Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33,521 záznamů.  začátekpředchozí33512 - 33521  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.11 vteřin. 

Analýza možného využití sociálních sítí v marketingové strategii firmy
Peřich, Jakub ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Křivinková, Tereza (oponent)
Hlavním cílem je zhodnotit působnost baru U staré studny na sociálních sítích a navrhnout kroky, které firmě umožní dosáhnout úspěchu hlavně na Facebooku, ale i na dalších sítích jako jsou Foursquare a Twitter. V současné době totiž bar využívá sociálních sítí pouze v omezené míře a touto prací bych chtěl přispět k lepšímu pochopení problematiky a také ukázat cestu, jakou by se měly jejich online aktivity dále ubírat. Teoretická část se zabývá problematikou sociálního grafu, který dále aplikuje na moderní online sociální sítě. V praktické části jsou již uvedené konkrétní kroky, které mají za cíl vylepšit marketingové působení firmy především na Facebooku, ale i na Twitteru a Foursquare.

Marketing strategy of a new online product Promise-Book
Strapatá, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pražská, Terézia (oponent)
Diplomová práce analyzuje problém s předsevzetími a sliby ve společnosti a hledá řešení problému prostřednictvím sociálních sítí formou platformy Promise-Book. Jedním z cílů práce je vytvořit podklady pro tvorbu marketingové strategie dané platformy. Podklady pro marketingovou strategii obsahují: analýzu trhu prostřednictvím dotazníku, jako i výzkum na základě sekundárních dat (získaných prostřednictvím statistik a studií z různých internetových stránek), které jsou shrnuté do analýzy SWOT, na základě které jsou dále vyváděné závěry a marketingové cíle. V práci jsou taky uvedené možnosti reklamy na internetu a jednotlivé marketingové strategie. Ty jsou aplikované v marketingové strategii na závěr práce, která postupuje standardně: Segmentace-Targeting-Positioning, Marketingový Mix, Rozpočet a Akční plán, Monitoring a Vyhodnocení.

Transevropské sítě (TEN) a Public-Private Partnership (PPP)
Vašová, Martina ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Horák, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou transevropských dopravních sítí a zejména možností účasti soukromého sektoru na jejich financování. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první části práce se autorka věnuje významu dopravy pro hospodářství Evropské unie a shrnuje vývoj, principy a cíle společné dopravní politiky EU. V první kapitole také autorka představuje koncept transevropských dopravních sítí. Věnuje se nejdůležitějším dokumentům, jež jsou s ním spojeny, a rozebírá dosažené úspěchy i přetrvávající nedostatky projektu. Druhá kapitola se zabývá financováním transevropských dopravních sítí. V kapitole je uveden přehled nákladů na transevropské dopravní sítě a možnosti jejich financování. Třetí kapitola představuje Public Private Partnership jako další možnost financování transevropských dopravních sítí.

Podnikatelský záměr v oblasti českého internetu včetně realizace
Zimák, Radek ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Tato práce je věnována konkrétnímu podnikatelskému záměru a možnostem propagace firmy na internetu. Teoretická část práce přináší přehled internetových obchodních modelů a dále shrnuje jednotlivé formy propagace, které lze v současnosti na internetu využívat. Popsány jsou výhody a nevýhody bannerové reklamy, kontextové reklamy, email marketingu, marketingu ve vyhledávačích (SEM), sociálních sítí a affiliate marketingu. V závěru teoretické části je uveden způsob, jakým lze měřit efektivitu jednotlivých forem propagace. Praktická část představuje vlastní podnikatelský záměr a jeho obchodní model. Následně jsou popsány konkrétní způsoby propagace, které byly v souvislosti s tímto podnikatelským záměrem realizovány.

