Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí4 - 13dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové aktivity obchodního řetězce
Doležel, Jiří ; Burková, Pavlína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami obchodních řetězců v České republice. Vymezuje základní poznatky o obchodu, marketingu, marketingových komunikacích a základních metodách marketingového výzkumu. Dále se zabývá charakteristikou jednotlivých obchodních řetězců potravinového segmentu se zaměřením na moderní trh, z tradičního trhu se věnuje řetězci COOP. V praktické rovině práce zkoumá marketingové aktivity obchodních řetězců a vytipovává nejlepší příklady, hlouběji se zabývá analýzou marketingových aktivit COOPu na základě přístupu SWOT analýzy. Práce využívá také poznatky z dotazníkových šetření: prostřednictvím internetu a osobního dotazování mezi zákazníky COOPu. Vlastní návrhy obsahují doporučení marketingových aktivit uplatnitelných plošně pro všechny obchodní řetězce na trhu a dále pak konkrétně pro COOP.
Perspektiva maloobchodního prodeje obchodních řetězců s ohledem na právní úpravu ochrany spotřebitele
Remunda, Kamil
Tato diplomová práce hodnotí český maloobchodní trh s potravinami a přínos ochrany spotřebitele pro zákazníka s rozdělením na veřejnosprávní a soukromoprávní část. Důležitým tématem práce je efekt Zákona o významné tržní síle na maloobchodní subjekty. Část práce je věnována kritériu kvality potravin, které výrazně ovlivňují obchodní řetězce. Výsledky práce se prolínají se subjektivním hodnocením zákazníků, které byly získány z dotazníkového šetření se zaměřením na chování spotřebitele při nákupu potravin a na přínos ochrany spotřebitele pro zlepšení postavení zákazníka v nákupním procesu.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
BLAŽEK, Zdeněk
Bakalářská práce se zabývá postavením privátních značek obchodního řetězce Tesco. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají výrobky privátních značek Tesco v porovnání s výrobky ostatních značek. Dílčím cílem je na základě zjištěných poznatků navrhnout možná řešení pro zlepšení toho vnímání. Práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické, která zahrnuje literární rešerši a praktické, ve které je proveden vlastní výzkum. Literární rešerše podává čtenáři základní informace o tématu. V jednotlivých podkapitolách jsou vysvětleny pojmy související s prací. Nejprve jsou probrány značky obecně, poté podrobněji privátní značky, následně obchodní řetězce, a nakonec marketingový výzkum. V praktické části je proveden sběr dat, který probíhal formou online dotazníkového šetření a zúčastnilo se ho 219 respondentů. Na základě informací získaných dotazníkovým šetřením byla pro společnost Tesco navržena konkrétní doporučení, která mají za cíl zlepšit vnímání výrobků privátních značek.
Uplatnění informačních technologií v obchodě
NOVOTNÝ, Lukáš
Tato bakalářská práce analyzuje uplatnění informačních technologií a jejich využití ve vybraném obchodním řetězci. První část práce je věnována teoretickému výzkumu. Tato část popisuje různé druhy informačních technologií a jejich využití v maloobchodě. Tyto teoretické poznatky jsou dále aplikovány v praktické části práce. V praktické části je pomocí dotazníkové metody zjištěno, jak informační technologie ovlivňují zákazníky a jakým způsobem jsou tyto technologie využívány. Závěrečná část navrhuje vhodný způsob, jak zlepšit prodej a uspokojit zúčastněné strany.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
MIXAN, Radek
Bakalářská práce se zabývá postavením privátních značek v obchodním řetězci Lidl. V praktické části práce je realizován marketingový výzkum. Z dotazníkového šetření bylo zjištěno, jak zákazníci řetězce vnímají privátní značky. Práce popisuje, jaké jsou hlavní důvody spotřebitelů k nákupu výrobků pod privátní značkou, jak hodnotí jejich kvalitu a jak je srovnávají s výrobky klasických značek. Bylo také zjištěno, které privátní značky řetězce jsou zákazníky nejvíce preferované. Na základě získaných informací z dotazníkového šetření byla navržena doporučení pro další rozvoj privátních značek v řetězci Lidl.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
ŠEFČÍKOVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce se zabývá privátními značkami obchodního řetězce Albert. Hlavním cílem této práce je zjistit jejich postavení na trhu z pohledu spotřebitele. Dalším cílem je zjistit informovanost zákazníků ohledně privátních značek. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na problematiku značek, zejména těch privátních. Praktická část využívá marketingový výzkum, který je veden elektronickou formou. Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení, zda spotřebitelé upřednostňují privátní značky oproti komerčním značkám, zda znají kvalitu privátních značek. Pomocí těchto dat jsou následně vytvořena doporučení, která by pomohla ke zvýšení prodejů daných privátních značek a lepší informovanost zákazníků.
