Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Palivové články a automobil
Zlámal, Josef ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
V této práci je přiblížen historický vývoj palivového článku, popis jeho konstrukce a funkce, včetně porovnání výhod a nevýhod v současnosti nejčastěji používaných typů. Další část se věnuje problematice paliv pro palivové články, jejich výrobě, distribuci a skladování. Poslední kapitoly se věnují automobilu s palivovými články, projektům jednotlivých automobilek a vlastnímu hodnocení jednotlivých systémů palivových článků.
Snižování produkce škodlivin ve výfukových plynech moderních motorů
Matuška, Jaroslav ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na snižování produkce škodlivin ve výfukových plynech moderních spalovacích motorů. Popisuje dílčí sledované nežádoucí emise a legislativu, která reguluje jejich podíl ve výfukových plynech. Zabývá se jednotlivými metodami a možnostmi redukce obsahu škodlivin ve výfukových plynech a nastiňuje trendy a budoucnost v této oblasti inženýrství.
Palivové systémy zážehových motorů
Faiman, Jiří ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit přehled palivových systémů používaných u moderních zážehových motorů a popsání základních komponent těchto systémů. Dále bude popsána funkce jednotlivých těchto komponent a režimy provozu palivového systému při různých režimech provozu motoru. Nakonec budou charakterizovány vybrané motory s těmito systémy.
Emisní normy EURO 6
Velešík, Aleš ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na přiblížení problematiky emisní normy EURO 6. Nachází se zde obecný popis jednotlivých zkoušek, které musí výrobce absolvovat a úspěšně splnit, aby mohl vyrábět automobily na této emisní úrovni. Dále se zde nachází popis škodlivých látek produkovaných z výfukového systému automobilu a přehled používaných konstrukčních prvků k jejich redukci. V závěru je zamyšlení nad problematikou emisních norem a jejich neustálým zpřísňováním.
Plnění emisních norem Stage IV u traktorových motorů
Vít, Jakub ; Beran, Martin (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je objasnění principu funkce systému vstřikování močoviny a jeho instalace na vozidlo. V první části své práce se zabývám problematikou snižování škodlivin ve výfukových plynech a emisními normami, které limitují škodliviny ve výfukových plynech. Ve druhé části je vytvořen přehled značek traktorů na našem trhu a jejich rozdělení podle použitých systémů ke snižování škodlivin ve výfukových plynech u jejich modelových řad.
Systémy automobilní diagnostiky
Bůžek, Václav ; Beran, Martin (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce přináší přehled o současném stavu automobilní diagnostiky. Zaměřuje se na principy vnitřní i vnější diagnostiky a objasňuje čtenáři používané normy. Dále přibližuje základní používané palubní diagnostické systémy, včetně principů diagnostiky jejich součástí. Na prakticky provedeném měření, pomocí diagnostického softwaru SuperVag, práce ukazuje praktické možnosti a funkce dnešních diagnostických systémů.
Vliv jízdního režimu nákladního vozidla na spotřebu vodného roztoku močoviny v systému selektivní katalytické redukce
Marek, Vít
Tato diplomová práce s názvem Vliv jízdního režimu nákladního vozidla na spotřebu vodného roztoku močoviny v systému selektivní katalytické redukce popisuje různé jízdní režimy nákladního vozidla, při kterých docházelo k aktivaci dávkování vodného roztoku močoviny (AdBlue) do systému selektivní katalytické redukce. První polovina diplomové práce se věnuje teoretické části. Zde patří 4 kapitoly, které se věnují způsobu vzniku škodlivin spalovacího motoru, následkům škodlivin a legislativním předpisům. Dále jsou zde vysvětleny funkce a popisy konstrukčních prvků jednotlivých systémů redukce škodlivých složek výfukových plynů. Hlavní důraz je kladen zejména na selektivní katalytickou redukci. Další kapitoly se věnují metodice, kde jsou detailně popsány testovací postupy. Cílem této části diplomové práce je prezentovat chování systému selektivní katalytické redukce v závislosti na různých režimech nákladního vozidla.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.