Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výtvarná kultura jako segment kulturního života národů
Čermák, Martin ; Patočka, Jiří (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je historická analýza vývoje české a francouzské kinematografie. Konkrétně se tento historický popis bude soustředit na financování do tohoto segmentu kulturního života a na uměleckou stránku filmových děl vzniklých za daných finančních podmínek. Práce si vytyčuje dvě důležité hypotézy, které se komparativním způsobem bude snažit potvrdit či vyvrátit. První z nich se zaobírá vlivem politických režimů na finanční prostředky a potažmo na kvalitu filmových děl. Druhá z nich posuzuje kvalitu filmové tvorby z perspektivy uměleckých proudů.
Marketingový koncept pro nový film Vobrázky z vajglů
Slivka, Matúš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl vypracovat optimální marketingový koncept pro nízkorozpočtový film Vobrázky z vajglů. Zároveň hodnotí nakolik je potřeba se zabývat komplexním marketingovým plánováním u nízko-nákladových počinů. Teoretický základ práce vymezuje základní marketingové pojmy, a podrobně charakterizuje nejdůležitější postupy a nástroje pro tvorbu marketingové strategie. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První z nich se věnuje filmu samotnému i jeho tvůrcům a popisuji v ní průběh vzniku filmu, jež se prolíná s popisem propagace filmu. Závěr práce je zaměřen na detailní marketingovou analýzu projektu, z níž vycházím při tvorbě návrhu marketingového konceptu.
Producentská dramaturgie postavení producenta v českém filmovém p růmyslu a jeho vliv na projekty
Stránská, Martina ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; ŠUSTER, Jan (oponent)
S "producentskou dramaturgií" jsem se poprvé setkala během workshopu MidPoint, který se věnuje aktivnímu vzdělávání mladých režisérů, scénáristů a producentů. Takovému vzdělávání se věnují i další evropské workshopy (ACE, EAVE) určené pro mladé producenty. Producent zde není brán pouze jako investor, administrativní složka audiovizuálního díla, ale jako jeden ze stěžejních tvůrčích hybatelů projektu. zajímalo mě tedy, co se přesně termín ?producentská dramaturgie? míní, co všechno obsahuje a hlavně, jak se s ním zachází v producentské praxi. Práce vznikla z osobního zájmu o téma a osobní potřeby pojmenovat práci producenta.
Nástup DCP a proměna distribuce
Žaloudková, Klára ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; Horák, Petr (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je nastínit změny, které přinesla digitalizace filmovému průmyslu. Zjednodušeně- jak se proměňuje distribuce po nástupu DCP. K digitalizaci směřoval vývoj postupně téměř deset let. Velmi se o ní diskutovalo, protože toto téma zasáhlo řadu společenských a mediálních oblastí, především také oblast televizního vysílání. Časem se dospělo do bodu, kdy přestalo jít o volbu, ale z digitalizace se v podstatě stala nutnost. Od roku 2009 propukla digitalizace v plné své síle a nepochybně se tak stalo díky stoupající oblibě 3D filmů, která proces urychlila. Na konci práce uvádím předpokládané tendence, jak se do budoucna bude vývoj ubírat.
Program podpory filmového průmyslu jeho vývoj a analýza v kontextu historic kých i současných forem státní podpory české kinematografie
Michálek, Tomáš ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; ŠUSTER, Jan (oponent)
Bakalářská práce se bude věnovat postavení státních podpor, především českých filmových pobídek, vůči domácí kinematografii a českému filmovému průmyslu. Výběru totoho tématu předcházelo zavedení filmových pobídek v České republice. Cílem práce bude hledání společných bodů a aspektů Programu podpory filmového průmyslu (filmových pobídek) s již zavedenými státními podporami. Prozkoumání smyslu Programu pro domácí kinematografii a nalezení hodnotících rámců, které podporu Programu určují, lze považovat za důležité. Aby bylo možné obsáhnout tuto problematiku, je třeba ji zasadit do vývojových souvislostí za předpokladu, že není možné zabývat se podstatou filmových pobídek v ČR bez spojitostí s někdejšími příklady dotací a pobídek na českém (československém) území, stějně jako nelze opomenout evropské rámce, které jednotlivé podpory definují.