Privátní značka a chování spotřebitele
Bařinová, Jaroslava
Bakalářská práce se zabývá privátní značkou a chováním spotřebitele. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení loajality a prodeje privátních značek vybrané společnosti. Dílčím cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele na trhu privátních značek a určit jejich preference a postoje. Literární rešerše popisuje danou problematiku a tvoří ucelený přehled z oblasti chování spotřebitele, marketingové komunikace, značek a privátních značek. Vlastní práce se věnuje analýze na trhu privátních značek a primární data byly zjištěny z dotazníkového šetření provedeného na území České republiky v období leden až březen 2019. V závěru práce byla vypracována doporučení a návrhy, které slouží k naplnění cílů bakalářské práce.
Péče o zaměstnance v obchodních řetězcích
Kedroň, Martin
Cílem práce je navrhnout doporučení obchodním řetězcům v České re-publice, jaké zaměstnanecké výhody by měli poskytovat svým zaměstnancům. Pomocí dotazníkového šetření v pěti vybraných obchodních řetězcích bude zjištěno, jaké benefity zaměstnanci postrádají a navrhnout obecné portfolio be-nefitů v obchodním řetězci. Budou porovnány současné poskytované benefity mezi analyzovanými obchodními řetězci, a na základě výsledků, sestaveno doporučení, které benefity by měl obchodní řetězec poskytovat svým pracov-níkům. Navrhované benefity budou hodnoceny z nákladového hlediska a znázorněny na modelovém zaměstnanci obchodního řetězce.
Virtuální obraz českých obchodních řetězců na sociálních sítích
Krokosch, Michal ; Jelínek, Ivan (vedoucí práce) ; Oškera, Radek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá virtuálním obrazem obchodních řetězců v České republice za použití analýzy jejich profilů na sociálních sítích, v tomto případě na Facebooku. Cílem práce je odpovědět na otázky týkající se daných obchodních řetězců, které by mohly být využity například v marketingových odděleních řetězců pro kvalifikované měření dopadů marketingových kampaní a sledování tzv. voice of the customer. Mezi typické případy užití datové analýzy patří otázky aktuálního charakteru týkající se například současných mediálních kauz a jejich dopadu na image obchodních řetězců (tzv. reputační riziko), ale také dlouhodobá otázka, který z řetězců je mezi uživateli nejpopulárnější na základě různých metrik, jakými jsou počet fanoušků či analýza sentimentu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická objasňuje základní pojmy jako sociální síť, proč je nutné je analyzovat, ale také co jsou to obchodní řetězce a proč jsou v současnosti mezi spotřebiteli tak populární. V praktické části je pak vypracována případová studie. Je vysvětlen postup stahování dat z Facebooku a jejich následné analýzy a jsou v ní představeny výsledky této analýzy spolu s jejich interpretací. Přínos práce může být jak pro obchodní řetězce, které na jejím základě mohou upravit svou strategii při jednání se zákazníky, tak pro samotné zákazníky, kteří naopak mohou kvůli komunikaci řetězce na sociálních sítích změnit své preference ve volbě nakupování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí4 - 13dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.