Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 385 záznamů.  začátekpředchozí375 - 384další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Integrující a integrované já
Macek, Petr
Studie se zabývá integrativními možnostmi já na různých úrovních. Jednak jde o integraci různých elementů jáské zkušenosti do smysluplného celku, obrazu sebe sama, dále jde o integrační úlohu já v rámci osobnosti. Zde se uplatňuje pojem identita. Důleežitost identity je prezentována v kontextu postmoderního uvažování.
Analýza možností a podmínek rozvoje týmové práce
Tomanová, Monika ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Bedrnová, Daniela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem týmové spolupráce. Uvádí možnosti a podmínky, bez kterých se efektivní týmová práce neobejde. Zabývá se též osobnostním profilem pracovníků v týmu a týmovými rolemi. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na neziskovou organizaci, kde se šetří efektivnost zde fungující týmové práce.
Systémové myšlení v typologii profese informačního manažera
Sršňová, Zdeňka ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Bednářová, Eva (oponent)
Cílem práce bylo vytvořit typologii profese informačního manažera a na základě této typologie navrhnout vhodný dotazník pro výběrové řízení. Ve své práci kombinuji své teoretické znalosti ze studijního oboru informační management a z oboru vedlejší specializace psychologie a sociologie řízení.
Význam kvality osobnosti manažerů na prosperitu firmy
Foltýnová, Renata ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Hejkal, Tomáš (oponent)
Tato práce popisuje kvality a nedostatky manažerů úspěšné a nyní krachující české elektro-montážní firmy. Obsahuje teoretické poznatky, analýzu zkoumaného souboru, vyhodnocení a doporučení každému manažerovi. Model efektivního manažera je rozdělen do 4 částí: Osobnost, sebeřízení, manažer a tým, vedení lidí. Na závěr se v práci čtenář může dovědět něco nového na základě srovnání manažerů v manažerské mřížce GRID a podrobný popis výsledků z mřížky. Dále doporučení firmě jako celku, aby se nedostala do nesnází a dále mohla růst.
Zapojení celebrit v reklamě
Vopasek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce analyzuje rozdíly v postojích a vnímání reklamy se známou osobností lidmi s vyšším zájmem o svět známých osobností a bulvár. Dále se zabývá vhodností a účinností zapojení známých osobností v reklamě. Dále obsahuje porovnání zapojení celebrit v reklamě formou doporučení (testimonialu) vs. hraní role. V práci je rovněž uvedeno srovnání 18 známých osobností popuární kultury pomocí metody BAV.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 385 záznamů.   začátekpředchozí375 - 384další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.