Analýza dotací ze Státního fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie
Jirásek, Martin ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Daněk, Tomáš (oponent)
Státním fond České republiky pro podporu a rozvoj české kinematografie je jedním z nástrojů veřejné podpory české kinematografie. Podporuje filmové projekty v oblasti - tvorba, výroba, distribuce, propagace a technologická modernizace . Stěžejní částí práce je analýza dotovaných filmů. Cílem je analyzovat dotace přidělené vzniklým filmovým snímkům v letech 2002 -- 2011. Na základě analýzy zjišťujeme, zda má výše přidělené dotace vliv na návštěvnost, tržby či "divácké hodnocení" dotovaného filmu. Práce nabízí argumenty hovořící ve prospěch veřejné podpory kinematografie z ekonomické i kulturní stránky. Věnuje se také hospodaření a organizační struktuře Fondu.
Hodnocení efektivnosti investičních pobídek ve filmovém průmyslu
Boroš, Marek ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Daněk, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je hodnocení efektivnosti investičních pobídek ve filmovém průmyslu České republiky. Věnuji se popisu mechanismů a zdrojů financování audiovizuálních děl, především z veřejných zdrojů. Stěžejní část práce se zabývá fungováním a efektivností dotačního Programu podpory filmového průmyslu České republiky, jenž byl spuštěn v roce 2010. Tento program byl zaveden především z důvodu úbytku natáčení zahraničních filmů na území ČR a nabízí se zahraničním i českým filmařům jako výhodný zdroj financování. Dále analyzuji v případové studii pomocí metod hodnocení nákladu a přínosů a metodologie odhadů daňových příjmů, přibližně jaký čistý finanční přínos do veřejných rozpočtů bude mít audiovizuální dílo, které by získalo dotaci a k němuž jsem získal předběžný rozpočet.
Koncentrace a konsolidace v americkém filmovém průmyslu
Macko, Ondřej ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou koncentrace a konsolidace ve filmovém průmyslu. Shrnuje poznatky především z ekonomie, mediálního průmyslu a historie filmových studií. V teoretické části jsou popsány základní pojmy jako akvizice, fúze, kartelové dohody, vertikální a horizontální integrace. Vysvětluje historické souvislosti, srovnává různé přístupy a odlišnosti v terminologii a uvádí do problematiky. Část praktická seznamuje s průběhem a výsledky výzkumného šetření, které je zaměřené na odlišné preference českých a amerických diváků.
Marketingový koncept pro nově vznikající film Splněný zen
Pánková, Jitka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Adamovský, Michal (oponent)
Posláním této bakalářské práce je vypracovat strategii k realizaci filmového projektu Splněný Zen. Její teoretický základ spočívá ve vymezení základních marketingových pojmů, zaměřuje se na charakteristiku, podstatu a funkci marketingu. V praktické části je zpracována analýza situace filmového průmyslu v České republice, možnosti podpory vzniku filmových děl v souvislosti s projektem Splněný Zen a obecné postupy vzniku filmového díla. Závěr práce je věnován detailnímu návrhu konceptu a marketingové strategii, kterou by se tento projekt mohl řídit při své realizaci.
Podpora kinematografie v České republice
Polický, Martin ; Munzi, Tomáš (vedoucí práce) ; Vebrová, Ludmila (oponent)
V této bakalářské práci se zaměřuji na podporu filmového průmyslu z veřejných zdrojů. Nejprve se zabývám otázkou, zda existuje ekonomické odůvodnění státní podpory, nebo zda jde jen o lobbing zájmových skupin. Následně se podívám na postup získávání dotací ze Státního fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie. Cílem práce je zjistit, zda pro stát tato podpora přináší spíše přínosy, nebo zda převažují náklady. Přínosy očekávám ve formě propagace státu v zahraničí a vlivu filmového průmyslu na daňové příjmy státu. Poukážu na důvody, proč by bylo výhodnější financovat kinematografii pouze soukromým sektorem. Zaměřím se také na zahraniční produkci, pro kterou je Česká republika atraktivním místem. Podívám se na možnost zavedení investičních pobídek v ČR a jejich efekt na filmový průmysl a pokusím se navrhnout možnosti zlepšení současné situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.