Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 347 záznamů.  začátekpředchozí335 - 344další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výzkum trhu spotřebních předmětů a služeb
Šramotová, Martina ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce zkoumá trh ústní hygieny. Popisuje metodologii marketingového výzkumu. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje nákupní zvyky studentů vysokých škol. Praktická část prezentuje výsledky výzkumu a formuluje marketingová doporučení.
Průzkum požadavků studentů na ideální bydlení
Jůzl, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Baňka, Jiří (oponent)
Tématem této práce je průzkum požadavků na ideální bydlení. Cílovou skupinou jsou studenti vysokých a vyšších odborných škol. Výzkum je zaměřen na požadavky, které se týkají zejména prvního bydlení po ukončení studia. Práce si klade za cíl odhalit představy studentů o ideálním bydlení, rozpoznat možné budoucí trendy, zjistit jaké aspekty jsou při výběru nemovitosti nebo bydlení nejdůležitější. Dále také poukazuje na rozdílné názory mužů a žen, či různých věkových skupin studentů. Průzkum probíhal od 1.12.2006 do 15.12.2006 a odpovědělo na něj 232 respondentů. Mezi dotázanými bylo 121 žen a 111 mužů. Jedná se o studenty z různých vysokých škol. Pro účely výzkumu jsem zvolil on-line metodu, tedy metodu sběru dat pomocí internetu. První část práce je teoretická. Je zde rozebrána metodika marketingového výzkumu, jeho členění a celkový proces výzkumu. Druhá část je zaměřena na sekundární výzkum a analýzu sekundárních dat. Samotný primární výzkum je v části třetí. Zde jsou rozpracována data z dotazníků a interpretovány výsledky průzkumu. Závěr této práce je věnován stručnému shrnutí celého průzkumu. Dokument také obsahuje přílohy, ve kterých jsou tabulky četností a dotazník.
Spokojenost zákazníků s nákupy přes internet
Holá, Eva ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Meloun, Luboš (oponent)
Tématem této bakalářské práce je spokojenost zákazníků s nákupy přes internet. Cílem práce je zhodnotit, jak jsou studenti spokojeni s internetovými nákupy, jak často a co nakupují, jaké jsou výhody a nevýhody těchto nákupů a možná doporučení do budoucnosti pro obchodníky i pro zákazníky. K tomuto účelu jsem sestavila dotazník, který má 11 otázek. Dotazovanými jsou studenti vysokých škol.
Motivace studentů v týmech
Pecen, Pavel ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Vedení a motivace studentů ve skupině
Návrh webové podpory studentů oboru Informatika
Herout, Jan ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Ve své práci se zabývám současným problémem webové podpory studentů, konkrétně studentů oboru Informatika vyučovaného na Fakultě informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. V práci nabízím tři návrhy nového modelu této webové podpory, opřené o vlastní zkušenosti s prací na současných webových stránkách. Jednotlivé návrhy jsou postaveny na pilíři navigačního schématu, ale přitom jsou stručné a přehledné. V závěru práce je porovnání všech tří navrhovaných variant dvěmi možnými způsoby. Na základě těchto porovnání je v práci stanoven výsledný navrhovaný postup na úpravu současného stavu webové podpory studentů.
Návrh mediální kampaně služby Student SMS Grátis
Engel, Filip ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Téglássy, Rudolf (oponent)
Práce mapuje dosavadní komunikaci Vodafone a srovnává s konkurenty. Teoreticky shrnuje výhody a nevýhody jednotlivých mediatypů. Představuje novou službu a navrhuje možnost její propagace.
Analýza image STUDENT AGENCY
Stejskalová, Daniela ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Svobodová, Iva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou firemní image a smyslem jeho řízení z pohledu marketingu i z pohledu managementu v oblasti cestovních kanceláří. Práce obsahuje celkem pět kapitol. První kapitola se zabývá významem pojmu image obecně a způsobem jeho výzkumu. Druhá kapitola charakterizuje ?corporate identity? jako nástroj budování firemní image. A třetí kapitola shrnuje základní pravidla budování image. V návaznosti na část teoretickou jsou ve čtvrté kapitole popsány složky firemní identity společnosti Student Agency a jejich vliv na image Student Agency. Poslední, pátá kapitola, se zabývá výzkumem image Student Agency mezi zákazníky v porovnání s konkurenční firmou GTS International.
Vliv školného na financování vysokých škol
Razimová, Jana Bc. ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Bláha, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat systém financování vysokých škol. Zvláštní pozornost bude věnována problematice školného. Jak školné může ovlivnit financování vysokých škol a jak ovlivní finanční situaci rodin studentů.
Student a ekonomická periodika
Poláková, Terezie ; Simmová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Práce se zabývá vztahy studentů Vysoké školy ekonomické a České zemědělské univerzity k ekonomickým periodikům (hlavně čtenost, známost titulů v závislosti na navštěvované vysoké škole, pohlaví, ročníku). Věnuje se novinám, časopisům i zahraničním periodikům a částečně zájmům studentů. V závěru doporučení, jak zvýšit čtenost periodik ze strany studentů.
Metody získávání absolventů
Bartošová, Pavlína ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Havlíková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce ve své první kapitole věnuje postavení absolventů na trhu práce. Ve druhé kapitole jsou popsány způsoby komunikace firem se studenty a absolventy při jejich získávání. V praktické části jsou detailně rozepsány možnosti, které nabízí studentům jedna významná mezinárodní společnost a její propojení s vysokou školou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 347 záznamů.   začátekpředchozí335 - 344další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.