Aplikace SEO technik pro marketing
Knapovský, Martin ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je detailně popsat aktuální způsoby optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO) a ukázat jejich aplikaci v širší marketingové strategii italské restaurace La Casa Degli Amici. Text předkládá důkazy o důležitosti SEO pro marketing a lze ho využít jako předlohu k optimalizaci vlastních webových stránek. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - části teoretické a praktické. Teoretická část vysvětluje koncepty použité při návrhu a implementaci v praktické části. V teoretické části se na vyhledávání díváme skrze 3 subjekty - vyhledávač, uživatele a SEO, které představuje tvorbu webových stránek a jejich optimalizaci. Je popsána historie vyhledávačů a způsob, kterým vyhledávače analyzují a ohodnocují webové stránky, dále se zabýváme vyhledávacími strategiemi uživatelů a způsobem, kterým čtou výsledky. V části o SEO jsou ukázány její výhody, přínosy, stručná historie, způsob tvorby SEO strategie a dále se text podrobně zabývá technikami a nástroji, které pro optimalizaci můžeme použít. V praktické části sestavujeme plán marketingové strategie pro italskou restauraci, pro kterou byl navržen a implementován vlastní web, na kterém byly použity vybrané techniky uvedené v teoretické části. Implementace marketingové strategie je vyhodnocena na datech získaných v období od spuštění webu (1. 8. 2016) do 31. 11. 2016. Majitel restaurace poskytl data o tržbách restaurace, díky kterým bylo možné také vyhodnotit celkový přínos implementované marketingové strategie.

Terapeutická komunita pro závislé osoby v České republice
Chrástecká, Antonie ; Šotolová, Eva (vedoucí práce) ; Mlčková, Marie (oponent)
Návykové látky (neboli drogy), mezi které se řadí například pervitin, heroin, alkohol ale i léčiva jako jsou analgetika, jsou v dnešní společnosti často zneužívány. Užívání drog může zůstat u občasného, nepoškozujícího užívání. Avšak může se stát, že se příležitostné užívání vyvine přes několik fází až v závislost (popř. syndrom závislosti). Děje se tak, pokud jedinec není schopný již bez této látky být a při nedostatku látky u něj propukají abstinenční příznaky. V návaznosti na rozvoj zneužívání návykových látek začala vznikat provázaná síť služeb pro léčbu závislostí (tzv. sekundární prevence). Sem spadají i terapeutické komunity1 . Terapeutická komunita je pobytovou službou. To znamená, že klienti zde žijí. Na každý den mají v TK program, který je jasně strukturovaný. Všichni bez rozdílu musejí dodržovat režim a pravidla. Za každé jejich překročení má terapeutický tým možnost udělovat sankce. Program je naplněn několika druhy aktivit jako jsou například skupinové terapie, komunitní setkání, individuální sport, arteterapie apod. Všechny aktivity i celá komunita má pozitivní terapeutický vliv na léčebný proces. Šetření uvedené v této bakalářské práci přineslo zajímavé poznatky z oblasti klientely terapeutické komunity, její drogové kariéry a léčby. Klienti vyplnili dotazník a následně s nimi byl...

Networking and TCP/IP stack for HelenOS system
Mejdrech, Lukáš ; Bulej, Lubomír (oponent) ; Děcký, Martin (vedoucí práce)
V této práci studujeme implementaci TCP/IP subsystému. Důraz je kladen na návrh a implementaci respektující koncept operačního systému s mikrojádrem. Praktickou částí pak byl vývoj TCP/IP subsystému pro systém HelenOS. Nejprve jsou popsány koncepty síťové architektury a TCP/IP subsystému obecně. Následují specifické aspekty kladené systémem s mikrojádrem. Dále je uveden návrh architektury a implementační rozhodnutí a vlastní implementace.

