Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 377 záznamů.  začátekpředchozí345 - 354dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Audit webových stránek internetových obchodů deskových her
Dvořák, Jaroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou auditu webových stránek vybraných internetových obchodů deskových her. V dnešní době existuje veliké množství webo-vých prezentací různé kvality, a tak je nutno mezi nimi vybírat. S vývojem internetu se dostáváme od kladení důrazu na kvantitu k vyzdvihování kvality. S tímto faktem při-chází oblast auditu webových stránek. První část práce se zabývá teoretickými výcho-disky auditu webových stránek v jednotlivých oblastech. Druhá část obsahuje nejdříve představení trhu deskových her a jeho cílové skupiny. Z první teoretické části jsou ná-sledně vytvořeny hodnotící kritéria pro audit sedmi vybraných stránek internetových obchodů deskových her. Tento audit je v další kapitole vyhodnocen, z čehož pak vychá-zí závěr práce v podobě doporučení pro změny ke zvýšení konkurenceschopnosti jed-notlivých e-shopů.
Online shopping behaviour of mothers
Karaffa, Matúš ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je objevit v nákupním chování matek na internetu společné vzorce chování a na základě těchto vzorců vytvořit soubor doporučení pro internetové obchodníky, kterých cílová skupina zákazníků jsou matky. Výzkum bude probíhat metodou anonymního pozorování návštevníků internetového obchodu s dětskou výživou a plenami www.feedo.cz, kterého je autor diplomové práce majitelem. Před samotným započetím výzkumu budou staveny hypotézy, které budou v průběhu výzkumu dokazované. Na základé těchto hypotéz budou vhodně nastavené vybrané sfotwarové nástroje, které umožní sběr potřebných dat o chování uživatelů. Cíl diplomové práce bude dosažen analýzou nasbíraných údajů a potvrzením či vyvrátením stanovených hypotéz. Na základě výsledků analýz budou stanoveny konkrétní doporučení pro internetové obchodníky. Vlastný přínos práce bude spočívat ve stanovení zkoumaných hypotéz na základě skutečných prelbémů, ve sběru reálnych údajů o chování návštevníků fungujícího internetového obchodu zaměřeného na matky, ve správnem nastavení softwarových nástrojů, vyhodnocení naměřených výsledku a formulování doporučení pro obchodníky.
Implementace internetového obchodu pro začínajícího prodejce
Krotký, Vojtěch ; Mészáros, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Práce se věnuje problematice založení internetového obchodu a tématům s tím souvisejícím. Představuje komplexně hlavní aspekty, nutné k založení a provozování internetového obchodu. Práce obsahuje teoretické části i praktické informace, rady a poznatky z různých zdrojů. Je obsažena příprava obchodu, technické řešení, marketing a úspěšný provoz, včetně platebních a doručovacích metod. V poslední části, je představen záznam z jednání s dodavateli technického řešení a ukázka vytvoření jednoduchého internetového obchodu.
Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Shubik, Elena ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato diplomní práce je zaměřena na internetové nakupování, internetový marketing a marketingový potenciál sociálních médií. Na příkladu skutečného začínajícího internetového obchodu Didogo Group s.r.o. si klade za cíl poukázat na různé možnosti jak zlepšit viditelnost a povědomí o malé firmě implementací rozličných nástrojů internetového marketingu. Největší důraz je zde kladen na sociální sítě a jejich využití pro marketing a reklamu. Po obecném teoretickém a faktickém úvodu do problematiky internetového nakupovaní ve světě a v České republice, detailním popisu různých internetových marketingových nástrojů a sociálních sítí, práce analyzuje stávající situaci firmy Didogo Group s.r.o. a jí dosud využitých marketingových nástrojů, přičemž posléze nabízí seznam doporučení pro budoucí marketingovou strategii této firmy. Diplomní práce pozůstává z 79 stránek, obsahuje 10 grafů a tabulek, a 7 příloh.
Analýza specializovaného internetového obchodu
JAROŠ, Dalibor
Tato práce analyzuje specializovaný internetový obchod, jeho přípravu po stránce technické i obchodní, jeho vstup na trh, první marketingové aktivity, jejich korekce a zhodnocuje celkovou ekonomickou stránku projektu.
Internetový marketing
ČERNÁ, Jana
Tématem diplomové práce je "Internetový marketing". Cílem práce je analyzovat současné využívané nástroje internetového marketingu ve vybraném internetovém obchodě. Na základě analýzy jsem poté navrhla vhodná řešení na zvýšení efektivity internetového marketingu. Analýzu jsem provedla v internetovém obchodě levne-boty.cz, který se zabývá prodejem obuvi na sport a volný čas. V teoretické části se zabývám marketingem a jeho vztahem k internetu, internetovým marketingem a jeho nástroji, které tvoří marketingový a komunikační mix. Dále jsem popsala legislativu upravující fungování internetového obchodu. V praktické části jsem provedla analýzy internetového obchodu levne-boty.cz. Popsala jsem zde společnost a její fungování, cílovou skupinu zákazníků, konkurenci, marketingový mix, reklamu a public relations, návštěvnost atd. Také jsem vyhodnotila návratnosti investic do konkrétní reklamní kampaně.
Spotřebitelské smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu
DONÁTOVÁ, Petra
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním české a slovenské legislativy upravující problematiku internetových obchodů. Práce dále popisuje nejčastější problémy, které vznikají při této formě nákupu a prodeje se zaměřením na ochranu spotřebitele. Teoretickou část doplňuje část praktická v podobě výzkumu, který byl proveden jak na straně spotřebitelů, tak na straně internetových obchodů s cílem analyzovat již zmiňované problémy. Na základě výsledků výzkumu byly vyvozeny závěry a doporučení pro zlepšení současného stavu v oblasti internetových obchodů.
Právní aspekty internetových obchodů v oblasti cestovního ruchu.
DONÁTOVÁ, Petra
Bakalářská práce je zaměřená na trh internetových obchodů v oblasti cestovního ruchu, a to jak ze strany online podnikatelů tak ze strany zákazníků internetových obchodů. Byl proveden výzkum zaměřený na spokojenost podnikatelů se současnou legislativou, plnění zákonných povinností ze strany online obchodů a také bylo zjišťováno, zda by prodejci uvítali zákon zaměřený na internetové podnikání jako takové. Na druhé straně byl proveden výzkum u zákazníků, u kterých bylo zjišťováno jaké mají zkušenosti s online obchody, jak dokonale znají svá práva a jaká je jejich důvěra v tuto formu nakupování zboží a služeb.
Využití marketingových nástrojů v elekronickém obchodě e-profess.cz
PAPEŽ, Vladimír
Předmětem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení, která by zefektivnila chod internetového obchodu společnosti Profess Consulting s.r.o. Tato zlepšení vycházela z analýzy současného stavu využívání marketingových nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce. Analýza současného stavu využívání marketingových nástrojů byla provedena na základě studia odborné literatury, kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Z výsledku analýzy byla společnosti navrhnuta doporučení, která spočívala v zjednodušení provozu tohoto internetového obchodu a vytvoření dobrého jména společnosti.
Posílení efektivity projektu internetového obchodu
NOVOTNÁ, Renata
Cílem této diplomové práce je posílení konkurenceschopnosti firmy iProdukční s.r.o prostřednictvím aplikace marketingových strategií a prezentace výsledků přizpůsobením webových stránek. Firma provozuje interaktivní portál aukce.mimiweb.cz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 377 záznamů.   začátekpředchozí345 - 354dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.