Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Teorie, problematika a praxe koučinku jako metody rozvoje manažerů v České republice
Bartošíková, Andrea ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Dobeš, Richard (oponent)
Cílem moderních společností je zaměstnávat především kvalitní zaměstnance. Management společnosti by měl mít stále na paměti, že jakákoliv investice do vzdělávání zaměstnanců podporuje růst podniku a dosažení vytyčených strategických cílů. Jestliže management využívá koučink, měl by také být schopen kladně podpořit osobní rozvoj svých zaměstnanců. Nalezení správné cesty k osobnímu rozvoji znamená být ve své práci nejenom kvalitní ale také motivovaný, schopný a loajální. Autorka v práci aplikuje inovativní pohled ve formě vlastních zkušeností z pracovního i osobního života a vytváří tak zajímavou myšlenku aplikace koučinku jako vzájemně prospěšného win x win vztahu zaměstnance a managementu. Práce je podložena odbornými zkušenostmi špičkové a renomované koučinkové společnosti Krauthammer Czech republic, s.r.o., jejich projektem Krauthammer Observatory 2009 a dále o vlastní rozsáhlý průzkum, kterým autorka poukazuje na aktuální stav koučinku v České republice za rok 2010. Práce je systematicky členěna a je tak vhodným nástrojem pro poznání jaký je koučink, a který koučink je kvalitní.
Interní vzdělávání pracovníků ve společnosti ADP Employer Services Česká republika, a.s.
Kovářčíková, Dana ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se podrobněji zabývá interním vzděláváním zaměstnanců ve společnosti ADP Employer Services Česká republika, a.s., sídlící v Praze. V teoretické části nejprve popisuje důležitost efektivního vzdělávání v organizaci obecně. Zaměřuje se na systematické vzdělávání, formy a metody vzdělávání a lidský kapitál. V praktické části se zabývá analýzou současného stavu interního vzdělávání pracovníků ve společnosti, který nebyl do dnešního dne analyzován. V závěru jsou navržena doporučení, která přispějí k efektivnějšímu fungování celého systému.
Formalizace tvorby týmů
Rossman, Tomáš ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent)
Cílem této práce je zamyslet se nad současnými přístupy k vytváření efektivně pracujících týmů a to především z hlediska celé organizace. Tím se rozumí vytváření takových podmínek v organizaci, které tvorbě těchto týmů budou napomáhat. Představíme si proto i Pět disciplín Učící se organizace, které definoval a popsal Peter Senge, zkusíme si přiblížit jejich implementaci do praxe a nastíníme výhody, které vytvoření takové organizace skýtá. Veškeré poznatky a faktory, zmiňované v teoretické části práce, pak převedeme do podoby Myšlenkové mapy, která nám je všechny ukáže přehledně v jednom obrázku. V praktické části práce si poté představíme základní nástroje Systémové dynamiky -- Causal Loop diagram a Stock and flow diagram a vysvětlíme si jejich návaznost na Myšlenkovou mapu. Na zadaném modelu formalizujícím jednotlivé faktory, které ovlivňují tvorbu efektivně pracujícího týmu si poté zkusíme experimenty, které by nám měli potvrdit správnost poznatků a myšlenek uvedených v teoretické části a zamyslíme se nad dalšími možnostmi zlepšení týmové produktivity, která je výstupním produktem veškerého snažení v týmu a odhaluje správnost jeho fungování. V závěru také zhodnotíme smysl používání těchto modelů.
Učící se organizace: případ advokátní kanceláře
Rösslerová, Lucie ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Exnarová, Anna (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na pojem učící se organizace. Jejím cílem je seznámení čtenáře s tímto pojmem, osvětlení základních teoretických východisek, které následně budou aplikovány na praktický příklad. Celá práce je tematicky rozdělena na dvě části. První část je věnována teorii učící se organizace, seznámení se základními pojmy a disciplínami, na kterých je princip učící se organizace postaven. Druhá část se zabývá praktickou aplikací tohoto principu. Advokátní kancelář, na které zde jsou aplikována teoretická východiska učící se organizace, byla podrobena analýze, na základě jejíchž výsledků byla zhodnocena úroveň učící se organizace, které dosahuje. Následně byl doporučen postup, jak dosáhnout vyšší úrovně.
Vliv tvorby učící se organizace na zvýšení konkurenceschopnosti podnikatelského subjektu
RUSO, Miroslav
Diplomová práce se zabývá problematikou učící se organizace. Cílem práce je zhodnotit, zda je vybraná společnost učící se organizací, popřípadě v jakých směrech se učící se organizaci blíží a jaké kroky by měla podniknout k tomu, aby se učící organizací stala. K hodnocení bylo použito především dotazníkového šetření. Závěrem jsou uvedeny silné a slabé stránky organizace a navržena opatření vedoucí k vytvoření učící se organizace.
