Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 421 záznamů.  začátekpředchozí407 - 416další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika prodeje produktů AIESEC na českém a zahraničním trhu
Kutáková, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kováříková, Lenka (oponent)
Práce pojednává o procesu obchodního jednání a problematice spojené s nabídkou produktů mezinárodní studentské organizace AIESEC, přičemž vychází z aktuální situace na českém trhu těchto produktů a srovnává problematiku prodeje se zahraničním trhem - Hongkongem. V úvodu práce je představena organizace AIESEC, a to jak obecně, tak v obou srovnávaných zemích, a její působení ve vztahu k firmám. Nastíněny jsou hlavní typy nabízených produktů s důrazem na produkty související s mezinárodními výměnnými stážemi, následuje srovnání české a hongkongské reality v oblasti nabízených služeb. Součástí práce je též charakteristika Hongkongu z hlediska geografického, politického, ekonomického a kulturního. Těžištěm práce je analýza prodejního procesu produktů AIESEC s průběžně uváděnými specifiky mezinárodního obchodního jednání v Hongkongu. Zpracována je zde oblast přípravy na jednání, dále používání prodejních materiálů, účastníci a místo jednání, jednotlivé fáze prodeje a pozornost je rovněž věnována strategickým a taktickým aspektům prodeje. V samostatné subkapitole jsou popsána též další možná specifika obchodního jednání v Hongkongu, se kterými se lze setkat v méně standardních situacích. V závěrečné části práce je uvedeno srovnání obou zemí, České republiky a Hongkongu, v oblasti prodeje produktů AIESEC - součástí této komparace je kvantitativní přehled realizovaných praxí, potenciál uplatnění zahraničních praktikantů v domácích firmách, řízení vztahů se zákazníky a kulturní odlišnosti. V závěru práce jsou tyto poznatky shrnuty ve formě SWOT analýzy.
Implementace nového software podporujícího řízení vztahů se zákazníky
Chuchvalcová, Eliška ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Horníková, Monika (oponent)
Cílem této práce je poskytnout manažerům komplexní metodiku pro implementaci softwaru, používaného pro podporu řízení vztahu se zákazníky. Protože se jedná o činnost prováděnou jen občas, je metodika založena na teoretických poznatcích projektového řízení, kterému je věnována první část práce. Zohledněna jsou specifika nadnárodní farmaceutické firmy, ale řada poznatků je využitelná i ve společnostech s jiným zaměřením a jiných oblastech používeného softwaru. Proto je značná pozornost věnována rozboru prostředí, ve kterém byla implementace prováděna. Vlastní implementace je popsána v kapitolách odpovídajících teoretickému základu a zpracovanému projektovému plánu jako hlavnímu dokumentu implementace. Popsány jsou praktické zkušenosti, které jsem jako manažer zodpovědný za provedení projektu získala. Během realizace projektu byla potvrzena řada teoretických poznatků i některé praktické manžerské zkušenosti, ať už pozitivní nebo negativní. Vzhledem k důležitosti a charakteru problematiky lze předpokládat, že obdobná činnost bude v budoucnu opakována. Práce dává návod, jak se na implementaci připravit.
Návrh interního CRM systému pro Memos Software, s.r.o.
Lalinský, Jan ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Volráb, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem interního CRM systému pro společnost Memos Software, který bude vycházet z již vyvinutého řešení. Je zapotřebí analyzovat firemní procesy a hlavní potřeby podniku a navrhnout takovou aplikaci, která by pokryla požadovanou funkcionalitu a pomohla obchodníkům podniku zkvalitnit jejich práci. Toto téma jsem si vybral proto, že ve jmenované firmě mám tento úkol přímo na starosti, takže se nebudu pokoušet navrhnout systém na papír, nicméně se budu opírat o praktické zkušenosti.
Metodika manažera IT při čerpání finačních zdrojů EU
Brotan, Daniel ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Ve vyspělých zemích je běžné, že firmy využívají veřejných podpor podnikání. Pomocí politiky finančních podpor se Evropská unie snaží o snižování rozdílů ve vyspělosti regionů. S novým programovacím obdobím se malým a středním podnikům v ČR otevřely větší možnosti čerpání finanční podpory ze strukturálních fondů na financování svých projektů, které by se jinak třeba ani nepodařilo realizovat. Cílem této diplomové práce je přiblížit koncept CRM, problematiku jeho financování ze strukturálních fondů, získání přehledu o programech, a zejména metodický postup jak získat podporu. Práce je rozčleněna do následujících sedmi kapitol. V úvodní kapitole je seznámení s tématem práce, zdůvodnění výběru tématu, definování cílů práce a omezení práce. Ve druhé kapitole je podána charakteristika CRM včetně situace na trhu, trendů a významu pro malé a střední podniky. Třetí kapitola se zabývá možnostmi spolufinancování z fondů EU. Další kapitola se soustředí na metodický postup spolufinancování z fondů EU a to včetně přípravy, záměru, žádostí, pokynů či hodnocení. Pátá kapitola detailně popisuje náležitosti projektu. V následující kapitole se nalézá anketa. Závěrečná kapitola shrnuje a hodnotí výsledky celé práce.
