Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Gaze Gestures in Interaction with Problem-Solving
Vrzáková, Hana ; Herout, Adam (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
This MSc Thesis was performewd duding a study stay at the University of Eastern, Finland. This thesis is focused on employing analysis of eye movements as description of human intents. Eye movements a pupil dilation during problem solving game 8Puzzle were extracted and classified in parallel with performed button presses, which expressed user's desires to move A selected puzzle tile. The extracted sequences represented involuntary behaviour of the eye, so-called gaze gesture, and also a source for feature vectors. Extracted eye movement features expressed intentional and non-intentional gaze gestures. In addition, pupil dilations were employed as source of information distinguishing between desired and unwanted interaction with problem. This machine learning task consisted of binary classification using a predictive model based on support vector machines with an RBF kernel. Effect of normalization type was also examined to reveal how various approaches influence overall classification performance. The results were measured using Area under the Curve. Findings revealed significantly better performance in classification of features based on fixation and saccades while performance of pupillary responses were at the level of random classifier. However, the findings encourage for further studies of the relationship between intentional and non-intentional eye movements, even though their use in real time classification still would not be 100% reliable.
Event Fixation Related Potential During Visual Emotion Stimulation
Mičánková, Veronika ; Lamoš, Martin (oponent) ; Potočňák, Tomáš (vedoucí práce)
This diploma thesis is a part of a ongoing research project concerning new joint technique of eye fixations and EEG. The goal of this work is to find and analyze a connection between eye fixation in a face expressing an emotion (static or dynamic). For this study certain software developments need to be done to adjust fixation data in Matlab and connect them to EEG signals with newly created markers. Based on the obtained information on fixations, EEG data are processed in BrainVision Analyzer and segmented to obtain ERPs and EfRPs for each stimuli.
Systém pro sledování pohybu očí
Vojtíšek, Jiří ; Kolář, Radim (oponent) ; Čmiel, Vratislav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá systémy pro sledování očí a možností využití sledování očí k ovládání různých periferií. V teoretické části je rozebrána fyziologie lidského oka, typy systémů a metody sledování očí. Na základě prostudování metod zpracování a analýzy obrazu v programovém prostředí LabVIEW a jeho systému IMAQ Vision byl realizován optický systému pro sledování pohybu očí. Vytvořený program slouží k online i offline registraci místa pohledu a záznamu trajektorie.
Aplikace principů pozornosti v online prostředí
Suchý, Miroslav ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Endlar, Lewis (oponent)
Pozornost je v dnešní době nedostatkovým zdrojem, který je z fyziologické podstaty lidského mozku do určité míry omezený. Přebytek informací, který na člověka působí, když tyto informace vstřebává, způsobuje nepoměr mezi informacemi, které jsou neomezené a stále exponenciálně vzrůstají, a pozorností člověka, která je používána při zpracování těchto informací. Z pohledu Ekonomie pozornosti existují principy pozornosti, které vysvětlují, jak pozornost opravdu funguje. Tato práce si klade za cíl ověřit tyto principy pozornosti v elektronickém prostředí na základě měření očních pohybů vzorku testovaných účastníků při plnění navrhnutých úkolů na vybrané internetové stránce. Pomocí technologie zvané eye-tracking jsou nasbírána podpůrná data o použité pozornosti v kontextu provedených úkolů na internetové stránce. Tyto data jsou podrobena analýze a porovnána s principy pozornosti. Z analýzy testovaného vzorku uživatelů webové stránky je prokázáno, že principy pozornosti opravdu korespondují s naměřenou pozorností. Analýza také odhalila zřejmý vztah mezi různým množstvím naměřené pozornosti uživatelů a následným chováním, které bylo téměř identické u většiny pozorovaných uživatelů. Tato zjištění vedla k doporučení respektovat principy pozornosti při návrhu veškerého prostoru v online prostředí, čímž by se mělo zabránit hlavnímu zkoumanému problému, přebytku informací a nedostatečné kapacitě pozornosti uživatelů v online prostředí.
