Název:
Privátní značka a chování spotřebitele
Autoři:
Bařinová, Jaroslava Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá privátní značkou a chováním spotřebitele. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení loajality a prodeje privátních značek vybrané společnosti. Dílčím cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele na trhu privátních značek a určit jejich preference a postoje. Literární rešerše popisuje danou problematiku a tvoří ucelený přehled z oblasti chování spotřebitele, marketingové komunikace, značek a privátních značek. Vlastní práce se věnuje analýze na trhu privátních značek a primární data byly zjištěny z dotazníkového šetření provedeného na území České republiky v období leden až březen 2019. V závěru práce byla vypracována doporučení a návrhy, které slouží k naplnění cílů bakalářské práce.The bachelor thesis deals with private label and consumer behaviour. The aim of this thesis is to propose measures to increase loyalty and sale private brands of the selected company. The partial goal is to identify factors that affect consumers in the private label market and determine their preferences and attitudes. Literary research describes the issue and forms a comprehensive overview of brands, marketing communication, private brands and consumer behaviour. The thesis deals with the analysis on the private label market and the primary data were obtained from a questionnaire survey carried out in the Czech Republic in the period from January to March 2019. In the conclusion of the thesis, recommendations and suggestions were made to serve the objectives of the bachelor thesis.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; Faktory; obchodní řetězec; privátní značka; spotřebitel