Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 334 záznamů.  začátekpředchozí333 - 334  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společenská zodpovědnost firem v marketingu
Karešová, Eva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Divinová, Veronika (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení historie a současnosti otázky společenské odpovědnosti nadnárodních firem v marketingu. Věnuje se popsání jak CSR pozitiv, tak kritickým ohlasům na zavádění CSR. Popisuje současné spotřebitelské trendy na trhu a možnosti, jak pro otázku odpovědnosti získat i většinové zákazníky. Zdůrazňuje především trend vestavění CSR do samotného jádra podnikání a do značek samotných. Na příkladech ukazuje možnosti provádění marketingu se sociálním účelem, ze kterého může profitovat jak firma, tak i podporovaná strana. Práce nakonec i odhaluje možnosti realizace CSR a komunikace firmy o ní. Praktická část popisuje současné CSR aktivity společnosti Unilever a její misi Vitality, která je vestavěna do celého podnikání.
Společenská odpovědnost firem a její role v komerčních komun ikacích
Pilná, Lucie ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Zábranský, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem konceptu společenské odpovědnosti firem - Corporate Social Responsibility. Na praktickém příkladu společnosti Vodafone Czech Republic a.s. je názorně ilustrováno, jak koncept funguje v reálných podmínkách. Práce je uvedena teoretickou částí, která představuje konkrétní formy a oblasti CSR, dále její přínosy a nástroje, kterými je CSR komunikována. Následující kapitoly shrnují současný stav vývoje společenské odpovědnosti v zahraničí a v České republice. Poslední kapitola se věnuje trendům a vývoji konceptu do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 334 záznamů.   začátekpředchozí333 - 334  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.