Vytváření učící se organizace a hodnocení její efektivity v podnikové praxi
HOLÁ, Veronika
Ve své bakalářské práci jsem se pokusila analyzovat učící se organizaci a objasnit, zda je vybraná společnost TETRAGON učící se, a nebo co by vedlo k její efektivitě. Pro výzkum byl zvolen dotazník, jako podpůrný prostředek byl využit řízený rozhovor s majitelem a zaměstnanci firmy. Jako podpůrné techniky jsem dále použila studium vnitropodnikových materiálů společnosti. Dotazník vyplnilo 20 respondentů firmy TETRAGON s.r.o. Volila jsem takové zastoupení respondentů, aby věrně kopírovalo strukturu zaměstnanců celé firmy. Výsledky prezentuji v bakalářské práci pomocí několika grafů. V doporučení, které v práci uvádím, je zmíněno několik faktorů, na které by se podnik měl zaměřit. Nyní je již na firmě, zda moje doporučení využije, a zda se tato doporučení projeví a osvědčí v podnikové praxi.
Vytváření učící se organizace a hodnocení její efektivity v podnikové praxi.
KOPICOVÁ, Hana
Informace a znalosti nabývají velké důležitosti, proto je v zájmu každé organizace, aby tyto znalosti permanentně rozvíjela. Znalosti se stávají nejdůležitější částí kapitálu podniku a jsou také nenahraditelnou konkurenční výhodou. Cílem práce je zhodnotit, zda je vybraná organizace ,,učící se organizací´´. U vybraného podniku bylo k hodnocení použito studování podnikových materiálů, analýza 4E a dotazníkové šetření.
Interkulturní management v EU
Štochlová, Martina ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Horák, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o interkulturním managementu v prostředí Evropské Unie, který s sebou přináší řadu překážek při řízení organizace. Na základě konceptu "učící se organiza-ce" práce vysvětluje, že organizace může tyto překážky nejenom překonat, ale udělat z nich svoji konkurenční výhodu, což potvrzují výsledky analýzy společnosti KONE ve středoev-ropském prostředí.
Analýza systému vzdělávání ve firmě XY, a.s.
Lejdarová, Kateřina ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Diplomová práce se v první části zaměřuje na teoretické vymezení systému podnikového vzdělávání. Popisuje jednotlivé fáze vzdělávacího procesu, zabývá se oblastmi vzdělávání, motivací zaměstnanců ke vzdělávání, hodnotí faktory, které ovlivňují efektivní vzdělávání a zmiňuje trendy v oblasti podnikového vzdělávání. V praktické části se zaměřuje na analýzu systému vzdělávání ve vybrané mezinárodní společnosti. Analyzuje systém vzdělávání jak z pohledu organizace, tak z pohledu zaměstnanců. Tato analýza slouží pro poskytnutí zpětné vazby o efektivnosti vzdělávání. V závěru jsou formulována doporučení pro vyšší efektivnost jednotlivých fází, navrhnuto řešení problematických otázek souvisejících se vzděláváním a vyzdviženy pozitivně vnímané oblasti vzdělávání a zároveň shrnuty doporučení a náměty do budoucna.
Dynamický Balanced Scorecard v učící se organizaci
Leciánová, Gabriela ; Uhrová, Inka (vedoucí práce) ; Dedouchová, Marcela (oponent) ; Nováček, Jan (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
The main goal and intended contribution of the presented doctoral dissertation is to define the most important principles for the usage of the Dynamic Balanced Scorecard (DBSC) as a practical guide for learning organization. The Dynamic Balanced Scorecard is based on the fundamental idea that the conventional (static) Balanced Scorecard (BSC) is not able to encompass the contemporary dynamic environment and hence is not an appropriate tool for any strategic management system. At the beginning of the dissertation, the thesis is dedicated to description of the BSC limitations. Moving further, the thesis establishes a practical guide described in three stages: ? the main principles of DBSC, ? the methodology of implementing DBSC, ? the working model. The model was developed in a real company and is now being used in pilot operation. Furthermore the model contains measurements that help demonstrate the transformation from a traditional organization to a learning organization. I did not find, based on questionnaires collected from 110 companies and my experience in a consulting company, any examples of DBSC being currently used in the Czech Republic. The original hypothesis about non-use of any dynamic model for strategic management system was confirmed in the empirical part of the dissertation.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.