Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uvedení nové realitní kanceláře na trh
Holman, Pavel ; Merta, Petr (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou uvedení realitní kanceláře na trh. Cílem je vytvořit návrh podnikatelského plánu nové realitní kanceláře Perníkové reality s.r.o., charakterizovat práci realitního makléře a popsat realitní trh, ve kterém bude realitní kancelář působit.
Podnikatelský záměr
Borovcová, Lucie ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
V diplomové práci je zpracován podnikatelský záměr realitní kanceláře. Na základě teoretických poznatků a zjištěných skutečností je zde obsažen návrh založení, ekonomické zhodnocení a možnost realizace tohoto projektu.
Činnost realitních kanceláří
Menšíková, Lucie ; Skalický, Martin (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je upozornit na nedostatečnou právní úpravu na současném realitním trhu nemovitostí, analyzovat problematiku ze strany klientů a porovnat výhody spjaté s obchodování s realitními kancelářemi. V teoretické části práce je čtenář seznámen se základními pojmy realitního trhu a jeho činnostmi. Zvláště zajímavé je porovnáním trhu s Velkou Británií. Část druhá navazuje případovou studií ve formě ankety, která zpracovává názor široké veřejnosti na činnost realitních kanceláří. Na základě výsledků ankety jsou navrhnuta opatření pro snížení nespokojenosti u klientů. V závěru práce je uveden praktický příklad poukazující na výhody získané spoluprací s realitními agenturami.
Rodinný dům s realitní kanceláří
Langer, Ivo ; Sláma, Ludvík (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Projekt řeší novostavbu rodinného domu s realitní kanceláří v obci Sokolnice. Objekt je navržen jako samostatně stojící, pozemek je situován ve velmi mírném svažitém území. Rodinný dům půdorysně zaujímá tvar písmene T, je třípodlažní, částečně podsklepený. První patro je funkčně rozděleno na část obytnou a část provozní. Součástí objektu je garáž a 2 parkovací stání pro zákazníky realitní kanceláře. Dům má jednoplášťovou a vegetační plochou střechu, zdivo z keramických tvárnic POROTHERM, v suterénní části použity tvarovky ztraceného bednění CSB.
Analýza faktorů ovlivňujících trh nemovitostí v Praze
Kubečková, Kristina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Prokeš, Pavel (oponent)
Cílem práce je zmapovat současný realitní trh v Praze, zanalyzování faktorů, které ovlivňují poptávku po nemovitostech na základě dat získaných při práci v pražské realitní kanceláři. Tyto informace chci použít pro zlepšení své práce, k snadnějšímu porozumění požadavků a potřeb klientů na trhu s realitami. Výsledkem by měla být větší konkurenceschopnost naší realitní kanceláře, která tak bude moci v budoucnu více expandovat a profitovat.
Využití on-line marketingu na českém trhu s nemovitostmi
Ilinskaya, Ekaterina ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnotit využívání on-line marketingových nástrojů používaných pražskou realitní společnosti Happy House Rentals, s.r.o a navrhnout postupy pro zlepšení její on-line marketingové strategie. První část práce popisuje nástroje on-line marketingu. Druhá část představuje trh s nemovitostmi a použitím publikovaných dat popisuje situaci v odvětví nemovitostí v České republice, především v Praze. Poté následuje primární analýza přítomnosti pražských realitních kanceláří na webu v souvislosti s konkurenčním profilem Happy House Rentals s.r.o.. Třetí částí je případová studie na analýzu on-line marketingu Happy House Rentals, s.ro. s využitím nástrojů a dat použitých v prvních dvou částech této diplomové práce. Autor navrhuje zlepšení pro on-line marketingové strategie happy House Rentals Ltd.
Budování důvěryhodnosti realitní kanceláře prostřednictvím internetu
Svojšová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnou sadu opatření pro internetovou prezentaci realitních kanceláří, která zvýší jejich důvěryhodnost. Teoretická část se zabývá pojmy jako internet a internetový marketing se zaměřením na nástroje internetového marketingu. Praktická část se věnuje budování důvěryhodnosti realitní kanceláře prostřednictvím internetu. Nejprve jsou pomocí vlastní vytvořené statistiky interpretovány postupy, které realitní kanceláře používají v praxi. Poté jsou na základě provedeného dotazníkového šetření vybrané postupy aplikovány a vyhodnoceny pro případ konkrétní realitní kanceláře. Na konci kapitoly jsou opatření, která mohou potenciálně navýšit důvěryhodnost realitní kanceláře, shrnuta a zhodnocena, zda jsou optimálním řešením.
Digital Marketing Strategy
Feťková, Jana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem digitální marketingové strategie pro vybranou firmu, realitní kancelář - FOK, sro Prešov. Cílem diplomové práce je analýza a vymezení nejefektivnějších způsobů a možností propagace firmy na internetu a to s důrazem na charakter firmy a na specifika trhu s nemovitostmi. V diplomové práci je použita SOSTAC metoda pro co nejefektivnější naplánování digitální marketingové strategie. Hlavním přínosem a cílem praktické části diplomové práce je optimalizace současné marketingové komunikace, inzerce a následné doporučení konkrétní postup při propagaci realitní kanceláře na internetu a jejího dalšího rozvoje internetového marketingu.
Podnikatelský plán
Neterda, Karel ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Tématem diplomové práce je podnikatelský plán na založení realitní kanceláře. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy, jež souvisejí se založením nové firmy. Patří mezi ně zákonná úprava podnikání, právní formy společností, podpora podnikání a struktura podnikatelského plánu. Praktická část diplomové práce navrhuje konkrétní podnikatelský plán na založení realitní společnosti, v němž hodnotí podnikatelské prostředí a stávající konkurenci prostřednictvím těchto metod: Porterovy analýzy pěti sil, SWOT a PEST analýzy. Předmětem zkoumání jsou rovněž tyto dílčí součásti podnikatelského plánu - rozsah služeb pro zákazníky, personální zdroje, marketingový a finanční plán. Na základě výsledků těchto analýz je následně vyhodnocena proveditelnost projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.