Historie umělé inteligence - Neuronové sítě
Šuchman, Ondřej ; Jirků, Petr (vedoucí práce) ; Berka, Petr (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je zmapovat historický vývoj neuronových sítí od jejich počátku, za který lze považovat první matematický model neuronu v roce 1943, až po současnost a aplikaci neuronových sítí do "inteligentních" přístrojů, které dokáží rozpoznávat znaky, grafické údaje nebo dokáží převádět anglicky psaný text do mluvené podoby (NETtalk). Pro dosažení tohoto cíle jsem pečlivě prostudoval literaturu uvedenou v kapitole "Literatura a zdroje." V první kapitole získáme teoretický přehled o oblasti umělé inteligence a neuronových sítí. Dále je pak práce přehledně řazena do pěti časových období, která byla pro neuronové sítě v kladném nebo záporném slova smyslu podstatná. U nejvýznamnějších objevů je podrobněji rozepsána jejich funkce a příklady použití. Tato práce si neklade za cíl úplný výčet neuronových sítí, na to by obsahově ani zdaleka nestačila. Podstatnější je pro ni demonstrace určitých typů sítí, jejich první použití, nejdůležitější algoritmy a také zmínka o některých významných aplikačních použitích.

Návrh rámce pro monitoring sociálních médií a klíčových ukazatelů výkonnosti pro společnost působící na trhu vlasové kosmetiky
Maurer, Julia Elisabeth ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Roscher, Katharina (oponent)
Tato práce přináší přehled současné literatury a aplikačních metod strategických modelů klíčových výkonnostních indikátorů (KPI), jejich definici a měření, nastavování cílů a benchmarking pro sociální sítě na základě žurnálů, knih, odborných článků a rozhovoru s agenturou pro sociální media. V druhém kroku je tato teorie aplikována na případovou studii o kadeřnickém salonu. Závěry této práce jsou postaveny na vnitropodnikových expertech z praxe, externích agenturách pro sociální média a vnitro-podnikovém šetření. Požadavky a nedostatky jsou identifikovány na základě hloubkové behaviorální studie. Ta je spojena s aplikaci teoretického modelu a definování KPIs na vybrané společnosti. Závěrečná fáze zahrnuje nástroj na měření všech KPIs pro uvedenou společnost. Nakonec jsou všechny klíčové výkonnostní indikátory vztažené ke svým cílům, situaci na trhu, sociálním sítím, konkurentům a historickým datům. Závěrečné výsledky jsou jednoduše aplikovatelné i na ostatní hráče na trhu.

Síťová úložiště NAS
Pavlíček, Ladislav ; Vokoun, Tomáš (vedoucí práce) ; Pavlík, Jan (oponent)
Tématem bakalářské práce je síťové úložiště NAS. Teoretická část práce je zaměřena na datová úložiště, která byla používána v minulosti a v současnosti. Je zde popsáno i samotné úložiště NAS, jeho vlastnosti a možnosti jeho využití. Jsou zde rozebrány způsoby ukládání dat na pevný disk i spolehlivost uložených dat na disku. Cílem práce je doporučit síťová úložiště NAS pro různé skupiny uživatelů dle jejich potřeb a zvyklostí. Pro jejich zjištění je použita metoda dotazníkového šetření. Na základě získaných dat je doporučeno síťové úložiště NAS jedné velké skupině uživatelů, kteří konzumují obsah na internetu, pouštějí si videa, hudbu, sdílejí fotografie, zálohují soubory, využívají cloud, atd., avšak netuší, že uvedené činnosti lze provádět prostřednictvím síťového úložiště NAS. Pro tyto uživatele je vytvořen postup, jak dané činnosti provádět na síťovém úložišti NAS a jsou zde vysvětleny i jeho výhody. Dále jsou v práci porovnaná data získaná z dotazníkového šetření s daty průzkumu Českého statistického úřadu. Z toho vyplynulo výrazné snížení zájmu o využívání internetových úložišť v oblasti sdílení fotografií a sdílení hudby a filmů mezi roky 2015 a 2016. Závěr obsahuje možné příčiny a externí vlivy, které mohly výsledky i v ostatních kategoriích ovlivnit.