. Reklama jako nástroj, jehož cílem je hledání zákazníků a podpora prodeje, může mít mnoho konkrétních forem. Autorka obecně definuje daňovou uznatelnost nákladů na reklamu při stanovení základu daně z příjmů a následně uvádí daňové souvislosti různých forem reklamy jak z pohledu daně z příjmů, tak i z pohledu DPH. Z daňového hlediska je důležité odlišení reklamy od reprezentace. Určitou výjimkou je bezplatné poskytování reklamních předmětů. Dále jsou odlišeny dary od sponzoringu, včetně uvedení jejich dopadů na straně jejich příjemců. Pozornost je věnována také daňovým souvislostem reklamy ve formě reklamních vzorků a ochutnávkových akcí, slev a věrnostních programů. Autorka se zaměřuje také na legislativní omezení marketingových soutěží. Dopady na dotčenou problematiku má také harmonizace v oblasti reklamy a daní v EU, z níž je následně odvozen možný budoucí vývoj této oblasti.
Využití animačních programů v cestovním ruchu
Kim, Zhanna ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Daná diplomová práce se zabývá problematikou využití animačních programů v cestovním ruchu. Věnuje se popisu animačních programů a procesu jejich realizace. Postupně jsou charakterizovány různé druhy animačních činností -- sportovní, kulturní a společenské, činnosti se zaměřením na děti a mládež, alternativní činnosti. Značná pozornost je věnována organizačním, ekonomickým, personálním aspektům animace.
Marketingová strategie mobilních operátorů v oblasti infotainmentu a entertainmentu
Urbánek, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mázl, Michal (oponent)
Práce se zaměřuje na specifický obor mobilní komunikace ? infotainment&entertainment (též contentové služby), který představuje informačně zábavné služby v mobilním telefonu ? a na marketingovou strategii, kterou mobilní operátor aplikuje v rámci těchto služeb. Strategie je analyzována z hlediska modelu 4P. ?Product? představuje detailní zmapování služeb, ?Price? nejen celu ale i spotřební rozhodování na trhu contentových služeb, ?Promotion? nejdůležitější nástroje komunikačního mixu, ?Place? souhrn činností, které vedou k tomu, že je konečnému zákazníkovi poskytnuto perfektní plnění. Důraz je kladen také na aplikaci efektivních postupů při organizaci činností a moderních technologií využívaných pro mobilní služby.
STUDIE ROZVOJE BROADBANDU V ČESKÉ REPUBLICE
Mohr, Tomáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Mastník, Miloš (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje širokopásmového připojení (broadbandu) k Internetu v České republice. Snaží se odpovědět na otázky nízké penetrace domácností Internetem u nás a překážek jejího rozvoje. Práce ve své úvodní části obsahuje analýzu v Česku nejrozšířenějších dostupných možností připojení k Internetu a jednotlivých nabízených služeb včetně formulace nutných podmínek na trhu pro rozvoj broadbandu v ČR. Na tuto analýzu navazuje kapitola trendů v oblasti broadbandu, tedy pohled na plány významných subjektů v Česku i ve světě, na současnou do jisté míry latentní poptávku po službách využívajících broadband infrastrukturu a projektované zákaznické potřeby. Z této analýzy vyplývají důležité závěry, které jsou následně využity pro formulaci doporučení v podobě klíčových faktorů úspěchu firem působících na broadband trhu. Další text práce se rovněž zabývá současným stavem GTS Novera a dívá se i na její veřejně dostupné plány dalšího rozvoje. Načerpané teoretické znalosti jsou následně použity ke zpracování samotného přínosu práce, jímž je case studie zasíťování modelového pražského sídliště broadband infrastrukturou a navržení reálného technicko-ekonomicko-obchodního modelu pro společnost GTS Novera k realizaci byznys plánu v těchto konkrétních podmínkách. Následně jsou tyto výsledky zasazeny do rámce studie návratnosti investice s návrhem nových služeb pro další rozvoj společnosti GTS Novera.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí41 - 45  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.