Využití CRM v obchodní společnosti
Nováková, Veronika ; Netolický, Michal (vedoucí práce) ; Baumruková, Martina (oponent)
Bakalářská práce v teoretické části vymezuje sytém Řízení vztahů se zákazníky, jeho historii a možné členění. V praktické části popisuje obchodní politiku společnosti IKEA s důrazem na vztah k zákazníkům. Pokračuje popisem interního systému pro Řízení vztahů se zákazníky, popisem komunikačních kanálů a klíčových modelů komunikace se zákazníkem. Práce je završena vlastní analýzou reálného využití interního systému CRM s následným návrhem možných zlepšení. Práce doporučuje prioritní zaměření na školení pracovníků a zmiňuje plánované zavedení nového interního systému.
Tvorba a implementace CRM ve firmě B:TECH, a.s.
Bittermann, Tomáš ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Práce upozorňuje na důležitost řízení vztahů se zákazníky v dnešní době. V teoretické práci se věnuji CRM, péči o klíčového zákazníka a metodám marketingového průzkumu. V práci popisuji vývoj CRM ve firmě B:TECH, ve které je zaváděn nový IS. Cílem práce je navrhnout změny v péči o klíčové zákazníky, navrhnout výběr databáze potencionálních klientů, vylepšit marketingovou kampaň či navrhnout akci pro klíčové zákazníky.
Hromadná kustomizace
Uchytil, Radek ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Dedouchová, Marcela (oponent) ; Heřman, Jan (oponent)
Práce systematicky prezentuje poznatky o hromadné kustomizaci. Zabývá se nejprve definicí termínu a obsahem pojmu. Následuje popis základních charakteristik hromadné kustomizace, strategie její aplikace, klíčové faktory úspěchu, problematika komplexity a především komunikace při hromadné kustomizaci výrobků. Hlavním cílem práce je prokázání vztahu mezi pomalým rozvojem hromadné kustomizace výrobků a současným stavem konfiguračních systémů. Práce za účelem naplnění hlavního cíle přináší analýzu konfiguračních systémů a prezentuje výsledky emipirického výzkumu padesáti českých konfigurátorů.
Systém péče o klíčové zákazníky ve firmě BAEST, a.s.
Čechová, Vendula ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Kulovaný, František (oponent)
Práce se zabývá specifickou součástí industriálního marketingu a jeho praktické aplikace ve strojírenské společnosti. Definuje odlišnosti marktingu na B2B trzích, hlavní teorie, týkající se řízení vztahů se zákazníky ? koncepty relationship marketingu, key account managementu, customer relationship marketingu a významu informací pro řízení vztahů se zákazníků. Na základě teoretických koncepcí jsou definovány hlavní prvky systému řízení zákazníků, jejichž přítomnost a kvalita je posuzována v praxi. V rámci ochrany citlivých údajů společnosti BAEST je zveřejněna pouze teoretická část práce.
Plánování a řízení projektů pro společnost CIRCON Circle Consulting, s. r. o.
Zapletalová, Pavla ; Fiala, Petr (vedoucí práce) ; Hankiewicz, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvoření reálného projektu s pomocí využití dvou softwarových produktů a jejich následné porovnání za použití metod vícekriteriálního hodnocení variant. Prvním softwarovým produktem je Microsoft Project. Tato aplikace je přímo určena pro plánování a řízení projektů a pro komunikaci s projektovým týmem. Druhým produktem je aplikace Microsoft Dynamics AX a v ní modul Projekt. Modul je určen pro řízení projektů, správu zdrojů, vytváření odhadů a prognóz, sledování rozpočtů a reálných výdajů na konkrétní projekt či časové plánování. Aplikace MS Dynamics AX je řešením pro plánování a řízení firemních zdrojů (ERP) a e-business, stejně tak i pro řízení vztahů se zákazníky, řízení výroby, řízení dodavatelského řetězce, fungování elektronického obchodu nebo finančního řízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 421 záznamů.   začátekpředchozí407 - 416další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.