Návrhy na zlepšení user experience webové prezentace města Brna - GOtoBRNO.cz
Remetei, Dominik
Bakalářská práce je věnována testování user experience webové prezentace města Brno - GOtoBRNO.cz. Zahrnuje uvedení do problematiky user experience, webdesignu, webové optimalizace, eye trackingu, webdesignu a marketingu destinace. Součástí práce je také výzkum využívající technologii eye trackingu. Scénář prováděného experimentu byl sestaven na základě konzultace s členy týmu eye trackingové laboratoře Mendelovy univerzity v Brně, tvůrci a správci webu (Zaměstnanci TIC Brno), vlastního uvážení a znalostí získaných z příslušné literatury. Veškerá získaná data a závěry učiněné na základě těchto dat, by měly být chápány jako doporučení a jejich použití ponechávám na úsudku
Úloha obalů při nákupu produktů na trhu s čajem
Balcárková, Aneta
Diplomová práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování s důrazem na úlohou obalu na trhu s čajem pro osoby ve věku 20-30 let v českém prostředí. Využívá se zde metody hloubkového rozhovoru a doplňující eye trackingové technologie. Práce si klade za cíl sestavit model chování spotřebitele, k jehož dosažení vedou dílčí cíle v práci kladené. Výsledky také poskytují doporučení pro dané odvětví.
Atraktivita layoutu časopisů ve vztahu k nákupnímu chováním
Lukasová, Martina
Tato diplomová práce je věnována grafickým prvků na titulních stránkách časopisů a jejich vlivu na nákupní rozhodovací proces potřebitele. Znalosti a současné přístupy k této problematice jsou sepsány v části s názvem Literární rešerše. Pomocí výzkumu, jenž se uskutečnil na studentech Mendelovy univerzity v Brně ve věku 19 až 26 let, byla sepsána doporučení pro použití barev, fotografií a kreseb, velikostí titulků či oznámení o dárcích zdarma na obálkách magazínů. Byly použity dvě metody kvalitativního výzkumu, a to eye tracking (technologie zaznamenávající pohyb očí) a hloubkový rozhovor. Shrnutí dosažených výsledků je uvedeno ve Vlastní práci.
Využití neuromarketingu při analýze reklamní kampaně v segmentu mobilních operátorů
Výletová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vysekalová, Jitka (oponent)
Diplomová práce se věnuje u nás novému pojmu neuromarketing a jeho specifické aplikaci v kvalitativním marketingovém výzkumu. V teoretické části si osvětlíme pojmy marketing, marketingový výzkum, budeme se do hloubky věnovat neuromarketingu. V aplikační části si představíme společnost Vodafone, jejíž reklamní kampaň budeme analyzovat z několika pohledů. Jako první analyzujeme reklamní kampaň tohoto telefonního operátora pomocí emocionální a racionální hodnoty kampaně a podle prvků, které v kampani budí pozornost. Budeme také analyzovat motivační hodnotu kampaně. V další části provedeme kvantitativní dotazníkové šetření a jeho výsledky porovnáme s výstupy z oční kamery od agentury Millward Brown, která se věnuje také neuromarketingovému výzkumu.
Optimalizace procesu náboru žadatelů o spotřebitelský úvěr - případová studie
Moudrý, Vojtěch ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Střížová, Vlasta (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu online procesu žádosti o spotřebitelský úvěr, jeho problematická místa a následné vytvoření sady doporučení, která povedou k uživatelsky přívětivějšímu prostředí. V teoretické části je rozebrána otázka týkající se spotřebitelských úvěrů. Dále jsou objasněna témata z oblasti uživatelského testování a použitelnosti. V neposlední řadě je věnována pozornost metodám výzkumu. Praktická část práce je zaměřena na tvorbu obecného simulačního modelu vycházejícího z úvodní analýzy. Pomocí modelu jsou za použití kombinace vybraných metod odhalena kritická místa vyskytující se u většiny testovaných účastníků. Na základě výsledků uživatelského testování jsou navržena doporučení, sloužící k odstranění těchto problémů. S ohledem na jejich platnost je upravený model podroben opětovnému testování. Jedinečnost této práce spočívá především v použití kromě jiných metod i techniky pozorování prostřednictvím oční kamery.
Tvorba uživatelsky přívětivého webu (UX)
Knopp, Filip ; Borovcová, Anna (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá postupem tvorby uživatelsky přívětivého webu. Nepojednává přímo o webových technologiích, ale zaměřuje se na proces přípravy a návrhu webu, který bude po implementaci odpovídat potřebám uživatelům a požadavkům byznysu. Pro uživatele bude takový web snadno pochopitelný, použitelný a užitečný. Efektivně uživatelům umožní plnit potřebné cíle a z jeho používání si odnesou pozitivní uživatelský prožitek. Pro zasazení postupu do určitého kontextu je definována oblast User Experience (UX) a související disciplíny, které ji zásadně ovlivňují a formují. Postup tvorby uživatelsky přívětivého webu je v závěru práce prakticky demonstrován formou případové studie o redesignu webových stránek společnosti VINICARS s.r.o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.