Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 414 záznamů.  začátekpředchozí346 - 355dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán
Talaš, Radek ; Musil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu, který se bude zabývat možnostmi vstupu na současný trh stravenek v České republice. Pro vstup na tento trh by měla posloužit nová forma stravenky - elektronická stravenka.
Návrh podnikatelského záměru
Král, Michal ; Karasová, Pavlína (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh podnikatelského záměru pro novou stavební společnost, která se bude zabývat komplexní dodávkou a montáží speciálních provětrávaných fasád. Cílem práce je komplexně analyzovat aktuální situaci v úzkém sektoru stavebnictví a na základě těchto informací posléze sestavit podnikatelský záměr.
Založení malého podniku, jeho podnikatelský záměr
Vávrová, Lenka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na založení restaurace. Teoretická část práce popisuje předpoklady pro dobře vypracovaný podnikatelský plán. V praktické části je provedena SWOT analýza, analýza vnějšího okolí a finanční zajištění podnikatelské činnosti. Na závěr je navržen plán strategie rozvoje podniku a zhodnocení jeho přínosů.
Vstup internetového obchodu na trh
Jurák, Adam ; Mech, Josef (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá především analýzou současného stavu společnosti a získáním potřebných podkladů pro rozhodování o vstupu na trh s jízdními koly. Značná část praktické části práce je zaměřená na analýzu trhu s cyklistickým zbožím a potenciální konkurenci. V závěru se práce věnuje návrhu marketingové strategie a provedenému dotazníkovému šetření.
Strategy of Penetration on the Czech Market
Krčmárik, Branislav ; Časnocha, Oliver (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the analysis of current situation at the Czech software products market. These products refer to the valuation of construction works. The possibilities of penetrating the Czech market are based on market analysis. The market analysis data were obtained from primary and secondary sources.
Podnikatelský záměr
Sieczka, Pavel ; Černá, Tereza (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává problematiku nedostatečného využití stávajících prostor pro firemní aktivity s možností využití těchto prostor pro rozšíření poskytovaných služeb. Cílem práce je nalézt vhodné uplatnění nadbytečných prostor buď rozšířením poskytovaných služeb v současnosti nebo nalézt uplatnění těchto prostor pro zcela nové firemní činnosti.
Návrh strategie rozvoje obchodních aktivit firmy v rámci evropského vnitřního trhu.
Heřmanová, Martina ; Pechánek, Adam (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Stále více podniků se musí postavit výzvám mezinárodních trhů. Rozvoj hospodářství se v mnoha odvětvích už nedá zastavit. Pro trvalou existenci a úspěch podniku na trhu už není dostačující se pouze koncentrovat na národní trh. Jestliže společnost chce vstoupit na mezinárodní trh, je nutné zajistit zpracování vhodných analýz. Vstup na mezinárodní trh přináší jak nové podnikatelské příležitosti, tak i hrozby vyspělého trhu. Předložená diplomová práce pojednává o dílčích funkcích - plánování, kontrole, organizaci a řízení lidských zdrojů.
Podnikatelský záměr - vybudování mycí linky automobilů
Liptáková, Kateřina ; Čada, Jan (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vybudování mycí linky automobilů při čerpací stanici s použitím střednědobého investičního úvěru na čtyři roky. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Zpracovaný podnikatelský záměr vychází z reálných údajů, snaží se co nejvěrněji modelovat danou situaci a zohlědńuje podmínky na trhu. Podrobně popisuje průzkum a analýzu trhu, identifikuje hlavní konkurenty a zkoumá finanční složky celého projektu.
Marketingový plán pro MORAVOSTAV Brno, a.s.
Kopecká, Lucie ; Hryciow, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu ve společnosti MORAVOSTAV Brno, a.s. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje charakteristika dané firmy a vypracování analýz současného stavu společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na rok 2009.
Analýza proveditelnosti projektu centra pro ženy
Nádvorníková, Johana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Před začátkem podnikání je dobré si ověřit životaschopnost nápadu a jeho potenciální úspěch či neúspěch. Proto je cílem této práce zpracovat analýzu proveditelnosti centra pro ženy a na základě jejího výsledku případně doporučit pokročení k podnikatelskému plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 414 záznamů.   začátekpředchozí346 - 355dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.